[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg, lekker wachten en wachten. Of je nu hoog of laag springt hun weten wel wanneer ze hem moeten uitbrengen.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik geloof het altijd pas ook maar een beetje als het op GTAV.net staat. Helaas laadt die al 2 dagen niet.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Is dat een soort fansite?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach typische geruchten. Kan waar zijn of niet. All part of the game als er een nieuwe GTA aankomt. Veel geruchten zijn niet waar om er zijn ook momenten dat R* opeens toch wel in een keer met iets komt. Ik zie het wel, zeker bij een GTA titel.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is dé site die je moet hebben voor GTAV nieuws. Volgens mij de beste fansite die er is. Daarachter hangen ook de GTA forums.

En met GTA IV was dit GTA4.net.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Aaah nice nice!

Trouwens, de fansite is wel offline gehaald na dat bericht he, dat zegt toch echt wel wat :)

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    GTAV.net doet het weer zie ik. Maar er is niets op gepost ofzo.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm ok, maar de fansite die met het bericht kwam moest ineens offline. Dus het kan van alles betekenen. Misschien heeft Rockstar wel expres die site geraadpleegd en dit verhaal de wereld in geholpen zodat GTA V weer ff in de spotlight staat...nu E3 net begonnen is. Maar het kan ook dat iemand bij Rockstar nu geen baan meer heeft...ben benieuwd.

9. Jordi.

Jordi. R* Games Freak!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel mooi zijn als er binnen 2 weken een nieuwe trailer zou komen en dat het spel in oktober komt.

10. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Klinkt vreemd maar ik hoop gewoon in het voorjaar van 2013.
    Komen in het najaar veel te veel mooie games uit. Fifa 13, Far cry 3, Assassins creed 3, Medal of Honor en Forza Horizon

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ja, en die moeten allemaal maar ff wachten als GTA in oktober komt :cool:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is juist meer andersom. GTA maakt het niet uit welke andere games er komen. Andere games zijn bang dat ze releases als GTA ook uitkomt. ;)

13. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    En dat maakt GTA naar mijn idee ook zo baas. :cool:

Oktober zou erg fijn zijn, maar als dat betekent dat de laatste puntjes nog niet afgerond zijn mag de game ook in het voorjaar van 2013 komen. Die 4 maanden kan ik dan ook nog wel uitzitten. Al laten ze wel wat meer zien dan ze nu doen.

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop toch echt op wat nieuws in de komende weken.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Was dit al bekend? Het kan de reden zijn dat het allemaal zo lang duurt voor wat nieuwe info...

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=512364

As said by Dan Houser "Gta V Is the Big one." Now some are thinking this will be a typical gta like the rest. Will there be the same types of missions? Of course its Gta, But what we are missing is this phrase "Bold new Direction"

Meaning of the word "Bold"

http://www.thefreedictionary.com/bold

1. (Fearless and daring; courageous.) This game will go the f*cking distance with no limits

4. (Clear and distinct to the eye; conspicuous:) this means it will catch our attention big time. A new step and different to past games

5. (Steep or abrupt in grade or terrain: bold cliffs.) WHAT? any coincedence to Gta V's new terrain?? *HINT*

Nice words in the dictionary right? Especially number 5, seems to make sense to what Rockstar said in the Official statement. Bold could mean alot of things. Rockstar means business with this game.

Any thoughts?

Kortom...dat ze gewoon zulke gedurfde en nieuwe shit gaan uithalen, dat ze het pas willen tonen wanneer ze er echt klaar voor zijn? Hoe dan ook...ik wist dit nog niet.

16. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Eén woord: Marketing.

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Altijd maar die beloftes :+, wat NLegendkiller zegt, het is gewoon marketing, niets meer dan dat :)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Of ze bedoelen met bold natuurlijk Bold and the Beautiful. Serie speelt zich ook af in Los Angeles, OMG! :+

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje raar om het woordenboek erbij te halen. Dan ga je alles positief interpreteren. ;)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is zo, heb die thread eens verder bekeken en de speculaties gaan soms echt nergens meer over.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina