Hoi, Is het mogelijk om de harde schijf van een xbox 360 slim te vervangen voor iedere 2,5 inch ? Ipv een 250GB schijf, een 500gb of 1tb?
Ik wil het liefst geen externe dingen eraan hebben hangen. Maar die 320GB is dus de grootste die xbox 360 slim ondersteund?
De nieuwe Xbox360 komt met een schijf van 1TB omdat Microsoft veel wil gaan werken met DLC voor de Xbox. Maarja dan moet je nog wel eventjes wachten.
Uh, wat? Hoe kom je hier bij? Lijkt mij een fabeltje. Bronvermelding graag als je dit soort dingen verkondigt.
Aangezien ik meer grote spellen, meerdere foto's op games wil maken, misschien wil gaan gebruiken als media center, dlc van meerdere spellen. Dus nee, ik denk dat ik aan 250GB niet genoeg. Ik heb zelf ook me PS3 hdd vervangen door een willekeurige 500GB schijf, en nog nooit problemen gehad. Vroeg me dus ook af of dat bij de xbox kan.
Ik las het op meerdere Amerikaanse forums. Natuurlijk kunnen het ook geruchten zijn, maar het lijkt mij zelf ook sterk dat de xbox 720 straks zo gaat heten, en met een 320 GB Hardeschijf weer op de markt komt