1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gekozen om geen vampire te worden, heb er nu een beetje spijt van, kan ik nog steeds een vampire worden of moet ik nu echt aan de kant van de dawnguards vechte?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat zou zeker kak zijn, heb hem net ook gekocht zal voor de zekerheid toch maar even wat nieuwe saves aanmaken
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt me wel een idiote beslissing van Bethesda om zoiets te doen zeg, wtf hoor.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee tenzij je een oude save hebt, kan je niet switchen.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Terugkomend op dat gekke verhaal over Dawnguard en de vampire traveller.


    Maar goed, er zijn ook geneog verhalen dat het wel degelijk zo erg is. De ene vind het helemaal geweldig omdat het best 'realististisch' is en het spannend maakt en de ander vind het een ramp.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2012
  6. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    WTF, de brug naar het dorpje Dragon Bridge is weg :{
    Eerst was er een lelijke versie, Minecraft achtig waar ik niet overheen kon lopen/paardrijden toen ging ik dus maar eerst iets anders doen en later was hij opeens weg :F: Straks nog maar eens kijken of hij er weer is :p
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren weer tot 4:00 doorgespeeld...CURSE YOU Skyrim, lol. Het blijft echt een magnifieke game, er zit gewoon zo verschrikkelijk veel in. Gisteren een daedric quest gedaan en ik moest deze dungeon in

    http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Bthardamz

    Een dwemer dungeon en toch echt heel anders dan al die andere. Hele tijd sneaken en met de pijl en boog mensen afmaken en ongezien blijven, geweldig is dat. Sneaken werkt sowieso veel beter dan Oblivion. Maar die verschillende dungeons geven de game echt steeds weer een verfrissend gevoel, althans..zo ervaar ik het wel. Wat ik ook goed gedaan vind zijn bepaalde stemmen, zo vind ik de stemmen van de Khajiits echt goed bij ze passen en ik vind het ook een heel tof ras.

    Nu bezig met de Thieves Guild en tot nu toe vermaak ik me er prima mee. Dawnguard kan nog wel even wachten, hoewel ik wel graag die crossbow zou willen gebruiken. Maar tegelijkertijd zie ik het niet zitten om ineens allemaal dode shopkeepers tegen te komen dankzij die vampire traveller, lol.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bethesdatesters = geen Betatesters. |:-
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou ik heb 1 vampire raid meegemaakt in windhelm, maar die waren.al dood voordat ik in de buurt was :+ ik denk dat het wel meevalt en die crossbow is geweldig :D ik hoop alleen wel dat ik zelf bolts kan smithen though
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan :)

    Een vriend van me zei gisteren in de party dat ie pijlen kon aanmaken, bolts.
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik ben net opnieuw begonnen als Khajiit (heb Sven al als companion) en ik vroeg me af, is er ook een manier om gestolen spullen te verkopen?
     
  12. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Jazeker, sommige verkopers kopen ook gestolen spullen. Tip: ga naar Riften en zoek naar de Thieves Guild
     
  13. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
  15. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem al gevonden alleen heb niet genoeg magie om hem te roepen -_-
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het Khajiit ras echt een cool ras in Skyrim. Ik heb dat met eigenlijk geen enkel ander ras in Skyrim. Ze boeien mij eigenlijk niks, maar wanneer ik een Khajiit companion heb, dan merk ik echt dat ik wil dat ie alles overleeft. Ik vind ze echt cool en ze behandelen de Dragonborn ook met respect en als vriend. Ook worden ze als vuil behandeld door de Nords en daar wil ik ze tegen beschermen ;).

    Zou echt gaaf zijn als we naar hun thuiswereld kunnen gaan in TES VI. Misschien ben ik de enige hoor..maar de Khajjits roeleren gewoon! Ik kom ze vaak genoeg tegen wanneer ik op pad ga en ze zijn gewoon altijd vriendelijk. Ik moet nog een hufterige Khajiit tegenkomen :D En ik begrijp dan ook echt niet waarom ze gewoon niet in de steden mogen komen, alsof het allemaal dieven zouden zijn. Hail Khajiits, haha.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2012
  17. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    J'zargo_O__O_
     
  18. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, ik heb de main questline van Dawnguard uitgespeeld en het was niet echt wereldschokkend, ik had er meer van verwacht en daardoor viel het een beetje tegen :{ Was absoluut niet slecht, maar de bossbattles waren chaotisch en niet echt leuk...
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Exactly!!! Die heb ik dus ook als companion :)

    Ik denk wanneer ik de guild questlines uit heb, de main quest uit heb en alles wat ik gewoon wilde doen in deze playthrough, dat ik dan helemaal overnieuw ga en dan als Khajiit en met Dawnguard gelijk begin.
     
  20. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik ook weer opnieuw beginnen, maar dan met een Khajiit.:p

    Plus ze hebben nog een extra sterke unarmed damage.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina