Dat het de minste E3 in jaren zou worden had ik wel verwacht gezien het feit dat de Nextbox en PS4 pas in 2013 komen wss en ze die pas groots laten zien volgend jaar en dan groot zullen uitpakken. Dat zij nieuwe franchises en grote investeringen een jaartje achterwege laten en wat tegenvallen, ok. Maar Nintendo? Die moesten het nu laten zien met de Wii U die eind dit jaar (?) uitkomt en waren veel goede first party games nodig + third party support. Maar dan laten zij de verreweg de zwakste line-up zien in een slechte conference? Pikmin 3 zag er goed uit en een nieuwe Paper Mario is altijd leuk, maar waar waren de grote first party games en waar Retro dan ook al werkt?
Verlaat het zinkend nintendo schip! te pijnlijk om aan te zien! Zelfs grafisch was het teleurstellend! AI
ok mooi. dus in principe zijn we nintendo weer een generatie van consoles kwijt... de wii u ziet er shitty uit.
De web items zijn imo het laatste jaar echt beter geworden. Boris wil zich soms nog wel eens gedragen als Apple fanboy maar verder best tof.
-Ubi -MS -Sony -EA -Nintendo Gamekings is wel cool. Er lopen een paar knuppeltjes rond daar, maar de meeste zijn wel leuk en kunnen leuk presenteren. De verkleedpartijtjes (waar ik me altijd aan ergerde hebben ze eindelijk achter gelaten.