1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Vanavond weer verder, voordat ik stopte heb ik Derpina en Emma even opgehaald en wat nieuwe equipment gegeven als het kon en ge-enchanted. Derpina is nog niet zo hoog qua level maar ik vind het wel leuk als je die pawn mee neemt naar plekken waar ze nog niet is geweest, dan heeft de speler er ook nog wat aan als ik haar terug stuur en betere equipment:)
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dankzij jouw waarschuwing heb ik die quest afkunnen maken! :thumbs:

    Damn, weer een hele trip achter de rug, voor de grimoire.
    Kom ik bij die bandits aan, moord dat hele kamp uit, geen grimoire te bekennen en opeens staat questmarker heel ergens anders ...

    De questmarkers zijn nogal buggy, soms krijg ik er gewoon geen, soms sturen ze me totaal de verkeerde kant op. En ik wordt wel een beetje moe van steeds dezelfde stukken af te moeten lopen. Heb ook nog niet zoveel van de map gezien. Ook jammer dat je niet kunt zien wat mainquests zijn.

    Maar ik vermaak me er nog steeds meer dan prima mee!

    Wel nog een raar ding; ik ga meestal op pad met twee mages, meestal een sorcerer en een mage. En dan mijn ranger en main pawn warrior. Voor healing reken ik eigenlijk op de mages. Wie is de betere healer (buffer), de mage of de sorcerer? En welke spells zijn dat?
    Wat ik dus irritant vind is dat ik, en geen van de pawns, nooit boven de helft worden gehealed en buiten combat al helemaal niet. Hierdoor loop ik constant met een party met halve health balkjes rond. Soms is het zelfs zo erg dat er twee met 20% (rood) rondlopen, maar healen, ho maar. Mijn main pawn lost dat nog op door healing items te gebruiken, maar de andere twee niet. ZO begin ik dus vaak aan gevechten met een minder dan halve party. Erg irritant.
    Hoe krijg ik ze zover tot full te healen en ook buiten combat te healen ... ?? :): :confused:
     
  3. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorcerer heeft geen healing spells en kan enkel weapon enchantments doen.
    Als je pawns nog terug kunnen healen met magic druk je gewoon dpad links/rechts in en dan zou je mage zn healing spell moeten gebruiken.
    Het zou ook kunnen dat je mage geen anodyne/high anodyne heeft, dan healed ie sowieso niet omdat dat de enige healing skill is in de game.
    Probeer anders eens hp pots aan je pawns te geven.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    (1) Dat doe ik dus ook, maar dan buffen ze en healen ze niet, al zeker niet buiten combat. Hebben er geen last van dat ze niet tot full healen ?

    (2) Dat wil ik dus niet, dat kost echt veel te veel aan pots en mats. Daar heb ik dus de mage(s) voor. 1 the buffen/healen en eentje voor damage (sorcerer)

    Mja, dan sukkelen we zo wel verder ... :{
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er is geen spell wat je volledig kan healen. Alleen maar het grijze balkje kan gevuld worden. De rest moet je met potions etc doen.
    De mage die ik gebruik (Cindy) healed gewoon de hele tijd netjes op tijd. Ook buiten combat.
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kan met spells niet volledig 100% healen. Wanneer je geraakt wordt, wordt ook het gedeelte wat je kan healen korter. Dit kan je enkel herstellen door potions/herbs/rusten in inn/healing springs, maar niet met magic. Hebben je Pawns wel healing items in hun inventory? Bij mij gebruiekn ze die gewoon zodra ik die aan hun geef.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kijk dit wist ik dus niet. De ze moeten af en toe wel healing items hebben, omdat ze anders een steeds kleiner balkje over houden om te healen ??
    Geen wonder.

    Kun je nagaan dat ik Ogres, Chimeras enzo heb gedaan met pawns met steeds zon 20% rood balkje :x

    Op naar Easy mode nu :D
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik doe me vaak niet de moeite om ze te healen. Als ze down zijn pak ik ze op en ze gaan weer verder alsof er niks is gebeurd. En hun health begint dan automatisch weer in het groen. :+

    random plaatjes
    [​IMG]
    [​IMG]

    Maelstrom. Zoooo effectief vs een groep.
    [​IMG]

    En ziet er gewoon awesome uit
    [​IMG]

    Feestmuts! Op een andere muts. Yo dawg.
    [​IMG]

    Lucius trekt weer eens alle aandacht naar zich toe, terwijl ik awesome sta te doen met Bolide. :mad:
    [​IMG]

    Leuk detail trouwens, hoe het mondstuk verdwijnt als we in de stad zijn. (bij Emma dus)
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Een van mijn pawns heeft nu een halve groene balk en ik zie geen grijze dus de zal wel gelijk zijn. Ze heeft allerlei healing in haar inv, maar gebruikt het niet. KAn ze pas weer tot full in een inn ??
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja, of dmv herbs / potions. :)
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die nemen mijn twee pawns dus niet. Zitten allebei al weer op de helft van hun health als max en ze hebben herbs en potions in inventory. En ik kan het ze niet geven. Gaar...
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee, ze gebruiken ze ook pas als ze bijna dood zijn :+ Maakt toch niet zoveel uit, of ze 'm nou nemen als ze 50% health hebben en dan naar 80% gaan of wanneer ze op 20% zitten en naar 50% gaan. :9
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Awesome, thanks. :)
    Ik moet echt weer eens spelen. Denk dat dit weekend weer eens een moment vrij komt om de game te gaan spelen.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ze moeten gewoon doen wat ik wil :cool::cool: }:]
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Questomschrijvingen en updates mogen wel duidelijker. Vaak is er veel meer verbonden aan een quest dan de questomschrijving zegt. Bijvoorbeeld bij de quest om de ledger te vinden. Daar laat de game echt steken vallen. Ik hoef geen questmarker overal naar toe, maar wel duidelijke questupdates en tekst. Als je bij die ledger quest doet wat de tekst zegt, de ledger vinden en returnen dan
    wordt de destbetreffende persoon schuldig bevonden aan een misdaad. Dit terwijl je ook zijn onschuld kunt bewijzen door een hele reeks van handelingen. Dat levert je nog eens een leuk item op ook nog!
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja hoor, daar is die quest waar je 66 skulls voor moet verzamelen. Verdorie :+ In het vervolg dus als ik een weirde quest reward krijg gewoon in de inn bewaren. Misschien komt het ooit nog van pas. 8)
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Aan iedereen die je pawn mee neemt vragen om skulls in de inventory te laten zitten ...
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen slecht idee. Bij deze dus. :+

    In het begin kwam ik ze constant tegen, maar nu ik ze nodig heb...
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    voor die grimoire quest;
    Gister geprobeerd ben level 20, maar wat een ****** gebied, op de een of andere manier zit ik daar altijd in het donker te kutten + als je redelijk diep in dat gebied bent krijg je spontaan een quest om vijanden af te slachten.
    Op den duur loop je daar snachts met een chimera, cyclops, +- 5 a 6 bandits + een of andere gast met groot zwaard en schild die verschrikkelijk veel kan hebben 8)
    op welke level hebben jullie dat gedaan??

    Nu sta ik;
    in witchwood om gransys herb naar selene te brengen, alleen ze is er niet,.. moet je nog iets extra doen in die quest??
    had er ook geen marker bij staan bij die quest


    Thanks alvast :thumbs:
     
  20. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had hier de vraag al gesteld, namelijk waar vind ik de DLC Quests en het antwoord was op het tweede notice board in de Pawn guild maar er is maar een notice board daar :{
    Dus, waar kan ik de DLC quests WEL vinden? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina