1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Rivals-Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 20 mei 2012.

  1. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    TERING! Ik moet verplicht Madagascar voor de 185x kijken
     
  2. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Op jacht naar de 37.4 8) Ik word gek van het uitroeptekentje.
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wow _0_ . Dat zou echt niet normaal snel zijn
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2012
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    You like to.... MOVE IT!! :lol:
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    De eerste bocht lukt me totaal niet meer. Nu begint voetbal dus een snellere ronde zit er niet meer in. Probeer later nog wel om rond de 37.5 te rijden. Die eerste bocht is killing.
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    In je Rival-ghost neem je die bocht opzich prima vind ik. Ikzelf neem de cerbstone bij het aanremmen links niet mee (voor extra stabiliteit) en jij wel maar verder zijn we daar even snel/langzaam geloof ik.
    [​IMG]

    Het is met name bocht 2 en de Spitzkere (:cool: waar je (in je vooralsnog beste rondje) verliest. Bij mij zijn het vooral de laatste twee bochten(sudkurve) en de bocht voor Mobil 1 waar ik tijd laat liggen.
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    In mijn snelste ronde is die apex perfect inderdaad. Zat toen in een "flow". Nu verlies ik daar een halve seconde elke keer.

    Overigens was dat in mijn 1.38.110 waarin ik die apex nam. In de 1.38.106 ging die al veel minder goed.
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE WEEK 4
    [​IMG]
    De challenge De challenge Spec Hot Laps - German Touring is geselecteerd voor alweer de vierde week van de Rivals-cup! We hebben allemaal het voorrecht om waarschijnlijk de meest legendarische Ferrari ooit gemaakt, de Ferrari F40, over het Italiaanse asfalt van Mugello te jagen. Mugello geldt als een toegankelijk, veilig circuit waar in het verleden ook mooie en spannende races zijn gehouden. Die toegankelijkheid geldt echter niet in veel mindere mate voor de Ferrari. Wie zal de krachten in deze bolide het best weten te beteugelen deze week?


    [​IMG]













    RESULTATEN RIVALS CHALLENGE WEEK 3
    [​IMG]
    De challenge Spec Hot Laps - German Touring is geselecteerd voor de derde week van de Rivals-cup! Dit betekent dat tunen/upgraden deze week achterwege zal blijven en we met vooraf geprepareerde DTM-bolides de Hockenheimring onveilig gaan maken. Een auto waar we inmiddels allemaal mee kunnen lezen en schrijven. Wie gaat er op het eind van deze week met de prestigieuze eindoverwinning aan de haal? Er lijken nog nooit zoveel kanshebbers geweest te zijn als deze week!!

    [​IMG]
    De DTM-Challenge is een verworden tot een strijd van individuele duellen. De individuele strijd om respectievelijk de 1e plaats, 3e, 5e, 7e en 9e plaats is erg spannend gebleken en heeft er in sommige gevallen haast zeker toe geleid dat grenzen zijn verlegd. Dit geldt sowieso voor mijzelf, ik had vantevoren nooit voor mogelijk gehouden sneller dan 1:38.1xx te rijden maar dat is uiteindelijk wel gelukt, en dat was ook bittere noodzaak om hier met de eer te kunnen strijken.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2012
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Nieuwe rondes, nieuwe kansen! Wat ik erg opvallend was was dat de strijd voor plaats 1 niet heel massaal was ditkeer, maar dat er steeds groepjes van 2 onstonden (1&2, 3&4, 5&d, etc.) die heel dicht bij elkaar lagen.

    Mugello vind ik altijd een relatief makkelijke baan, en de Ferrari F40 is wat langzamer dan de Audi DTM dus ik denk dat het hier wel eens dicht bij elkaar kan liggen (al is het natuurlijk niet zo'n korte baan).
     
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    [​IMG]

    :+

    NALS zit btw ook bij de Car Club en heeft meegedaan denk ik (of hij moet toevallig deze rival hebben gedaan in deze week). Misschien heeft hij ook vorige keren meegedaan?
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Je bent me toch nog voorbij geschoven :b: Netjes hoor! Ik zal de komende weken eens kkijken of ik je nog van die toppositie af kan rijden.

    Weet iemand of NALS een 'echt' lid is wat we ik in de (totaal)klassementen kan opnemen, of dat het meer een soort spooklid is. Z'n naam komt me namelijk niet heel bekend voor.
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Mugello

    2:04.1xx meen ik nu net. Not bad, manual shifted. Normaal rijd ik met automaatje. Had met de automaat 2:04.3xx. We blijven oefenen.
     
  13. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel graag mee willen doen :DAlleen heb ik de vorige gemist/niet gedaan weet niet of dat erg is?
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat is geen enkel probleem, leuk dat je mee wil doen!
    Ik zal je straks toevoegen aan het klassement:b:
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    2:03.8xx
    Geen idee of er nog rek in zit voor mij. Zal lastig worden. Eerst maar 's wat andere tijden afwachten. Ben er veel van jullie voorbijgestreefd, maar dat waren oudere tijden.
     
  16. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dats mooi:) Bedankt alvast:)
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben nog even de leaderboards ingedoken en NALS blijkt het ook bij eerdere challenges niet onverdienstelijk gereden te hebben! Dit brengt hem tot een 5e plaats in het algemeen klassement!
    [​IMG]
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik dacht dat het alleen gold met ronde-tijden uit de bewuste challenge-week? En anders de traagste tijd van de andere challengers in die week van de XBW-club.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2012
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ^Klopt, maar de afgelopen weken had hij ook steeds in de 'juiste periode' een tijd neergezet. Ik had die alleen genegeerd omdat ik de naam niet herkende.
     
  20. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Nog 1 ronde dacht ik, voordat voetbal begint.

    BAM 02:01.070

    Zeker nog wel ruimte voor verbetering, maar voor nu genoeg om de 1e plek te bezetten :)

    Begin deze rival challenges wel meer te waarderen. Elke week op 1tje focussen. Normaal had ik zoiets van fuck it als het na 3 ronde niet lukte 8)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2012

Deel Deze Pagina