1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

  1. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je gamertag recoveren en dan de geglitchte achievements opnieuw behalen.
    Dat is de enige oplossing...
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wacht ik wel met hem te spelen tot alles opgelost is.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Thanks voor de tip. Zal meteen zo even doen.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem nu ook aan het spelen maar je merkt toch wel dat de game nog niet af was.
     
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Met een maand uitstel toch wel slecht dit!
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,tussen filmpjes die haperen,tekst die plots enorm snel te voorschijn komt,keuzes die je moet maken die zo maar weg springen.
     
  7. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt? Wat slecht... Ik heb alleen nog maar het eerste gedeelte gedaan, merkte wel een klein beetje haperingen ja. Hoop niet dat t nog erger wordt...

    Wel heftig meteen zeg! Had ervoor gekozen het been eraf te hakken van die gast, was best goed gedaan. Vraag me af of die jongen het overleefd had als ik hem in die val had laten zitten. En nu moet ik de spaarzame rantsoenen gaan verdelen... :mad:
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb je de serie van The walking dead bekeken? Als hij dood gaat wordt hij als nog de " Walker ". Ik heb geprobeerd om de boom om te hacken, maar zonder succes. O-) En de eten heb ik gespaard aan de kinderen en Mark/ Larry in mijn ogen hadden men het eten nodig.:)

    Ben als iets verder btw, maar wordt nog wel erger wat ik al gemerkt hebt, helaas! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2012
  9. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    waren jullie trouwens op tijd om iedereen te stoppen voordat ze gingen eten? Bij mij was clementine al aan het genieten van de benen van Mark of hoe die knakker heette :D8)
     
  10. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Spelen er nog meer mensen hier Magic 2013? Zo ja? voeg me gerust toe om wat potjes te spelen :9 me naam is: J Bundy NL
     
  11. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb Episode 2 inmiddels uitgespeeld, supervet weer!! :thumbs:

    Wist niet eens dat je ook kon proberen de boom om te hakken, supercool :) Zijn écht best veel mogelijkheden.

    Ik probeer zelf zoveel mogelijk te schipperen tussen Lilly en Kenny, ik vind dat ze allebei gelijk hebben. Heerlijk dat grijze gebied.

    En de 'grote verassing' zag ik wel al van mijlenver aankomen. Desalniettemin gruwelijk en goed gedaan! En dan ook nog die vader van Lilly eraan terwijl ik hem probeerde te redden, damn... En ik was gelukkig nog op tijd om Clementine niet dat vlees te laten eten! Ik raak echt gehecht aan dat meisje
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je nu wel je Y axis inverten?
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heb je toegevoegd! :)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft een heerlijk spelletje Walking Dead. Speel de eerste keer gewoon zoals het gebeurd.
    Of ik daarna blij ben met een keuze of niet. Als alle delen er zijn speel ik hem nog wel eens een keer met andere keuzes en gedraag ik me als een eikel. Ben nu wel de goede samaritaan. :p

    Hoop alleen dat deel 3 niet te lang duurt.. 2 maanden tussen 1 en 2 was teveel. Gelukkig kon ik me nog een beetje herinneren
    wat er was gebeurd. Maar toch.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2012
  15. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb precies hetzelfde! Probeer echt te reageren zoals ik zelf ook zou doen. Wel een beetje als een good guy idd. En dan als alles uit is alles nog een keer doorspelen en dan juist alles anders doen :)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Spelunky XBLA version:




    10/10 Eurogamer review

    Conclusie uit bovenstaande review:

    "Spelunky's astonishing creativity and the spectacular depth that opens up as you make progress make it easy to forget that it's also an extremely competent platformer, with tight, poppy controls that work far better on an Xbox 360 pad than they ever did with a computer keyboard. Playing feels tactile and physical yet precise and comfortable. It allows you to bounce around the world with ease, and focus on the meat of the game: the joy of discovery, the hilarity of death, the glorious secrets that pour from every crack.

    Every now and then, probably on a confident run, you'll enter a new level to find it drenched in darkness, a measly torch the only way to navigate its pathways. Spelunky switches off all the lights so it can shower you with surprises. For a game so obsessed with plotting your demise, it sure knows how to keep on giving."


    Color me interested. Doet me ook wel een beetje op een snellere versie van Rick Dangerous denken. Wie kent die PC titel nog?
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2012
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb wel een geweten idd. Met dat eten geven btw. Tuurlijk vrouwen en kinderen eerst. hehe.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Episode 2 was weer awesome. _O_
    Heb misschien 3 Arcade games gespeeld maar deze staat nu al zeker op 1.
     
  20. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    33.00-34.00 is mijn lievelingsminuut van een quick look ooit. Jeff is een meesterlijke bastard.
     

Deel Deze Pagina