Iemand al eerder meegemaakt?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ghost77, 3 jul 2012.

1. Ghost77

Ghost77 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb een vraag over een game , ik heb laatst ghost recon future soldier gekocht voor mijn xbox.

En nu heb ik het probleem dat ik niet verer kan tot en met level 9. Als ik het gespeeld heb dan schakelt hij niet door naar het volgende level ik weet dat er meer zijn omdat ik dit al op youtube bekeken heb.

Nu is mij de vraag of het aan de xbox ligt of aan het spel? Het wel een keer geweest dat hij in 1 keer de spel update ging doen, dwz als je een nieuw spel plaatst dat dit een paar minuten duurt ivm spel updaten om het te kunnen gebruiken.

Wie kan me helpen hiermee heel graag want ik wil hem graag verdr spelen want het is echt een kicken game.

2. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Lol sorry maar dit klinkt gewoon als een zware buggy ass game. Maargoed het ziet er verder ook niet uit.

Maar ik heb ff gezocht op google maar eerlijk gezegd kon ik er niks over vinden....

3. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat je een eventuele online pass moet activeren?

Geen idee hoe dit bij Ghost Recon is, maar zo is het in iedergeval bij Homefront geregeld, je kunt wel online spelen maar niet hoger dan een bepaald level komen.

4. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dacht dat hij het over de campaign had maar misschien niet idd.

5. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, op die manier zou je het ook kunnen zien ja. Ik dacht namelijk dat ie het over z'n rank van online had (als dat überhaupt al in Ghost Recon zit).

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als het over de campaign gaat even de game op de HDD installeren? Kijken of dat wel lukt, misschien is je disc licht beschadigd.

7. Ghost77

Ghost77 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat wel over de campain mode

8. Sander2

Sander2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je heb waarschijnlijk je campain geladen en ben dan een losse missie gaan spelen.
    Als die dan haalt is er geen optie meer om verder te gaan met je campain.
    Wat je moet doen is terug naar je het main menu en je campain weer laden.
    Je zal zien dat er dan weer continue campain staat.

Deel Deze Pagina