1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dus de DLC is out now? alleen dat is die gare CQB shit toch :mad:? Meh ik denk dat ik gewoon ga voor die armor warfare pack and that's it.
     
  2. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Het oogt veel... Maar je krijgt ALLE dlc's. Inclusief b2k die wij allemaal waarschijnlijk al hebben. Ik begrijp dat dat voor sommige een flink bedrag is. Maar niet voor iedereen toch. Ik bedoel moet ik me die mensen zorgen maken ? nee toch :D.
     
  3. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw in die trailer, zie ik een nieuwe perk ? Gun master ? Krijg je alle standard gun perks in 1 ? :p
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ondanks dat het misschien qua speeltijd zijn geld dubbel en dwars waard is moeten we ook niet doen of EA niet keihard aan het melken is met BF3

    Wat het me tot nu toe gekost heeft. Game + 6000 msp aan serverhuur + 4000 msp voor DLC

    Dat is toch 3 spellen aan $$ wat ze binnen slepen

    het is het geld wel waard als ik kijk naar de uren plezier die ervan heb en dat vergelijk met andere full retail games die ik misschien na 10 uur alweer zat ben. Maar toch, ontkennen dat ze (zoals ieder bedrijf) het maximale eruit proberen te slepen zou onterecht zijn
     
  5. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me aan bij jou mening. Je laatste opmerking is zeker terecht. Maar ik verwacht niks minder van een game developer tegenwoordig.

    Beginnend met de vanilla bf3 maps kom je aardig uit te voeten lijkt mij. Mocht je daarna nog trek hebben, pak je b2k. En nu krijg je optie om vooruit te betalen. Totaal vrij blijvend toch. Ik kan er geen slecht woord over kwijt. :). ik hou mn mond nu :x
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik vind het ook niet zo'n gekke keuze, vooral omdat de grootste concurrent hetzelfde doet. En dat is erg succesvol gebleken..
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    We kunnen pas echt een mening over de prijs hebben als we weten wat er precies allemaal komt natuurlijk ;)!

    50 euro is me uit principe al veelste veel maar ga ik waarschijnlijk toch wel halen omdat zo BF3 wel weer leuk blijft en je die extras toch ook wilt.:F:


    Dit word toch helaas wel de toekomst, de aasgieren bij EA en Activision weten ook wel dat er veel meer te halen valt en wij met z'n alle gek genoeg zijn om het gewoon met tonnen tegelijk naar hun over te maken.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2012
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En ik heb het er ook wel voor over, 17 nieuwe mappen + nieuwe wapens en wat al niet meer. Het lijkt alleen veel omdat je alles in 1 keer betaald.

    Hoeveel nieuwe mappen heeft Cod Elite tot nu toe opgeleverd? (ik heb de eerste gedownload en daarna CoD en Elite niet meer aangeraakt :+)
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf wel te zeggen dat je bij BF3 véél meer waar voor je geld krijgt dan bij andere games als het over dlc gaat.

    Daarnaast vind ik het niet raar dat die servers 20€ per maand kosten. 20€ is niet veel voor een server met 24 slots. EA gaat geen gratis servers uitlenen aan jan en alleman. Hoe denk je dat het gaat bij PC games?
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Elite heeft op dit moment 8 nieuwe MP maps, 4 nieuwe Spec-ops missions en een nieuwe game mode met 4 bijbehorende maps. En er komen nog content drops t/m september geloof ik.
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zelfde met gears 3 :+ heb ff Raam's dinges ff gespeeld en volgens mij nog's met wat gasten die andere 2 DLCs gechecked op een zwaar lamme avond maar dat was het wel. Dat was toen ook maar 2100 punten als ik het goed kan herrineren, iig niet 4200.

    Battlefield daarintegen is toch wel m'n favo FPS door de jaren heen dus daar zal het niet zo snel gebeuren. Mja zie het wel, als dit me weerhoud om weer een sloot nieuwe games te kopen die na 2 avondjes weer in de kast staan te glimmen is het wel weer goedkoper :+
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Laatste pack komt in maart 2013. Ze willen ons wel lang bezig houden :cool:

    Waar kan ik Premium het goedkoopst halen?
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Heb ook een hele wrede dragscope van 525m, zul je wel in mn montage zien verschijnen :)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Where-ever je het goedkoopst punten kan vinden , ik kijk altijd even op ebay
     
  15. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    iemand enig idee wanneer ze de server ook updaten zodat je weer een server kan joinen :confused:?
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    wat zal de prijs van losse mappacks zijn dan?
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    1200 punten waarschijnlijk.
     
  18. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    1600 las ik ergens
     
  19. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond 22.00 ff de livestream van de e3 presentatie kijken op ea.com
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik ook, en ook voor Fifa en NFS en misschien nog iets leuks
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina