Project Zero: is het wat?

Discussie in 'Algemeen' gestart door da -Z-, 20 jun 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik zit te overwegen om Project Zero te kopen, maar moet ik dat wel doen? Hebben mensen hiero het spel al in hun bezit? Het ziet eruit als een te gek spel, maar zijn mijn vermoedens juist? Is het mijn zuurverdiende 60 eurootjes waard?

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb hem weliswaar op de PS2, maar aangezien het toch precies dezelfde game is kan ik je toch mijn mening geven. Het grootste pluspunt van de game is toch wel de sfeer die echt zwaar spooky is. Het verhaal is gewoon goed en de controls zijn ok (op de PS2 dan). Het feit dat je de geesten met een camera moet aanvallen is origineel, maar het is wel even wennen. Het is eigenlijk net alsof je met een snipergeweer te werk gaat. Het enige minpunt is toch wel dat je dus alleen geesten als tegenstander hebt. Er zijn dan wel veel verschillende soorten geesten, maar tegen het einde van het spel vond ik dit toch wel wat saai worden. Desondanks vond ik het een goede aankoop waar ik zeker geen spijt van heb gekregen.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    het is een echte horror spel, ik heb m en hij is top, heb m nog niet zo veel gespeeld, maar als je van griezelen houd is het wat, je verdrijft geesten met je camera, geesten kunnen ineens voor je opduiken of achter je staan omdat je ze niet altijd ziet, maar het is geen re waar je lekker met je gun ze af kan gaan knallen.

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Maar is het zo'n spel waar je helemaal in het spel gezogen wordt? Ik wil gewoon weer eens zo'n spel doen die je gewoon dagenlang niet kan wegleggen omdat het zo'n dikke verhaalontwikkeling kent. Zo'n spel wat gewoon wegspeelt zoals een goed spannend boek wegleest.

5. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    he, grappig, heb hem toevallig gisteren blind gekocht (moest wat geld kwijt) ga em vanavond voor het eerst spelen :p

Ze zeggen dat ie enger is dan Silent Hill 2 (Heb ik ook en ik scheet soms echt bagger in die game), als dat zo is, ga ik em niet alleen spelen hehehe :D....we zien het vanavond wel, geef ik me persoonlijke indrukken in deze thread.

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Top! Laat het me weten wat je ervan vindt zodat ik 'm morgen, mits positieve reactie, ook kan halen.

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tja.... het verhaal is gewoon goed, maar ook weer niet van zo'n niveau als dat bij een grote RPG game. Het is eigenlijk een gewoon horror verhaaltje.... meisje gaat op zoek naar haar verdwenen broer in een vreemd huis waar zich rare dingen afspelen. Op zich is het wel wat dieper dan ik het nu zeg, maar verwacht geen supergrote verhaallijn. Het gaat vooral om de sfeer en je zult zeker willen weten hoe de vork in de steel zit. Nogmaals hij is het zeker waard om te kopen vooral als je van horrorgames houdt.

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nou, ik heb hem nu net gehaald. Ik ga 's ff kijken of het wat is :)

9. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je goed gedaan, alleen je bent gek want je kon hem voor 33 euro kopen bij dvdcrave.nl8)

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet iedereen kan bij DVDCrave.com bestellen XTM :)

11. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Oh oke.

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Had 'm voor net iets meer. De Gameshop in Den Haag verkoopt alle XboX spellen met 20% korting. Spel ziet er vooralsnog te gek uit!

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je moet hem pas vanacht spelen, in het donker en in alle stilte. Dat komt de sfeer alleen maar ten goede. }:]

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

Hehehehe, wil je me dood hebben ofzo? 8) :) ;)
    Project Zero: voor al uw hartverzakkingen en grijze haren..

15. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat vind je d'r van dan, gaan er veel uren in, of heb je het na 10 uur wel gezien?
    Anders lijkt het mij ook wel wat!:p

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    mijn eerste impressie na een uur is dat 'ie vooral heeeel eng is.

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    FOKKERDEFOK: dit spel is echt eng!! Iedereen die Silent Hill2 naar vonden moeten met een grote boog om dit spel heenlopen. Dit is echt slecht voor je hart. Zelden zo'n verslavende en bijna lichamelijk vermoeiende gameplay meegemaakt. Ik vind het na twee dagen spelen nu al een topper! Aanrader eerste klasse!

18. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    I Agree completely da -Z- :D
    Heb hem dus ook gespeeld en ik heb het spel gewoon uit moeten zetten van angst! Ik kan veel dingen hebben maar dit had ik niet verwacht. Ik was gewoon aan het verkennen bij een groot aantal schuifdeuren en plots begon die detector rechts onderin hevig te gloeien en plots verscheen er zo'n zwevende gedaante die nie zo blij was. Ik drukte van schrik op start en heb even moeten bijkomen. Heb de volgende dag pas weer kunnen spelen. Maar ik moest die omgeving dus opnieuw verkennen, nou als er een ding eng is is het wel weten van iets dat kan gaan gebeuren (maar niet precies dus) en ik ben met tanden stevig op elkaar door die ruimtes gerend en toen... naja je snapt het wel, ik ga me top 5 engste spelervaringen even aanpassen :p

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    HAHAHA, inderdaad! Ellendig klotespel, een en al ellende en narigheid. En sowieso het gegeven dat je maar bij enkele punten kan saven. Je MOET wel door want anders kan je het allemaal weer opnieuw doen, dus je moet wel maar je wil niet. Aaaah, vanavond weer die ellende die project zero heet... Mama.... :)

20. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat spel net nieuw? Ik hoor er voor het eerst over??? Hebben jullie wat screens???

Deel Deze Pagina