[Unreal Championship] Opdrachten geven

Discussie in 'Algemeen' gestart door Thomas, 22 jun 2003.

1. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit met het volgende probleem: Ik ben nou bij Unreal Championship op Godlike bij het laatste Domination Point level. Alleen ik kom niet verder. Een of twee mannetjes van mij die blijven altijd staan, pas als de vijand de 2 Domination Points controleerd gaan ze lopen, maar als ze dan bij een van die punten zijn heeft de vijand al lang gescoord. Ik geef ze wel opdrachten dat ze punt A moet verdedigen, maar ze blijven gewoon staan, en dat vind ik erg irritant. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    het zelf oplossen:), zorgen dat je snel heen en weer stekkert tussen de punten, de vijand non stop afmaakt, en zorgen dat jij alles onder controle hebt... --> oefenen dus:p

3. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    idd oefen, en maak ze af *)

4. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar ik heb een klein probleem. Ik heb een ontiegelijk sloom ventje en ik haal het dus bijna nooit. 8)

5. nielzo

nielzo Guest

sloom maar sterk ;)

6. Het is volgens mij zo dat als je een opdr8 geeft dat die opdr8 maar voor 1 mannetje tegelijk is bestemd. Dus als je 3 keer dezelfde opdr8 geeft dan voeren 3 mannetjes van jouw team die uit.

7. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn godlike begin ik maar niet eens aan......als voordat ik zo'n gast zie ben ik al dood...

petje af ...

8. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, je hebt gelijk maar ik druk 3 keer ''val A aan'' en ze blijven gewoon staan. Nou ja ik probeer wel verder te komen.
    Deze mag van mij dicht.

9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien wordt het IQ van de characters wel aangepast aan het IQ van de speler?

Dit is wel raar, staan ze dan niet al dichtbij pun A (of B) dat ze er voor hun gevoel al zijn? Anders stuur je ze eens naar een andere kant!

10. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ze blijven staan op de plaats waar ze terugkomen als ze dood zijn gegaan.

11. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Idd maar naar zo lang kloten is het me toch gelukt,weet je hoe irri je teamgenoten worden omdat ze slechter zijn.En btw de stats van je teamgenoten maken ook uit,ventjes met een lage status voor tactic volgens soms gewoon geen orders op.....

12. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ow, daar kan het ook aan liggen. En je kunt je team toch editen? Even uitproberen.

Brute Force moet even plaats maken voor Unreal Championship:+

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hehe,je team editen niet,naar een tijd kunnen ze er stats bij krijgen en jij kan die ventjes ruilen met de reserve's,maar ik denk dat je beter even overnieuw kunt beginnen,en ventjes met betere stats kiezen.

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Wat is jullie Line-up van Team members?

Ik kies er meestal maar een paar uit, maar als er een aantal zijn die er écht bovenuit schieten dan doe ik die ook wel ff....

Kvind single player toch niet zo veel aan!

15. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, mag ik iets vragen. Welke ventje gebruiken jullie in singleplayer? Ik heb er liefst een die snel is en die een lightning gun als standaard wapen heeft. En wat zijn goede bots om in je team te hebben?

Deel Deze Pagina