1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    pfff da ze deze is snel op PC uitbrengen..
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    In zijn lichaam? 8)

    En je kan hier niet achter komen.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, verstopt in zijn anus. Daar zitten meestal de waardevolste spullen
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Geniaal ook dat Yellow gewoon verkeerde antwoorden geeft. 8)
     
  5. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaan geruchten dat de Xbox 360 en de PC dezelfde bestanden gebruiken, en dat de bestanden al in je bezit zijn ofzo.
    Had gelezen dat je de Xbox 360 DLC gewoon kan gebruiken voor de PC versie.:{:confused:
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Lijkt mij complete onzin.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou het is meer brullen en zo breng je angst in de mensen :D

    Je moet die radiant quests Totems of hircine voor de Companions doen en dan kun je in het Underforge gebied bidden bij die totems en er zijn volgens mij drie verschillende. Eentje heet Brotherhood en die spawned twee sidekick wolven bij je, wel in spookvorm.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Cool! Wist ik nog helemaal niet. Straks maar eens uitvogelen dan.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Iemand al bugs in Achievements gehad? Ik heb 3 words van een nieuwe shout geleerd, had genoeg DS, maar nog geen achievement. Is er nog een andere nieuwe shout?

    En dan
    die oeroude Draak achievement: Ik heb juist gesaved, daarna die soul dragon verslagen, maar geen achievement.

    Beetje chagrijnig, want zo leuk vind ik dawnguard achteraf niet. Misschien ligt het aan het kleffe weer hier.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Heb je wel de shouts unlocked?
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Er zijn twee nieuwe Shouts. De Achievement gaat over de Shout 'Soul Tear'. Dus check even of het die is.

    En wat die draak betreft. Het gaat om een Legendary Dragon, dat is een type. Dus niet om een draak met een specifieke naam.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    1 tje, maar Willem zijn uitleg is helemaal duidelijk. Dan maar afwachten wanneer ik die Legendary tegenkom.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Holy shit wat kan de framerate toch slecht zijn in deze game soms. Ik zit nu in een super krappe en vrij kleine dungeon genaamd Southfringe Sanctum..en wanneer ik rondkijk, dan zie ik haperingen joh, niet normaal. Misschien is het niet eens de framerate, maar het beeld scheurt en hapert en ga zo maar door. Natuurlijk merk je die dingen veel sneller op op een groot scherm ipv een kleintje...big screen gaming is geweldig,maar dan merk je die dingen ook wel sneller op. Maar de dungeon is echt krap en dan zulke haperingen.....ga ik dna naar buiten...is het soepel....oooookay.....
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  14. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ook wel aan de console liggen denk ik. Op de PC heb ik echt nergens last van gehad en alles werkt echt super vloeiend.:thumbs:
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Of course ligt het aan de console, denk gewoon dat het niet veel beter meer kan qua dat. Op een PC zal het altijd soepeler draaien..tenzij de specs minder zijn dan van de 360....maar volgens mij kan dat niet echt meer tegenwoordig :D
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik ook niet echt op de PC, mits je geen gekke add ons hebt die niet deugen.

    STEAM heeft hem bij mij automatisch op Ultra gezet, met alles open. Draait hem allemaal heel erg soepel, logisch gezien mijn PC.

    Het grafische pakketje moest daar toen nog bijkomen en ook die werd zonder blikken of blozen overgenomen door het spel en mijn PC.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik heb totaal geen framerate problemen met Skyrim.

    Probeer niet teveel verschillende saves aan te houden.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik hou alleen diegene aan die als standaard zijn ingesteld bij het kiezen van new game. Alleen dat save optie onder aan het menu heb ik op disabled staan, geen problemen verder mee. Zo doe ik het ook op de PC en eigenlijks heb ik, zelfs met Dawnguard erbij, nog niet of nauwelijks ergens last van gehad.

    Op de beroemde laat je door een reus een kilometer de lucht in trappen glitch/bug na.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Hmmm...heb ze net even geteld. Ik heb 37 verschillende savegames. Dat is echt onnodig veel ook zie ik. Misschien moet ik er een gewoonte van maken om gewoon 10 saves te houden. Maar na het gedoe wat ik met Fallout NV heb gehad, dat ineens een stuk of vijf savegames corrupt waren geraakt..en ik dus zeker wel 5 uur aan gameplay kwijt was...ben ik op mijn hoede.

    Qua framerate...tja..ik zit nu in een grote Dwemer ruin en de framerate is prima. Maar soms bij die ijs grotten gaat het om geen enkele reden ineens stotterend en trager, heeft er echt moeite mee dan. Weet niet of het de framerate is, maar stotteringen en tearing werken daar flink tegen.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb het een enkele keer gehad. Maar in de expansion in één van de nieuwe omgevingen had ik er enorm veel last van. Kon hoogstens een paar stappen zetten en alles kakte weer in.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina