1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Thanks voor de tips, heb net iets meer dan een miljoen credits. Kun je die layout-b truuk misschien uitleggen? :+
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Laatst bewerkt: 2 jun 2012
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    En als je een beetje kan painten/tunen, loopt het via je storefront ook bgoed binnen. Maar daar haal ik mn winst niet. Levelen en Veilinghuis hebben mij het meeste geld opgebracht. Als ik mn statistieken bekijk heb ik 110M verdiend in het Veilnghuis (en 120M uitgegeven :+)
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bdankt, morgen even proberen :D
     
  5. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik kwam om in het geld door de online multiplayer (cup races).
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    En Rivals loopt trouwens ook aardig op. Pak een nieuwe Rivals die je nog niet hebt gepakt en en kies als rival niet iemand uit je friendlist, maar een zeer trage. Verbetere die met een fractie, en ga zo door. Zo kun je ook tonnen verdienen in een paar races/drags. Zo kocht ik voor iets van 7k een purtautootje, goede tune a 15k, upgrades waren voor nop wegens mn carlevel, en won met de drag een paar ton in pakweg half uurtje. Ik zeg appeltje eitje.
     
  7. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er het geduld voor hebben om dan sowieso de goede eruit te pikken en goed zijn met tunen en racen natuurlijk. Zelf speel ik een beetje van alles maar Forza het meest maar net niet genoeg om alles te kunnen.
     
  8. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben net ies van 10 miljoen credits kwijt aan de Porsches maar online en met rivals na een weekje alweer over de 5 miljoen! Deze week even ms points halen en de 1940 Ford lekker hotrodden!
     
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat vraagt om een foto straks!
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Vandaag grotendeels Rivals gedaan. Was de Top Gear en dan op Silverstone met de Mercedes. Zag dat ik daar nog geen tijd had neergezet en de laagstgeklasseerde van de club als Rival gepakt. Was 2500cr. Daarna direct door naar de 25k en daar een fractie sneller gereden dan die tijd. Als je dit een beetje uitkient, kun je op die 25k al gauw 200K winnen. Pas daarna ben ik doorgegaan naar de 50K-rival, ook dit lukte zo'n 4x. Daarna 2x de Rival van 100K en nog 1x een 150K.
    rekensommetje:
    1x 2500 = 2500
    6x 25000 = 150000
    6x 50000 = 300000
    2x 100000 = 200000
    1x 150000 = 150000

    Totaal = 802.500 CR in pakweg 1,5 uur tijd. En dan reken ik de bonussen van het levelen van de Merc nog niet. Was iets van 75K meen ik. Daar komen je raceprestatiesetc. nog bij, maar dat is te verwaarlozen. Ik zeg: DOEN!
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Damn 8) Moet de Rivals mode nog maar eens proberen dan, 1x gestart toen de game net uit was en daarna eigenlijk niet meer naar gekeken.

    In ieder geval vanmiddag wel twee keer die layout a test track gedaan. Best saai maar wel effecties qua financiƫn en levelen :+
     
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk die rivals maar je moet wel je tegenstanders kunnen verslaan wil je die $ krijgen.
     
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Goed mn stukje lezen. Als je een beetje clean rondjes kan maken, lukt het vrij gemakkelijk.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Storefront blijft toch mijn favoriete oplossing hoor :p.
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Moet je wel kunnen painten of tunen. Of zie ik iets over het hoofd?
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Precies mijn 'probleem' :+
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Vandaag weer 1,5 uur Rivals gedaan op Hockeheim short in B500 klasse. Kleine 600k aan credits. Werkt echt makkelijk en veel leuker dan rondjes draaien op de layout-A.
     
  18. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    komt morgen weer een mooie carpack aan met o.a. BMW 507 en Mercedes C63 Black Series !
     
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    De Corvette en de AMG zijn de lekkersten.
    Beiden klinken goed.
     
  20. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    heb hem gisteren ook gedownload, die Kever is echt vet!
    de amg is idd ook erg bruut. Ik heb alleen niks met die Celica en ik heb niks met de echte racecars. Heb ze wel allemaal direct ingame aangeschaft om lekker mee te expirimenteren.

    Mijn Kever is een Rat ride geworden en de 1940 Ford is een dikke Hotrod!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina