Soldiers of Fortune 2, weer een oud pc spel op de xbox jipie :-(

Discussie in 'Algemeen' gestart door salva, 21 jun 2003.

1. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge jonge,

Ik ben het hellemaal beu dat elke maand weer een port van een oud pc spel naar de xbox gebracht wordt, voor de hoofdprijs!!

Ik heb er bijna spijt van dat ik geen ps2 gekocht heb.

Soldiers of Fortune 2, ik heb het op de pc gedaan en er is geen zak aan, waar blijven die vernieuwende titels zoals GTA en Fable??.

Salva:mad:

2. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Verkoop je xbox en koop een ps2 zou ik zeggen. Gta een orgineel spel? nehhh. Dat spel is gewoon de oude versie in een 3d jasje. Het is wel een goed spel he, begrijp me niet verkeerd. Op de ps2 zijn nu ook niet echt veel vette titels hoor.

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    als je een NGC hebt dan voel je je pas klote denk ik, ik las laatst ergens dat ze daar MGS 1 op krijgen. Die is al 5 jaar oud ofzo.

4. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Luister GTA was voor zijn Genre wat Castle Wolfenstein was voor de fps!, Het tweede spel dat op GTA was gebaseerd is volgens mij Mafia!, niet orgineel dhuuu.

Ik ben het gewoon zat dat pc spellen die nu voor een appel en een ei te krijgen zijn maar naar de xbox worden geport en dan ook nog eens 69€ kosten, kijk dat ze dat met de nieuwe titels doen oké perfect!
    Net als Ghost Recon dat zo geprezen wordt, kom op man dat spel had ik al in 2001 en toen had ie nog maar een magere 7,3 kwa graphics.

Maar ik zou alleen willen dat er wat meer van dat GTA genre naar de XBOX komt (komen ze weer met Mafia heb ik al rond gespeelt op de pc) Nu is het maar wachten op FABLE en TREU CRIME.

Salva

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    GTA is ook op de pc......

6. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    jij bent toch een meisje in dat geval wil ik je best wel ff troosten hoor:cool:

7. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat trekt m'n pc net niet meer, had al overwogen om deze te gaan upgraden, maar ik had de xbox gekocht zodat ik daar van af hoopte te zijn.

En nee ik ben geen meisje:confused:

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah maar als je per se games als GTA wilt had je beter een PS2 kunnen kopen. Want je wist dat ze daar wél op waren.

9. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee even serieus toen wist ik nog niet dat GTA PS2 only was, maar de reden dat ik voor de xbox heb gekozen, is de volgende hij is jonger, sneller en had een harde schijf toen ging ie ook nog eens eerder online (en goed ook ik denk dat de PS2 dit niet gaat evenaren).

Ik vind het alleen schandalig dat spellen die al twee jaar oud zijn geport worden naar de xbox en dat we daar dan ook nog eens 69€ voor moeten betalen.
    Maar ik ben wel weer blij dat spellen zoals DTM (nieuwe pc titels) zowat tegelijk uit komen op de XBOX.

GTA is gewoon cool, en ik snap niet waarom er nog niet 1 vergelijkbaar spel op de XBOX uit is?

Maar wat SOF 2 betrefd ik heb het gedaan en het is echt niet om over naar huis te schrijven.

Salva

10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Je bent niet verplicht die titels te kopen. Het zijn gewoon extra titels, ik zie niet in waarom het slecht zou zijn. Alleen de prijs is een nadeel.

RtCW vind ik ontzettend goed op Xbox (Live), van zulke ports word ik wel blij. :)

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    je spreekt in tegenstrijd, gta zou naar de xbox ook een poort van een oude ps2 game zijn.. ;/ nutteloze thread.. dude gaje schamen, koop een ps2..

12. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Der komt een vergelijkbaar spel hoor. Iets met cop's, volgens mij deze zomer of eind 2003 al...

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    je bedoelt cops and robbers, maar ik denk zelf dat True crime streets of LA meer in buurt komt

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Precies. Er zijn ook mensen zonder PC die waarschijnlijk erg blij zijn met games als Max Payne, RTCW en SoF2 op de Xbox. Dat de PC gamer die de spellen al kent er niet heel veel meer plezier aan zal beleven is te begrijpen - Je koopt immers ook niet eerst Tony Hawk op de Xbox en vervolgens dezelfde versie opd e Gamecube.

15. Op mijn PC kan ik geen games spelen.
    Ik heb SOF2 nog nooit gespeeld dus ik vindt het wel relaxed dat ie ook op de Xbox uit is gebracht.

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Ps2 is het nog erger, daar worden gewoon ports van heel oude PC games gemaakt, bij elkaar gepropt, en je hebt weer een nieuw spel voor 60 euro op de markt liggen. SOF2 krijgt trouwens niet al te goed cijfers, verwijzend naar de 5,8 op IGN.

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar is SOF 2 dan al op de Xbox?:confused: Ik heb hem nog nergens gezien, Brute Force ook nog nergens gezien. Maarja, de winkels hier doen wel hun uiterste best om the Hulk op tijd in de winkels te krijgen, oh wat ben ik blij:mad::mad::mad:.

Maar is SOF 2 echt zo slecht? Hij kreeg een goed punt in de PU. En zoveel pc poorts krijgt de Xbox ook weer niet of misschien merk ik het niet omdat ik al een hele tijd geen pc meer speel (mijn pc is onderhand al te oud).

18. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Orcrist, ik spreek me zelf hellemaal niet tegen!
    Ik wil meer games in de genre van GTA, en ik weiger om 69€ te betalen voor een oud pc game die gewoon geport is naar de xbox.
    En laat die ontwikelaars eens warm lopen voor de xbox en iets origineels proberen zoals Fable.

Verder ben ik tevreden met m'n box en zou nog stedds niet voor de ps2 gaan!!!!.

Salva

19. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    een remake ja met (lees:denk) de mgs2 engine
    en als je het klote vind koop je het toch niet?? wat is het probleem nou?

goeie spellen die zijn er wel alleen jullie kraken alles af
    alles moet perfect zijn

20. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SOF2 vond ik persoonlijk een van de slechtste shooters op de pc.
    En ik weet nog dat deel 1 erg leuk was, maar er was iets met deel 2 dat um deed verbleken bij deel 1.

En nee niet alles moet perfect zijn maar ik heb het gevoel dat Microsoft zoiets heeft van doe maar porten dan is er een groter aanbod en dat de uitgevers zoiets hebben van o makkelijk weer verdiend.

Salva

Deel Deze Pagina