1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even alle eindes gekeken op YouTube.
    Zelf heb ik gekozen voor Destroy, omdat Shepard zijn missie is begonnen met dat doel. Vooral fijn dat alles duidelijk uitgelegd is. Bij Control vind ik het idee van een soort god worden een beetje apart. Synthesis was er goed uitgelegd met het feit dat organics de technologie van synthetics willen en dat de synthatics understanding willen. Zelfs Refusal vind ik redelijk, alleen is dat wel een grote Fuck You naar alle spelers toe die nog steeds ontevreden zijn. En het is ook gewoon een kutactie om zomaar niks te doen en iedereen maar te laten vergaan.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben eindelijk maar eens begonnen aan mijn Insanity playthrough. Ik ben deze keer van plan om...
    Geen sidequests etc te doen. Alleen maar Priority stuff. Heb ze de vorige keer allemaal al gedaan. Maar daardoor zal ik ook minder war assets oid krijgen. Maak ik het me hierdoor op het einde moeilijker of wordt het gewoon... anders. Andere cutscene hier en daar?

    Eh, geen idee waarom ik dit in een spoiler zet.

    Nu nog kiezen wie ik ga meenemen. Vorige playthrough nam ik steeds Liara en EDI mee. Liara vanwege Singularity, Warp en Stasis (en omdat haar powers letterlijk binnen 2 seconden rechargen). EDI omdat ze awesome is en verder alleen voor Overload. Ik denk niet dat ik Liara kan laten vallen, maar misschien is er nog iemand anders met een Overload skill. Nooit op gelet eigenlijk. :p

    Nu maar hopen dat het niet veel moeilijker gaat zijn dan Hardcore. Al kijk ik nu al een beetje tegen bepaalde stukken op. :+
     
  3. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijkheid van het einde maakt niet. Garrus heeft trouwens ook Overload.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb Mass Effect 3 zo keihard laten liggen een maandje na release ongeveer, moet er echt mee verder gaan. Heb dus de eindes ook nooit gezien nog. Die kan ik wel gewoon zien zolang ik de DLC niet download toch?
     
  5. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet snap. Starchild zegt dat Shepard niet zal overleven omdat hij deels syntethic is, maar als je deze keuze maakt zie je toch echt de breathing scene.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik had hem dat anders niet horen zeggen hoor qua overleven ;)
     
  7. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt dat met die keuze dat alle synthetics er aan zullen gaan. Hierna zegt hij dat Shepard zelf deels synthetic is.
     
  8. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Onverwacht een dagje vrij vandaag, dus ik heb zonet ook het spel uitgespeeld met de EC.

    Ik heb het tweemaal gedaan, de andere twee einden op Youtube gekeken. De eerste keer schoot ik op het kind. Dat deed ik de allereerste keer ook al, maar toen gebeurde er niks. Ik vond het dus wel leuk dat dat nu ook een einde was. Voordat ik ME3 speelde had ik eigenlijk zo'n einde verwacht: Shepard kan de cycle niet doorbreken en we krijgen te horen hoe een andere civilisatie onze resten vind. Jammer dat dat filmpje maar ongeveer een minuut duurde. Iets meer was toch wel leuk geweest.

    Daarna nogmaals gespeeld en voor het Synthesis-einde gekozen, dat had ik ook in mijn allereerste playthrough gedaan. Door de extra verhaaltjes die dat kind vertelde, leek me dat nogmaals de beste optie. Leuk hoe je de beelden van de verschillende mensen en rassen ziet, Shepards naam op de Memorialwall was ook mooi om te zien.

    Het einde is nu wat vollediger, m.a.w. beter en had zo oorspronkelijk al moeten zijn. Toch had ik eigenlijk wat meer van deze Extended Cut verwacht dan een paar minuutjes aan extra gesprekken en cutscenes. Vooral omdat het ding 1,85 GB groot is. Ik had bijvoorbeeld gehoopt dat het stuk met Anderson en The Illusive Man wat anders zou verlopen, vind dat nog steeds maar een vaag stuk.

    Edit:

    Kom net dit tegen:

    Mass Effect 3: Leviathan DLC files hidden in Extended Cut
    BioWare has hidden data for a new Mass Effect 3 DLC pack within the files of the game's new 1.85GB Extended Cut.

    SPOILERS FOLLOW.

    The revealing new expansion is set to focus on a traitorous Reaper named Leviathan.

    A partial script, spotted by the BioWare Social Network, has been extracted and posted to Pastebin. It includes fresh dialogue from all the game's main characters (presumably recorded alongside the Extended Cut).

    Shepard is sent to rescue the scientist Ann Brynson, who you find at a Reaper-indoctrinated mining facility. The colony has been controlled by a Reaper named Leviathan for 10 years.

    Leviathan is referred to as a defector, a traitor who killed one of its own kind.

    One dialogue line hints to more information about the Reapers' creators, briefly alluded to by the Star Child in the game's ending.

    "So the Reapers did not fully exterminate their creators. That suggests they are fallible, even on large or long-term scales."

    Leviathan can then join the fight against the other Reapers, presumably becoming a War Asset. Brynson can either live or die based upon your choices.

    A Reaper named Leviathan has been mentioned before in Mass Effect lore. Scanning a planet in Mass Effect 1 revealed "The Leviathan of Dis", the corpse of a presumed-dead living starship. Then, in Mass Effect 3, the character Balak (if kept alive in Mass Effect 1 DLC Bring Down the Sky) hints that the Leviathan was an dormant Reaper, which the batarians have accidentally reactivated.

    Mass Effect 3 producer Mike Gamble last night teased via his Twitter that information on more content was coming: "As I've said before, we do this for you! EC was our gift to the fans. Hope you enjoyed. Also... keep your ears open over the next little while." BioWare is scheduled to address fans at the San Diego Comic-Con (July 12-15th).

    Van Eurogamer
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2012
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net toch maar eens MP gedaan. Damn, dat is wennen. :'-( Bij de SP ben ik meer iemand die constant de Power Wheel open zet om op zijn gemakje krachten uit te kiezen en de situatie te bekijken. Dat gaat nu niet. Alles gaat dus veel te snel! :+

    Ook heb ik het idee dat Vanguard niet de beste optie is. Maar ik kan niks anders. Ik speel al 3 games als Vanguard. :p
     
  10. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Extra SP-DLC zie ik wel zitten, maar het is toch raar met het einde in je achterhoofd.

    Dit is ook interessant om eens door te lezen: http://www.strategyinformer.com/new...pyshyn-reveals-original-mass-effect-3-endings
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2012
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, maar dan wel de onafgemaakte eindes. ;)
    En ik zou hem sowieso eerst zonder de DLC EC uitspelen, dan weet je wat je mist als je de EC wel speelt.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vond insanity goed te doen, is eigenlijk pas echt moeilijk als je op aarde bent.

    Ik had eigenlijk altijd Liara en Garrus bij als dat kon...alleen met de Geth missies had ik Liara en Tali.



    Yep hij liegt. :+
    Het feit dat ie pissig wordt als je op hem schiet zegt al genoeg....ik bedoel, die stem! Reaper!! De IT houd ik voor mezelf als einde, het is te cool om het te negeren.:9
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wat bedoel je met IT in dit geval?
     
  14. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Indoctrination Theory vermoed ik zo
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ok bedankt. Ja, heb zo af en toe nog wel eens moeite met die afkortingen in Gamersland. :+
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe zijn de Gold missies te doen in MP? Gisteren bij mijn eerste stapjes alleen maar Bronze gedaan. Is Gold gewoon een difficulty hoger zoals in de SP bv van Normal naar Insanity (enemies doen dus meer damage etc), of zijn er helemaal andere objectives?

    Er zijn minder MP maps dan SP missies, dus vandaar dat ik me afvraag hoe moeilijk Gold nu echt is. :+

    Ik vind de SP awesome en de MP er nog steeds niet thuishoren, maar ik heb niet veel zin om weer alle missies te moeten doen, en dan ook nog eens een difficulty hoger.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Gold is ontzettend pittig, kan je beter gewoon de singleplayer doen.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Crap. -_-
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Met random mensen al helemaal niet, moet echt gericht als team werken. Sowieso wil je geen Banshee tegen komen op Gold, en al helemaal niet twee ervan met nog een aantal brutes. :lol:

    Straks de EC spelen, ben benieuwd.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Geloof me maar, je gaat dood. Ik heb een keer een groep gedaan met redelijk gelevelden, haalden de 1e checkpoint niet eens. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina