1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    nah als je dit zegt boeit het je niet of denk je er niet lang genoeg over na...ik vond hem fucking tof en beantwoord vragen en opent ook weer nieuwe wegen!
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Lol? Zeggen dat je een enorme (!) fan bent van tienersexcomedies én partyfilms, en dan nog deze film een 2 geven. Bizar. Zeker omdat dit zo'n beetje het toppunt is van dat.

    Deze films horen overdreven en over de top te zijn. En dat was deze. Ik snap niet wat je er anders in zoekt, aangezien je het 'ongeloofwaardig' noemt...

    Ik vond hartstikke lachen, vooral om met vrienden onder het genot van een biertje op de bank te kijken. Vooral die security vond ik echt baas. :lol:
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Film was gewoon totaal niet grappig. ;)
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Maar het was wel een tienersexcomedie én een partyfilm. Dus je spreekt jezelf een beetje tegen...

    Maarja, als je het niet grappig vindt is het een ander verhaal natuurlijk.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Hoezo spreek ik mezelf tegen? Het is een tienersexcomedie ja, en een partyfilm. En ik ben er fan van ja. Maar dan van in de trant van Superbad en alle American Pie's. Dit sloeg gewoon helemaal nergens meer op.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het gewoon frappant dat je American Pie en Superbad geweldig vindt, maar dit niet. That's all.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Snap ik. Maar Project X vond ik gewoon niet tof. Dunno. :+
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als je fan bent van horror, moet je alle horrorfilms goed vinden? Redenatie van likmevestje natuurlijk.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Bassie heeft het daar wel vaker lastig mee :+
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Haha, hoezo dat? :9

    En *NERAZZURRI*, ik vind, zoals ik al zei, Project X wel een beetje in het straatje van American Pie passen, daarom vind ik het gewoon vreemd dat ie 'm een 2 geef. Meer zeg ik niet.

    Edit: Ohhh, Tyant, ik weet 't al weer. :+ Tsja, ik vind het gewoon een beetje vreemd dat sommige mensen hun mening afschermen. Dan wil ik verder in discussie. Maar sommige mensen denken blijkbaar dat een forum alleen een plek is om te zeggen "Dat vind ik (niet) leuk!". Als ik in discussie ga met iemand mening is dat niet aanvallend bedoeld hoor...
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    tijdje niks gepost, ook weinig gezien overigens .. ff snel dan

    Sherlock Holmes 1 & 2: het verhaal kon me eigenlijk 2x niet boeien, verder wel is wat grappigs maar vond er over het algemeen niks aan

    Lost in translation: paar jaar terug een keer gezien en toen vond ik het bijzonder saai. Daarna pas nagedacht waarom het zo'n saaie film was (wat je eigenlijk al aan de titel kan zien 8) ) met deze kennis hem opnieuw gezien en dat doet wel wonderen, toch wel toppertje :thumbs: Al heb ik liever een sexy scarlett dan zo'n naturel

    Rubber haaaaaaaa deze was zo slecht dat het wel weer grappig was. Over een moordende autoband dus 8)

    Spiderman 1 Is wel oke, heeft iedereen wel gezien denk

    Project X
    Deze heb ik vandaag gekeken en was gewoon superawesome :D mensen die hem niet leuk vonden balen gewoon dat ze er niet bij mochten zijn :+ Alleen die flamethrower was beetje lame aan het einde maar verder was het gewoon een mooi feestje. Maar het is geen hangover/american pie komedie ofzo, valt bijna geen film te noemen eigenlijk :9

    edit: smileys :)
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zelfs binnen de reeks van American Pie heb je verschil in wat mensen wel en niet grappig vinden.
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dus had ik m'n mond moeten houden? :+
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja, bek houwe!
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Verdomme.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Denk er niet lang over na?

    Prometheus werd gezien als de film die de uitleg zou geven over de Engineers / Space Jockeys met een kleine link naar Alien. Tuurlijk snap ik dat deze film geld als een opbouw naar een vervolg wat er, ongetwijfeld, zal komen.

    Stoorde het je echter niet dat de film kwa montage van de hak-op-de-tak sprong? Het leek echt alsof er echt complete stukken uit de film gesloopt waren.

    Wanneer die kapitein komt melden dat de Black-Goo gevaarlijk is bijvoorbeeld. Hoe komt hij daar ineens achter? Niemand weet nog wat er gebeurd is en ineens weet iedereen het! Het ergste was nog wel die operatie scene en dat stukje wat daaraan vooraf ging. Zij slaat 2 mensen keihard neer, rent naar de kamer van Vickers om dat "ding" uit haar te halen. NIEMAND, maar dan ook NIEMAND slaat alarm ... ze kan rustig verder gaan en INEENS staat ze bij Weyland in de kamer? Zomaar, plotseling.

    Ook dat dat schip van de Engineer zelf nog ontploft / kreunt van de crash staat hij ineens binnen 5 seconde naast de hoofdrolspeelster ... geen wondje te zien?

    Zo zijn er meer van die slordigheden. Misschien is het bewust hoor. Laat ik het er op houden dat ik Prometheus ALLES behalve een goede film vond. Beste wat je kan doen is naar deze film gaan en gewoon de film kijken zonder enige link te leggen naar Alien ... wat opzich moeilijk gaat :emo:
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Safe House (2012)
    Best redelijke vermakelijke actiethriller met Ryan Reynolds en Denzel Washington; autoachtervolgingen, vechtpartijen en hier en daar een kogelregen. Verder niet heel bijzonder maar wel beter dan de gemiddelde actiethriller.
    kleine bonus omdat Ajax Captetown in het stadion speelde: 7,4

    [​IMG]
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit sloeg gewoon nergens op. Ik heb hem onlangs gezien en het belangrijkste punt wat deze film ruk maakt is eigenlijk dat alles totaal niet grappig is. Een van de topgrappen van de film moest een dwerg zijn die iedereen in zijn ballen ramt. Hi-la-risch. Zelfde geldt voor die Jonah Hill-wannabe, die in tegenstelling tot Jonah's personage Seth totaal niet grappig is. Alleen die jonge security-guys zijn in het begin nog wel vermakelijk, maar ook die personages worden al snel ontzettend overdreven neergezet. Verder wordt er geen moeite gedaan om maar enige sympathie op te wekken voor wie dan ook. Voor hetzelfde geld werd iedereen op het feestje omgebracht door de politie, het zou mij werkelijk waar aan mijn billen kunnen oxideren. Nee, geef mij maar de qua uiterlijk iets minder volmaakte meisjes van Superbad. Emma Stone had meer uitstraling dan al die bimbo's op het Project X-huisfeest bij elkaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina