1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 4 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Hey Kimi,
    bedankt voor jouw aanbod!
    Er was een gat geslagen in mijn credit-reserves omdat ik allemaal exclusieve paintjobs had gekocht van "me monkey 8 me" painter tijdens mega sale in AH.
    Maar ik heb inmiddels al weer bijna 90 miljoen en kan ik alles kopen wat ik nodig heb om auto's te kopen die als basis dienen voor een paintjob.
    Krijg toch weer ongemerkt zin om te painten, zeker na die Live update die de stuurwielen raar doen aanvoelen en onstabiele FFB.
     
  2. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    90 miljoen 8) Ik dacht dat ik veel had met 40 miljoen.

    Porsche pack gekauft. Zeh Big shotz are coming.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2012
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ^Die foto's trekken me over de streep, samen met de designs van Loyal. Trap ik er toch in :mad:

    **Gaat Porsche-pack kopen**
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2012
  4. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Verder zijn er ook nog de Game with Dev en Turn 10 Track Days voor kans op nog meer Unicorns deze maand:
    http://forzamotorsport.net/en-us/WIR_6_15_12/

    Dat wordt dus 24 uur volgepakt met burning rubber, crashes en tussendoor uiteraard ook nog online competitie @zininlemans24hrs
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Voorproefje!
    [​IMG]
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    360 Laps op Le Mans 8). Zal zeker geen Old Mulsanne zijn, respect als je dat haalt.
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    In dat filmpje staan wel rijhulpen aan, die maken de handling ook wat toegankelijker.

    Ik vind het rijgedrag erop vooruitgegaan. Het is er niet makkelijker op geworden, maar wel leuker vind ik.
     
  8. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Nice!

    Volgens mij ben je wat meer fan geworden van de groothoek of niet? :thumbs:
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    No shit! Weet niet of je er ooit in gereden hebt maar zonder TCS is dat ding niet meer te besturen. Buiten dat blijf ik de handling makkelijker en stabieler in zowel FM2 als 3.

    Het zal niet, dacht dat ze hem weleens gratis als DLC beschikbaar stelde.. tassenknippers.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2012
  10. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Woods

    Ik weet niet wat je nou precies bedoelt met je reactie, maar er staat toch duidelijk dat de Viper gratis is? 8)
     
  11. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijker en stabieler staan niet gelijk aan 'beter'.
     
  12. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Of het komt door oefenen weet ik niet, maar ik kan me bij Forza 4 veel beter meten aan de snellere tijden op de leaderboards. Ik vind Forza 4 qua handling het fijnst tot nu toe.
     
  13. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee AntraXxX ik heb behoorlijk wat tijden van je verbetert bij Rivals :thumbs:
    Haha8)

    Ben btw bezig met een Quake auto ontwerp:

    [​IMG]

    Ben pas net begonnen. Dit is het standaard Quake teken (33 layers) die ik in m'n design ga gebruiken. En heb uiteraard ook het id logo erbij gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2012
  14. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Betere prestaties komen denk ik door het oefenen, ik lan niet voor jou spreken, maar ik speel fm4 meer dan ik fm3 gespeeld heb. Dit zorgt er bij mij voor dat ik nu beter presteer.
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als je dergelijke auto´s alleen op de baan kunt houden met TSC icm STM vind ik dat je geen eerlijk oordeel over de handling kan geven. Alleen met alle hulpjes uit komt het handling-model goed tot z'n recht en kun je FM2, FM3 en FM4 eerlijk vergelijken. Dan zul je concluderen dat de handling (met name het bandengedrag) een stapje meer richting realisme is gegaan, maar dat het hierdoor niet makkelijker is geworden, eerder lastiger.

    Bovendien is een makkelijkere handling absoluut niet hetzelfde als betere handling. Voor makkelijke handling kun je het best richting NFS of Burnout gaan.
    Klopt. ´Vroeger´ zoomde ik bijna altijd ontzettend ver in, maar tegenwoordig doe ik dat minder.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb pas een MS wireless stuur met pedalen. Het is wel heel erg wennen vaak als ik uit de bocht kon en weer gad wil geven spin ik.

    Heeft iemand wat beginnertips voor rijden met een stuur?
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Eerst het stuur recht zetten voordat je (vol)gas geeft. Helpt ook wanneer je met de controller rijdt.
     
  18. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, heb je in de afgelopen paar dagen een update voor je Xbox gedownload? Er zijn meldingen dat deze problemen geeft met de Force Feedback van verschillende sturen, zelf ga ik straks uit proberen of ik problemen heb.

    Zoals Mazda zegt goed opletten of je wielen weer recht staan voor je gas geeft. Gedoseerd gas geven is ook belangrijk.

    Als je het stuur nog niet met de adapter in het stopcontact hebt zou ik dat wel doen, je hebt dan betere Force Feedback dan wanneer je batterijen of een accupack gebruikt.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee geen update gehad. Nu ik nadenk, denk ik dat mijn wielen niet recht staan. Bij controller laat je natuurlijk gewoon het pookje los.

    Bij een stuur houdt je hem wat steviger vast. Zal proberen meer mijn stuur naar neutrale positie te houden na de bocht.
     
  20. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ook grappig; zag je vroeger overal Gran Turismo langs de baan tijdens Les 24 Heures du Mans, is dat nu allemaal Forza Motorsports.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina