E3 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 mrt 2012.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Eh, wat is dat rechtsonder?
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.495
    Lol, dat is een dude van GoNintendo die een zich erin gecopypaste heeft als watermark. :+
     
  3. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony Online Entertainment maakt E3 line-up bekend

    De E3 staat op het punt los te barsten en Sony Online Entertainment komt nog snel met een eigen line-up voor dit fantastische event. Natuurlijk kun je van SOE een boel MMO’s verwachten.

    Niet te missen in de line-up is de SOEmote, een bijzonder stukje tech dat gezichtsherkenning en een stemvervormer toevoegt aan de MMO EverQuest II. Het apparaat zorgt er namelijk voor dat jouw in-game character je gezichtsuitdrukkingen en de bewegingen van je hoofd volgt. Ik heb een paar keer gecheckt of het echt geen 1 april is na het bekijken van een filmpje ervan, maar het bleek dus zowaar te werken.

    In de lijst van SOE vinden we verder de volgende titels, waarvan een speelbare demo aanwezig zal zijn: PlanetSide 2, DC Universe Online, Bullet Run, Free Realms, Star Wars: Clone Wars Adventures, Vanguard: Saga of Heroes en Wizardry Online.

    Echt jammer dat alles al bekend wordt gemaakt. Waarom niet gewoon op de E3 zelf.:{
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    welke sites hebben ook alweer de beste streams? Al hoop ik dat dat de ms en sony shows ook redelijk op de consoles te volgens zijn.

    Zonde van dat Nintendo Direct vannacht, ik ben te brak om dan nog wakker te zijn :+
     
  5. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamekings heeft naar eigen zeggen HD streams vanaf LA. Ik kijk ook via GameTrailers.com, en soms even op Gamekings.

    Ik ga denk ik wel kijken want ben morgen toch vrij. En het is gelukkig de beste dag voor mij qua persconferenties :)
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ga het denk via Gamekings kijken, want bij de grote internationale sites heb je meer kans dat de boel overbelast wordt. Plus je hebt een voor- en nabeschouwing op Gamekings.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.495
    Zal toch niet veel boeiends komen, hoor. ;)
     
  8. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gamekings en andere sites maken gebruik van de zelfde servers .. dus de kans is even groot
     
  10. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    http://twitch.tv/gamespot

    Ben tot nu toe erg tevreden over twitch.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die voor en nabeschouwing ga ik zeker kijken via Gamekings.
    Ik zal de main proberen te kijken via de 360/PS3, ik wil gewoon weten of dat goed gaat.:9

    Die van de 360 is zeer mooi op tijd, die van de Sony minder, maar die ga ik toch kijken, ben dinsdag ochtend toch vrij.:+

    Die van Nintendo ga ik zeker proberen, maar als ik te moe ben laat ik die schieten.
     
  12. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead Space 3 krijgt een co-op camapign en de competitieve multiplayer van de titel wordt geschrapt, zo meldt Game Informer. Daarnaast zijn er nog flink wat andere sappige details over de game naar buiten gekomen, en dat allemaal één dagje voor de E3.

    Volgens Game Informer worden de hoofdpersonen van de co-op campaign Isaac Clarke, een oude bekende, en John Carver, die eerder werd geïntroduceerd in een korte teaser trailer. De solo en de co-op campaign krijgen respectievelijk een iets ander verhaal. Als je namelijk samen speelt zijn er dialogen tussen Clarke en Carver te horen en andere cut-scenes te zien. Visceral Games, de ontwikkelaar van de franchise, belooft echter ook dat je in de single-player alles te horen zult krijgen om het verhaal te snappen. De competitieve multiplayer, die in Dead Space 2 werd geïntroduceerd, is overigens geschrapt voor deeltje drie.

    De bevroren wereld waarin de nieuwe Dead Space zich zal afspelen heet Tau Volantis en wordt natuurlijk bevolkt door een uiteenlopende schare aan onsmakelijke en griezelige monsters. Enkele nieuwe vijanden zijn de Fodders, Feeders, Snow Beasts en een reuzachtige duizendpoot genaamd Nexus.

    Anders dan de eerdere delen van Dead Space, zal deel 3 een cover systeem hebben. Daarnaast is de ammunitie die je vindt bruikbaar voor alle wapens, en zo is er dus geen specifieke ammo per gun meer nodig. Volgens Visceral Games wordt de nieuwe Dead Space bovendien minder lineair dan de voorgaande delen. Er zijn namelijk extra missies toegevoegd die niet gespeeld hoeven te worden om de game uit te spelen, en de omgevingen in Dead Space 3 zijn uitgestrekter.

    De game moet, volgens Game Informer, in februari verschijnen. Er staat ons echter ongetwijfeld nog veel meer informatie omtrent deze titel te wachten, op EA’s persconferentie van morgen.
     
  13. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    It's about to go down [​IMG]
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
  15. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Livestreams:

    Xbox.com - Persconferentie Microsoft

    EA.com - Persconferentie EA

    YouTube.com/Ubisoft - Persconferentie Ubisoft

    Playstation.com - Persconferentie Sony

    Nintendo.com - Persconferentie Nintendo

    YouTube.com/E3 - Alle persconferenties

    GameTrailers.com - Alle persconferenties

    IGN.com - Alle persconferenties

    G4tv.com - Alle persconferenties

    GameSpot.com - Alle persconferenties

    Twitch.tv/GameSpot - Alle persconferenties

    E3 Insider.com - Alle persconferenties

    Edge-online.com - Persconferenties van Microsoft, Sony en Nintendo
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    held! Die van yt gaat het wellicht ook prima doen.

    Voorbeschouwing van gamekings begint om 18.00. Die van Sony bekijk ik dinsdagochtend wel :)

    Iemand enig idee hoe lang de conf van Sony duurt?

    Hier het programma van/via Gamekings:

    http://www.gamekings.tv/nieuws/e3-2012-het-gamekings-e3-2012-programma/
     
  17. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet bekend. Die van vorig jaar duurde dik 1,5 uur geloof ik. Begint ook pas om 03.00 uur haha, de slechtst mogelijke tijd :'-(
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    nou 10 minuutjes ff lekkere bak kwark erbij ik ben benieuwd :)
     
  20. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw zie dat kijkersaantal eens stijgen :p

    En we zijn begonnen:

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina