1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Kijk naar de Xbox Hub, die is het beste op WP7 terwijl MS hem ook op iOS heeft uitgebracht. Uiteraard besteden ze meer werk aan de WP7 versie, daarnaast is het Metro stijl en die komt het beste tot zijn recht op WP. :) Dus ik zou mij daar niet te druk om maken. Ik ben eerder benieuwd of WP8 (Apollo) niet teveel lijkt op Windows 8 want die vind ik echt een mislukking kwa Metro UI.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zijn er mensen die de Xbox Live multiplayer van Battleship willen proberen?
     
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is dat toch met de Lumia 800... ik heb een splinternieuw toestel gekregen nadat de vorige vaak vastliep door wifi en apps die niet op wilde starten, heeft deze op zijn tweede dag ook al last van dat apps niet op willen starten. :confused:
    Best vervelend om steeds een reboot uit te moeten voeren om muziek te kunnen luisteren, het weer te kunnen zien of een spelletje te spelen.
     
  4. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben opzoek naar een nieuwe smartphone en mijn ogen zijn gericht op de lumia 800, maar er is toch geen verschil met de 900(het beeld is toch alleen groter?)
    Als er nog betere smartphones zijn, wil ik dat ook graag weten :p alleen ik heb t niet echt met de over-rated Apple en van Android/HTC zijn er ontiegelijk veel :+
     
  5. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat ik hier best wel om moet lachen. En je weet zelf ook wel waarom. :+
     
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Yes, i know :+
    Alsnog kan ik voor de Iphone kiezen, maar ik vind die niet zo voor de hand liggend :+
    Overigens is mijn maximale budget €600, zal toch wel een degelijke smartphone van kunnen halen :9
     
  7. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch mij geen gelijk geven. :+

    Maar misschien een iPhone 4? Of een leuke HTC. Maar voor €600 kan je zeker wel een goede smartphone vinden.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Raar (en natuurlijk erg vervelend) man dat jij zoveel problemen hebt met je Lumia, ik hoor er namelijk niet veel over van mensen dat ze nog veel problemen hebben. Bij de lancering waren er wel wat problemen, maar die zouden nu opgelost moeten zijn. Ik heb geen Lumia maar weet wel dat ik op mijn HD7 en Venue Pro nooit hoef te reboten, alleen als ik hem aan de pc hang en er een update is.

    Hier nog wat nieuwe concept phones.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik had gisteren m'n telefoon uitgezet met (geloof ik) nog ongeveer 20% batterij. Start ik hem vandaag op, is de batterij zo goed als leeg!

    Nu staat de klok al sinds ik 'm heb opgestart 15 minuten voor. En het verandert niet, terwijl de klok wel op automatisch staat. Moet ik nou nog langer gaan wachten? 8)

    EDIT: Net maar handmatig aangepast, want de datum stond plots op 1 april 2114 ofzo. 8)
     
  10. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus op 1 april 2114 zijn we 15 minuten gewoon 'kwijt'. :mad:
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]b0H9rzM5FTc[/yt]
    Ik haat The Verge (dus die website) maar dit is wel interessant om te zien wat je allemaal met Smart Glass kan doen met je telefoon.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    The Verge is één van de beste (zoniet de beste) technologie-site die er is.
    Oh wacht, ze zijn altijd kritisch op Windows Phone. :emo:
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    begrijp ik goed uit dat filmpje dat je geen movie control kunt doen vanaf je phone?
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Oja joh? :'-(
    Voor jou zeker een goeie website omdat ze bij elke Apple product een veer in de r**t van die rotte Apple steken! ;) En altijd maar kritiek leveren op MS, elk product van MS is kut op die website, of er ontbreek weer van alles. Ja heerlijke kritische website joh, en zeker ook de beste hahaha... verdiep je eens in die website voordat je gaat blaten. Ze zijn alles behalve kritisch, zij haten MS en dat is eerlijk wil je zeggen? Zelfs jij als Apple lover zou toch een beetje moeten zien dat het op die website er niet eerlijk aan toe gaat. ;)

    Dat zie je ook altijd en eeuwig terug komen in de reviews/previews (net als in bovenstaand filmpje, kijk die gast elke keer dingen vragen waarvan hij het antwoord toch al weet! :emo:

    Het is gewoon een kansloze hipster website, iedereen weet dat...
    Ik hou het wel gewoon bij onze eigen Nederlandse Tweakers.net

    @appie21
    Dat kan al met de Xbox Companion app die al op Windows Phone is. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2012
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Natuurlijk wel typisch dat jij hier alleen post als je iets negatiefs over Windows Phone kan zeggen. ;)
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat is mij ook al eerder opgevallen, wel jammer dat iemand zo negatief is over een merk en dus niet open staat over wat 'nieuws'.

    Maar laten we nu maar weer over gaan op gewoon Windows Phone.

    Willem heb je de Photosynth app al geprobeerd? Hij is eindelijk ook in de Marketplace te vinden, erg toffe app. :)
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nope, niet geprobeerd. Ik maak wel redelijk veel foto's van dingen die ik doe en die gebeuren, is het dan boeiend?
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nou echt boeiend is het niet, maar wel leuk soms om te doen.

    Je kan zeg maar panorama foto's maken (3d achtig), alleen mijn telefoon camera is niet echt van beste kwaliteit dus echt mooi werd het niet helaas. :+

     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is wel een beetje jammer dat er zoveel mensen niet open staan voor Windows Phone.

    Bij mij in de opleiding merk ik wel dat docenten (die alleen maar met apple producten werken) toch Windows Phone best wel interessant vinden.

    Voornamelijk de design filosofie.

    Maar ach er zal altijd haat bestaat tussen Apple en MS fanboys.

    Overigens, de Rabobank app is best wel handig!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina