1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor wie zal ik gaan:
    1. Muller 85 IF RW
    2. Blazsy (Kuba) 84 iMOTM
    3. TOTY Farfan 86
    Ik speel 4-3-3 en ik verwacht een snelle flank en daarom deze spelers.
     
  2. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit team?
    http://futhead.com/12/squad/1300522
    Dit is exclusief de prijs van Ayew.
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  4. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Doe je wel erg netjes dan in 2 weken! :thumbs:
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zojuist de achievement gehaald waar je een tournament match moet spelen met een ovr 85 squad :cool:

    Ik heb geen pakjes gekocht met echt geld dus ben wel trots :+
    Met mijn Eredivisieteam heb ik 11 wins en 0 verlies, mag nu dus mijn 3de cupfinale spelen.

    Mijn eerste team nu:

    -------Ba-----------Torres--
    -------------Suarez---------
    Nasri--------Touré---Gerrard-
    -------------------------------
    -Evra-Kompany-Touré-Sagna
    --------------Reina-------------

    Bank: Sturrigde, Cluchy, Ferdinand, Valdez, Johnson, Wilshere, Agger, Higuain.

    Is er iemand die een clubvalure van 85.000.000 heeft en zoja: hoe kan je dit snel behalen?
     
  6. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde team, ik zou alleen El Hassnaoui in de spits zetten op de plek van Malki! Van Haaren is trouwens echt de koning van het afstandsschot..
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja helaas is er niet veel keus in Nederland.. had wel wat spelers als van Rhijn erbij gewild. Malki vind ik juist een held, van Haaren is inderdaad ook opvallend goed. Zojuist per ongeluk mijn bronze squad ingezet in een match voor de chemistry cup en toen ik met rust 5-1 voor stond tegen een 85 team leavde hij, ook de finale gewonnen met 6-2 dus een 13-0 record met team Nacompetitie :cool:
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Twee en een half bedacht ik me! maar ging even de markt checken toen zag ik dat het coins maken echt nog goed te doen was. Daarom lekker handelen via de webapsl als ik zat te internetten en voila. Vooral Alba, martinez en torres zijn beesten!
     
  9. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Ba kon ik helemaal niks, vond hem 3x niks. Voor de rest zou ik touré vervangen door Luiz. Ook kan je cech kopen ipv reina. Maar leuk teampje hoor.
    De achievement is goed te behalen door alleen maar bronzen spelers voor 150 te kopen, uiteindelijk moet je er toch een paar duizend hebben om de achievement te halen.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja Sturridge en Chicorito zijn misschien nuttiger dan Ba.
    Wel jammer dat die Achievement erbij zit, niks leuks aan lijkt me zo..

    @Mr Polska.
    Ik raad je aan Bayram als wissel te gebruiken als je achter/gelijk staat na de 70ste minuut. In de afgelopen 2 potjes won ik na verlenging door 2 goals van hem :cool:

    Sta nu op 17-0 en heb denk ik in 10 potjes achter gestaan, bijna iedereen neemt een team met sprinters uit USA of Engeland waardoor die spelers minder goed kunnen schieten en minder uithoudingsvermogen hebben, ik ben best wel vaak weggespeeld in de eerste helft maar als de marge 1 is maak je dat met een offensieve instelling altijd wel goed in de tweede helft.
     
  11. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met Latupeirissa, die is echt geweldig. Ik heb ook vaak dat ik de 1e helft kansloos ben en dan 1/2-0 achterkom, maar daarna trek ik het bijna altijd recht (5x gewonnen 1x verloren). Al mn gevaar komt eigenlijk van Latupeirissa, van Haaren en El Hassnaoui, met af en toe een bevlieging van Lagouireh. Ik zou trouwens ook voor Lagouireh gaan ipv Vincken, die is net een stukje sneller!
     
  12. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Wie heeft er nog wat Coins in de aanbieding?
     
  13. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wilt mij helpen?
    Ik ben op zoek naar een team dat heerlijk speelt, budget ong 230k en het mogen 3 of 4 verdedigers zijn, zolang ze maar snel zijn. Formaties sta ik dus open voor zolang het soepel en heerlijk speelt. Wie oh wie helpt me, heb binnen 4 dagen 4 nieuwe teams moeten maken...
     
  14. balotelli

    balotelli Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,
    Ik denk ervover om een bundesliga team te maken.
    Zou 4-5-1 dan een goede opstelling zijn, en is 4-5-1 überhaupt een goede opstelling?
     
  15. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Ikzelf vind die formatie geweldig! Zowel verdedigend als aanvallend geweldig.
     
  16. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan wat je speelstijl is!Ikzelf kon er niet lekker mee spelen op balbezit.Ik tik graag de bal a la spanje rond om dan ineens een steekpass te geven, ging met mn 4-5-1 opstelling niet lekker.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2012
  17. balotelli

    balotelli Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dank. Ben zelf ook meer een passer, maar heb wel graag een goede verdediging met vier verdedigers.

    @Bram wat is jou speeltstijl dan als ik vragen mag in 4-5-1?
     
  18. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel persoonlijk het lekkerste met 4-1-2-1-2, 4-4-2 gaat ook nog wel.

    met 4-5-1 heb ik de ervaring dat de afstanden tussen of de 2 CDM's en de 2 CAMS te groot is of dat de aansluiting van de CAMS bij de ST en de CF niet lekker verloopt.Kortom het balletje gaat niet lekker rond bij mij in deze formatie.
    Ik speel zelf het liefste met 2 spitsen naast elkaar ip van 1 diepe en een schaduwspits.Maar dat is echt persoonlijk.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2012
  19. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    4-5-1 heeft geen CDM's en ook geen CF. Bedoel je misschien 4-2-3-1?
     
  20. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha....eeeh ja idd...sjah ik speel de laatste tijd niet zoveel fut meer, dus ik vergiste me.(Ik speel bijna alleen maar Pro Clubs)Maar bij 451 mis ik een spits...dat is wel minder.
    Ik heb nog wel heeeeel veel verkocht en mn laatste barclay team gemaakt.... dit team heb ik nu: http://futhead.com/12/squad/1322810
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina