1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me wel beter ja, maar t zo duurt lang :mad:
    Klopt het dat ze op de 20ste zo beetje alles laten zien en er over praten?

    Had ook gehoord dat ze het rond oktober/november WP8 word gereleasde(dus te koop) maar ik vind het veels te vroeg als ze nog alles moeten laten zien aan het publiek :p
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Volgens de geruchten wel ja.
    Duurt inderdaad nog lang, maar als je straks eind dit jaar die mooie nieuwe razendsnelle WP8 telefoons zit baal je wel dat je een WP7 telefoon hebt die (is natuurlijk nog niet zeker) niet op WP8 draait.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oktober valt wel te verwachten ja. Dan komt sowieso W8 voor pc / tablet. Dus WP8 ook denk ik.
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tentacles is deze week in de aanbieding, geniale game.

    [yt]MslvabTgGtw[/yt]

    Idd, kan ook bijna niet meer wachten tot al m'n Microsoft/windows apparaten compleet met elkaar gesynced zijn :thumbs: Hopelijk maken ze er wat van en blijven ze niet weer 10 jaar op hetzelfde dooie punt hangen..

    Nog ff wachten, er moet zeer binnenkort toch wel meer nieuws over Windows 8 komen.
    De Lumia 800 bevalt me nog steeds verschikkelijk goed dus als je niet kan wachten heb je zeker geen miskoop, maar de 900 is er inmiddels ook al en natuurlijk is het allemaal nog niet 100% zeker dat alle huidige WP 7,5 telefoons een update krijgen naar Apollo. (Waarom zeggen ze het anders niet gewoon?)
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Me titan nu een week terug en nu valt ie nog steeds elke keer uit. Ruk is dat zeg.
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    heb de android app van microsoft gedownload xbox live. Wat een mooi uiterlijk heeft die app zeg. Echt windows phone! super!
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Interessant nieuwtje op de Facebook pagina van Nokia USA. Nokia gaat maandag 18 juni ook een aankondiging doen

    Op WPCentral denken ze dat ze weten waar het mee te maken zou kunnen hebben. De areacode voor Hawaii is 808 en laat dat nou net de code zijn voor de Nokia 808 PureView. Het zou natuurlijk de aankondiging kunnen zijn dat de PureView ook in Amerika beschikbaar zal zijn, maar er bestaat ook nog een heel klein kansje dat men ons iets wil vertellen over een nieuwe Windows Phone met PureView technologie, want die toestellen doken al een keer op in de WPBench software draaiend op Windows Phone 8. Ik denk persoonlijk dat het het eerste zal zijn, maar hoop natuurlijk stiekem op de aankondiging van een nieuwe Windows Phone.

    [​IMG]


    Hopelijk dus een nieuwe Windows Phone van Nokia :thumbs: Niet een lame 808 US release, wat moet je nou een 41MP camera op je telefoon 8)!

    Zit je batterij niet gewoon los?


    Slim stukje marketing techniek :+
     
  8. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: je kunt je Twitter account ook koppelen aan je profiel. Kunnen anderen dan ook zien dat je deze account gekoppeld hebt, of is dit alleen zichtbaar (en handig) voor mezelf?
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als in traag met onnodige animaties? Ik vind hem verschrikkelijk. Ik kan in m'n friendslist zien wat iedereen aan het spelen is, maar als ik een vriend ga bekijken kan ik dat niet meer zien |:-
    Dan krijg je een scherm wat voor 3/4 gevuld is met die avatar en verder alleen de naam en gamerscore weergeeft. Als Metro de nieuwe standaard moet worden voor alle touchscreen devices dan zie ik de toekomst somber in. Ik wil zoveel mogelijk informatie op 1 scherm zonder dat ik extra handelingen hoef te doen.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2012
  10. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet relaxed, ben mijn Lumia 800 kwijt geraakt. Nu dus de vraag: Wat wordt mijn nieuwe telefoon. Op zich ben ik wel erg blij met WP, heb daar ook van alles aangeschaft. Wat is nou een degelijke WP?
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Oh vervelend man! =(

    In de begin pagina van deze topic staat een link naar alle toestellen die in Nederland zijn te krijgen, ik zou van het toestel wat je het meeste aanstaat even wat reviews kijken. :)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lumia 900 of HTC Titan 2. ;)
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja alleen raar dat de Lumia 900 nog steeds niet officieel te koop is in Nederland.
     
  14. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de batterij van beide toestellen? En ik had het idee met die Lumia 800 van mij, dat die wel tegen een stootje kon (Nokia he). Hoe zit dat met die HTC Titan 2?
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Volgens mij een stuk minder dan de Lumia 800, de Titan 2 is ongeveer van hetzelfde martiaal gemaakt als de HD7/ Titan 1. En die kunnen niet veel hebben. :)
     
  16. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    grote kans dat morgen een update komt voor windows phone (Tango).
    en als dat niet gebeurt maken ze wel al een kleine beetje bekend van windows phone 8:9
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2012
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Een klein beetje? Nou ik hoop toch echt op wat meer dan een klein beetje haha, ben zeer benieuwd wat we morgen te horen krijgen! :9

    [​IMG]
    "gerucht" dit schijnt een screenshot te zijn van een WP8 Phone van Nokia met ja je ziet het goed... 54gig.
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik krijg altijd als ik naar de 1e pagina van dit topic ga een virus melding?
    Geen idee waar het aan ligt, maar krijg het alleen bij deze pagina.
    Maar, ben best wel benieuwd naar WP8, aangezien ik begin oktober een abbonementje kan nemen, hoop ik dat WP8 dan al uit is.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat zal dan wel een 64gig versie zijn? Alleen 10Gig aan systeembestanden is toch veel te veel? :9
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee die zit gewoon vast, heel goed zelfs. Word er wel een beetje gek van. En soms word ik gebeld en dan kan ik hem niet opnemen omhoog ik hem niet omhoog kan schuiven. Echt heel irritant.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina