1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heeft idd weinig met gear te maken.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het is gewoon ten treure uit dat mensen wipen op Madness in LFR, terwijl ik hem al makkelijk vond qua tacts in Normal.

    Van de week Spine gedaan in Normal, maar die vind ik wel lastiger dan in LFR.

    Ach, je zult ze altijd wel houden. Had vorige week ergens ook al een paar figuren die expres de hele group lieten wipen omdat ze het leuk vonden, op Madness in LFR. Kan zo slecht over dat soort lui, ban ze van mijn part. |:-
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Normal is ook gewoon moeilijker dan LFR ofc...

    Iemand de link naar de PvP damage breakdown lijst. Had ooit een lijst met classes en hoeveel damage ze deden in PvP.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    I know, maar ik zei eerder al dat ik Madness in Normal makkelijker vond dan in LFR. Zal wel aan de group liggen.
     
  5. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je normal speelt, is het vaak met een vaste groep of met je guild. En zo'n groep is vaak ingespeelt op elkaar, men weet wat ze doen en ze vangen elkaar op in de raid. In LFR speelt vaak 15 man gewoon goed, de rest staat er maar bij alsof ze niks willen doen of inbrengen. En ja, dan word de LFR gelijk een stuk lastiger als 15 man moet werken voor 25 :x
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik zou toch maar stacken de volgende keer, beetje lastig voor de tank om een meteor strike(s) solo te overleven. Misschien handiger om naar je raidleader te luisteren, in plaats van eigenwijs te gaan doen...
     
  7. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    True. Soms kan een raidleader behoorlijk op je zenuwen werken, maar je hebt er naar te luisteren. Zolang de raidleader de groep maar kan blijven motiveren om door te pushen en te gaan. En dat gaat niet altijd makkelijk, en wil je niet luisteren, /gquit is de juiste oplossing. Of je organiseert zelf maar een raid :)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hallo, je lijkt nu alleen mij aan te spreken hier op. Het lag toch echt aan de group destijds hoor, net als met BH toen. De goede groups die ik gehad heb kon je over het algemeen je gang gaan, maar de raidleader sprak de spelers ook wel aan als het nodig was. Bovendien heb ik madness in LFR ook wel eens in recordtijd gedaan en in normal, een pug, ook bijna een keer. Alleen toen vond een healer het in eens leuk te stoppen met healen. Pugs zijn bijna niet meer te vertrouwen tegenwoordig, dat is mijn idee.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jij zegt toch dat je niet hoeft te stacken bij die boss?

    NE Druid nu aan het levelen voor mainly PvP. Vind het eigenlijk niks die combopoints. Balance en Resto zijn imo te weak voor PvP dus denk dat ik weer iets ga rerollen....

    Rogue en Warrior valen sowieso af. Priest en Warlock zie ik ook niet echt zitten. Zat te denken aan Frost Mage of Retri Pala. Heb echter al een 85 Horde Pala en 60 Horde Mage. Vriend zit ook aan ally kant en wil niet changen. Zou het viable zijn om nog een Pala te levelen? Puur voor PvP dus. Heb ook al Hunter en Shaman 85 maar ook daar vond ik PvP niet veel aan. Praat ik ook over BG en RBG. Arena heb ik weinig tot niet gedaan.

    Iemand nog ideeën?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, niet perse, aangezien ik met mijn huidige guild een pug heb gedaan en daar ging alles goed. We hielden zelfs bijna, bij alle bosses, onze hele HP bar vol. Er werd gewoon goed gehealed en getanked toen.

    Je merkt wel dat als er vreemden in een guild run zijn ze wel in eens luisteren. :cool: Dat korte uitstapje naar Epic was dan ook een echte vergissing qua guild. Huidige guild doet het imo prima, downen Ragnaros en DW op Normal zonder problemen en zijn stevig op weg in DS Heroic, dus daarvoor ben ik ook guildie van hun voor geworden. Ik raid zelf nauwelijks, maar het is wel cool om in een beetje guild te zitten.
     
  11. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel alweer een tijde WoW ( maandje of wat :D)
    heb nu een rogue lvl 43 en een warlock orc lvl 19, maar de rogue vond ik tegenvallen en mijn warlock heeft nu maar een DPS van 19:confused:
    Weet iemand hoe ik dit kan verhogen, ben nu destruction maar wil eventueel veranderen van talent tree (bijvoorbeeld affliction:D, lijkt me wel chill)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Betere gear zoeken.
     
  13. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de gear die ik bij questen krijg is slechter qua intellect en armor dan de gear van vendors:p
    Heb nu dungeons gedaan dus heb al betere gear, zit nu in undead gebied (speel samen met een vriend) en op lvl 20 ga ik terug naar het gebied van de orcen ( waar ik hoord:D)
    Welke talent tree raden jullie aan?
    Ik solo vooral en speel pve, battlegrounds duren nog wel een tijdje xD
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Destro is leuk; gewoon soulfire casten en dotten. Als je wilt luieren moet je Demo kiezen.:+
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Naar armor hoef je niet te kijken. Voor DPS kijk je naar Intellect en Spellpower.
     
  16. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mede-forumgangers,
    Is het nog steeds de moeite waard te beginnen met World of Warcraft? Of is het dan bijv. alleen de moeite om met alle uitbreidingen te beginnen? Ik krijg een nieuwe PC binnen morgen, en wil iig Diablo 3 en Starcraft 2 gaan spelen. Mar misschien ook World of Warcraft.. Of moet ik dan eerder gaan voor Star Wars The Old Republic of een andere MMO
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon wat je leuk lijkt. Je kunt een try-out account maken en de game tot lvl20 proberen.
     
  18. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Niet naar je dps kijken :) Je gear word langzaam aan beter, en als je Outland in kan gaan zie je best wel snel goede verbeteringen in je dps. En als je toch een verbetering wilt hebben, kies dan voor easy mode => Demo build.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beste mazzel. Een paar dagen geleden heeft een gozer met wie ik in een raid zat mij gloves beloofd, dps i level 397.

    Ik had toen iets van: Het zal wel, dat gaat die nooit geven.

    Zo net zat ik gewoon weer bij hem in een raid, BH 10, gaf ik mij als nog die gloves, weet niet hoe het zo kon ivm raid trade time, na de roll for loot. Het kan ook een item zijn die gemaakt was, Necrotic ... nog wat.

    Dit tilt mij straks over de i level 390 en ik heb nog niet 1 Heroic baas neergehaald, maar ik raid immers nauwelijks. :+
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    BH noem ik niet echt een raid ;)
     

Deel Deze Pagina