1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Vastloper heb ik ook al eens gehad, helaas. Maar dat de verbinding wegvalt, had ik gisteren toevallig ook een paar keer achter elkaar. Of soms dat ie verbinding wil maken en dat het eerst niet lukt en bij een 2e of 3e poging wel. Dit moet aan de Vita liggen, want ik had op hetzelfde moment mijn PC aan staan en daar was niks aan de hand.
     
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb het ook !! De internet verbinding valt dan iedere keer weg, en dan vraagt die of ik opnieuw wil aanmelden, misschien met die update te maken ?
     
  3. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig nergens last van!
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verbinding probleem heb ik ook wel eens last van.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zowel Wifi als 3G werkt hier perfect.
     
  6. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben erachter gekomen dat het alleen gebeurt wanneer ik hem tijdens een game in standby mode zet.
     
  7. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Is naar mijn idee redelijk logisch daar hij in standby mode zijn batterij wil besparen.
    Kan me voorstellen dat de WiFi dan uitgeschakeld wordt.

    En idd....dat is bij mij ook het geval na verificatie....zal dus een standaard feature van de Vita zijn.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654

    [GB]PS Vita PS Classic support & Music Unlimited app incoming. PS2 archive on the way for PS3
    [/GB]

    [​IMG]


    Sony have announced that PS Classic support for PS Vita will be coming this summer in firmware update 1.8 while an app for Sony’s streaming service Music Unlimited has also just been released in Japan. The Music Unlimited app has a 30-day free trial period before a subscription kicks in.

    The PS Classic news also came along with the announcement of a PlayStation 2 Game Archives service for PS3. The service will start in Japan on July 25th with Resident Evil Code: Veronica, Kessen, Shin Contra, Dragon Force and Siren. It will apparently add one game a month post launch.
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Gisteren Top Darts gedownload. Valt me niet tegen. Ben sowieso wel een darts liefhebber maar die touchscreen besturing is ook wel mooi. Het is me bijvoorbeeld nog niet gelukt om 180 te gooien. Er zijn dartspellen waarin dat te simpel is.
     
  10. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Music Unlimited klinkt trouwens wel heel erg interessant, als dat er voor zorgt dat je ook via 3G kan streamen dan is het opeens iets wat de investering in de 3G versie van de Vita waar heeft gemaakt :D.
     
  11. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend mijn Montezuma Blitz topscore flink weten te verhogen naar een ontzettende mooie run. Al is het nog niks vergeleken bij de wereldwijde topscores. Benieuwd hoe die mensen hun scores zo hoog weten te krijgen.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2012
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Onmogelijk! :+

    Jammer dat die bonussen per upgrade duurder worden (volgens mij). Ik hoopte dat de upgrade zou betekenen dat het steeds minder crystals zou kosten. :p
     
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Net de Lotus Renault F1 2012 gemaakt om te downloaden bij Modnationracers Vita:

    [​IMG]

    Nu Messi al 12x gedownload is, moet het ook mogelijk zijn om een auto te maken die de 10x kan halen dus ik heb nog steeds niet opgegeven. Accountnaam: barney-army86.

    Had ook nog een McLaren gemaakt, maar daar was iemand anders die helaas een mooiere had gemaakt :+
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    [​IMG]

    Zo, moest er toch maar een hebben. Impulsaankoop, yeeeee. In ieder geval een dock en oplader in een op eBay besteld, is veel mooier om hem te plaatsen in een dock op mijn bureau dan in een kut case/hoesje. Eerste indruk is in ieder geval wel nice, mooi ding. Nu hopen dat ik hem meer ga gebruiken dan een PSP destijds, dus hup meer games aankondigen.
     
  15. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag gta vice city stories gekocht uit de ps store voor op de vita.
    Bevalt goed alleen de kwaliteit is natuurlijk wat minder maarja,
    Ik heb weer wat te doen in het vliegtuig hehe.
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik denk dat ik ook maar een Vita ga kopen, wil ook wel een tablet maar ik heb al een smarthpone en die tablet ga ik wss toch alleen maar gebruiken voor wat internetten en games, dan kan ik beter een Vita kopen.

    Nu vroeg ik me af, word de Vita (en geheugenkaartjes) binnenkort nog goedkoper?
    En is er een winkel die vaak met aanbiedingen van dingen zoals consoles stunt waar ik de vita goedkoper kan krijgen?
    Vind 200,- eigenlijk net iets te duur, ook omdat je er nog games en een geheugenkaartje bij moet kopen.

    En dan nog een vraag, komen er binnenkort nog toffe games uit voor de Vita?
    En hoe lang gaat de batterij mee (en zijn er ook grotere/verwisselbare batterijen te koop)?

    E: Oh, en dan nog een vraag :+.
    Komt er binnenkort ook een 'slim' versie van de PSV?
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2012
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2012
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ok bedankt, Sly en Cooper lijkt me heel erg tof :).
    Is er eigenlijk (of komt er) een goede race game met echte tracks en auto's?
    Ik ga denk ik binnenkort even bij de Mediamarkt lang om m te proberen, heb m al wel eens in mn handen gehad maar dat was ff snel.
    Hoe groot zijn de games eigenlijk uit de playstation store?
    Wil er ook een 8 of 16GB kaartje bij kopen want ik ga dr waarschijnlijk ook wat films opzetten.
    En is er ook een e-reader functie?
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen ereader functie.
    De grootte van games varieert nogal. Check deze link maar eens voor een idee wat je kunt verwachten.

    Echte tracks en auto's? Dus geen Wipeout, Modnation en Ridge Racer dus? De enige realistische racer is dan verder F1 2011. Misschien dat er nog een Gran Turismo aankomt (zelfs de PSP had er een), maar goed. Ook dat is nog niet bekend. :p Ja, de E3 was matig voor de Vita. :+
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ja, zoiets als F1, maar die ziet er nogal ruk uit :+.
    Hopelijk komen ze bij Gamescom nog met wat toffe games.
    Zoals het nu lijkt ga ik Modnation, Uncharted en Rayman Origins erbij kopen, zijn er nog meer must-haves?
    Van de games die nu uit zijn lijken Escape Plan, LBP, LEGO Harry Potter, Little Deviants, MotorStorm: RC en Mortal Kombat me ook wel leuk

    De Vita lijkt me ook een tof platform voor indie games btw.
    Is er ook een website waar ik de prijzen van de Vita games kan zien die je kunt downloaden?
    Vind ze namelijk een beetje prijzig als ik zo op internet kijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina