wat zijn veelgespeelde online shooters op het moment? (behalve GOW, BF3 en MW3 dan) en wordt Rainbow Six Vegas 2 nog veel online gespeeld?
RSV2 word niet echt veel meer gespeeld. En als je een nieuwe speler bent zou ik er nu niet meer aan beginnen want alleen de harde kern speelt het nog online en die zijn inmiddels zeeeeeer geoefend Naast Gow, BF en MW word Halo Reach natuurlijk ook nog veel gespeeld. En er zijn nog flink wat mensen Ghost recon aan het spelen (maar denk niet dat dat over een paar maanden nog steeds zo is)
Zoek een spel dat gewoon een leuke multiplayer heeft met mensen die nog actief zijn. Speel vaak samen online met een vriend , maar de enige 2 games die we momenteel nog spelen zijn PES 2012 en GoW 3.. Iemand ideeen?
F1 2011? Ik heb net het coop kampioenschap met mijn neef afgerond en dat is zeker aan te raden als je van racegames houdt. Je bent 1 team maar er kan wel maar 1 wereldkampioen zijn ...
Nou, ik gok dat het niet het genre is wat je zoekt; maar Rayman Origins is genius. (tot 4 man co-op) Hm, kan volgens mij wel alleen offline. De Lego games? Army of Two (niet zo goed als Gears maar ik heb me er prima mee vermaakt). Trials Evolution kan met vrinden ook leuk zijn. Blur? Maar goed dat is dan weer een racegame wat je niet echt wilt. Lara Croft and the Guardian of Light. DJ Hero 2? Ok, ik ben dus niet echt een MP man , maar dan heb je tenminste al een paar titels om te bekijken. Oh, de Halo games natuurlijk. Voor co-op en de MP.
Borderlands moet je sowieso hebben gespeeld, maar deeltje 1 van L4D is leuker dan deeltje 2 trouwens.
Hey, ik zit te twijfelen tussen de volgende games: Darksiders Naruto: Rise of a Ninja Final Fantasy XIII Lost Odyssey Devil May Cry 4 Banjo Kazooie Nuts&Bolts Ik kan met mijn budget maar maximaal 3 games kopen, maar ik kom er niet uit welke Please help.
Ik zou je Darksiders en Lost Odyssey sowieso aanraden. Darksiders is gewoon een hele vette adventure game en Lost Odyssey is imho nog steeds de beste klassieke JRPG op de 360