BOTS in games, ja of nee?

Discussie in 'Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 21 jun 2003.

1. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind jij van Bots in de multiplayer van games.

Ikzelf vind dat dit eigenlijk standaard in elke game zou moete zitten. Ik vind het dus ook jammer dat HALO geen bots bevat en HALO 2 die ook niet zal gaan bevatten. Het is natuurlijk leuker om tegen echte mensen te spelen, maar als je die niet tot je beschikking hebt omdat ze geen zin/tijd hebben wil ik ook graag de MP spelen!!

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere FPS game zou in ingebouwde Unreal Tournament moeten hebben....punt :+

3. Koe Jager

Koe Jager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en voor mensen die geen vrienden hebben zijn bots helemaal een must *kijkt niet naar zichzelf

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of bijna geen vrienden die gamen *kijkt wel naar zichzelf

5. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al heb je 3000 vrienden, die zullen ook niet elke dag langs kunnen komen om te gamen, soms moet je wel alleen spelen :confused:

6. alibi

alibi Guest

bots moeten inderdaad een standaard worden in games.

ik had een poos geleden had een vriend Timesplitters 2 gekocht, dus wij system-link spelen, en tot onze grote ontzetting : GEEN BOTS!!!! dat was echt een teleurstelling! terwijl het spel magistraal snel draait met 12 man in een scherm in de mutiplayer op 1 Xbox! dan denk ik: dat moet toch ook kunnen via system-link?!!!

ook met Gran Turismo zouden er bots moeten komen in de multiplayer mode!

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    't is wel leuk maar het gaat wel erg snel vervelen, in vergelijking met menselijke tegenstanders.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Kan je geen bij Timmesplitters 2 geen bots bij systemlink? Wist ik niet... Maar ik vind Halo perfet, en dat er geen bots zijn boeit me echt niet. Timmesplitters 2 heb ik dus ook, die heeft veel bots, maar Halo multiplayer blijf ik beter vinden...

9. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat elke game bots moet hebben. Het gaat toch ook vervelen als je alleen maar tegen elkaar kan, en niet ff lekker met ze 2-en een stel BOTS afslachten???

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Toch vind ik dat er bots in moeten zitte. Zodat de multiplayer speelbaar wordt voor iedereen. Ook bijv. als je geen Live hebt kan je deathmatch doen. En dat is dan zeker wel leuk! :D

11. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    maar ze moeten wel een goeie A.I. hebben want ik wil geen schattige botjes die rustig over het veld heen hobbelen

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Geen bots, het is misschien leuk als je met je vrienden speelt, maar op Xbox Live zuigt het.

Denk ik een snelle server te vinden met wat spelende mensen, blijken het allemaal bots te zijn (Unreal).

Bots worden na een tijdje toch zwaar saai, dan ga ik nog lievere singleplayer spelen.. :{ <- mijn mening

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Opsouten met bots. Is slechts een schamele substitutie voor Xbox Live of een betere single player campaign.

14. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    Perfect Dark heeft op de N64 bewezen dat bots de multiplayer naar een hoger niveau kunnen tillen, alsook het gehele spel. Als het een schamele substituut zou zijn voor XBL of een crappy single dan ligt dat aan de developer die zijn vak niet kent, niet aan het feit of een game bots heeft of niet :{

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    I totally agree

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In het geval van Perfect Dark zat dat inderdaad goed, maar daar stond dan ook een team van formaat achter. Als je kijkt naar bv de James Bond games van EA moet dat bijna volledig lopen op de crappy bots en dat wordt dan zelfs nog als 'positief' beschouwd.

17. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    Maar zoals ik al zei, het is niet "per definitie" een slechte zaak om bots in een game te steken. Rare was inderdaad een klassebak, en ik hoop van harte dat ze in PD Zero weer bots steken, al is ie Live enabled of niet. Maar neem nu bvb een game als Halo, ik vond het enorm spijtig dat ze niet meer energie in die multiplayer hadden gestoken, ok, in system link is ie geweldig op lan parties, maar als je het met 3 speelt is er niet bijster veel aan. Daarom was Halo ook zeker niet hét perfecte spel imo. Ik was dan ook ferm teleurgesteld toen Bungie aankondigde wéér geen bots te maken, voor deel 2 dan. Zij hebben zich wel bewezen, dus ze hebben zeker de klasse om goede bots te kunnen maken, en het zou een enorme meerwaarde betekenen voor het spel, zeker voor de mensen die geen Xbox Live hebben, maar ook voor de Livers die eens geen goesting hebben om afhankelijk te zijn van de grillen van mede-livers en hun willetjes en verlangens aangaande gamegenre enzo, en een offline multiplayer met bots is ook enorm goed om je skills bij te schaven. Wat ook erg voldoeninggevend was in PD met het rankingsysteem op basis van je spel.

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    geen bots maar xbox live!

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wel bots, absoluut, waarom zou je geen bots willen kaliet? Het is toch alleen maar een fijne extra. Je kunt ze toch ook uitzetten? Bots verhogen de replay gigantisch voor mensen die liever alleen spelen of voor mensen die irri vrienden hebben die alleen maar ruzie maken tijdens multiplayer *kijkt in de spiegel*. Iedereen noemt het bots in multiplayer, maar waarom maken developers nooit een soort arcade-mode (zoals instant action uit UC) die je ook met meerdere spelers kan spelen.

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar mensen die snel een spelletje willen spelen tegen iets anders als de single missies, en die geen XBox live heeft. is dit een goede oplossing.

Ik moet wel zeggen dat de bots bij Brute Force erg goed zijn (je moet daarvoor wel een 2de controller hebben :))

Feest!!! 2000ste post :p gratis digitale taart!!

Deel Deze Pagina