1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glengarry

    Glengarry Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA 13 kan er niet snel genoeg zijn, heb het echt gehad met FUT 12. Ook zonde dat je al die sterke teams niet kunt meenemen naar de volgende versie. Moet pijn doen als je daar met een 97 Ronaldo en 99 Messi zit, om dan gewoon droog opnieuw te beginnen binnen een paar maanden :)
     
  2. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom moet je er ook NOOIT echt geld in steken, zeg ook niet dat jij dat hebt gedaan overigens ;)
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoezo niet? tis een van de weinige spellen die de meeste hier een jaar lang spelen? Dat scheelt dus al in kosten doordat je minder andere spellen koopt. daarnaast koop je toch ook dlc voor andere spellen?

    Dat gezegd steek ik er elk jaar denk ik voor 40 euro aan points in maar verkoop ik ook altijd halverwege voor de hoofdprijs waarna ik opiuew start zondrr pointa te gebruiken. Fifa is al twee jaar gratis door het geld dat ik in 11 heb verdiend en ditjaar ook al 2 miljoen verkocht!
     
  4. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    40 euro is dan nog te doen. Ik heb het meer over de mensen die er honderden euro's in knallen. Als je een beetje leert handelen verdien je meer dan genoeg coins en is echt geld niet nodig. Maar ik neem aan dat jij op het begin 40 euro besteedt zodat je wat coins hebt om vanuit te handelen? Ik heb dat zelf bij FIFA 11 ook gedaan maar dit jaar niet en zonder dat geld heb ik dit jaar ook meer dan genoeg bij elkaar kunnen handelen. Ga bij FIFA 13 dus ook zeker geen geld besteden aan packs.
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    handelen gaat altijd goed maar is inderdaad boost.

    Bedoel heb afgelopen 3,5 week ongeveer 5 ton bij elkaar getrade zonder al te veel moeite dus maar in het begin is het moeilijk hoor!
     
  6. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het begin juist het makkelijkst ik heb net van 12k 35k gemaakt in 1 uur...
     
  7. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja maar als je begint met een bronzen team is het lastig. Ik haal ook gewoon weer pakjes hoor, inderdaad de enige game die ik een heel jaar lang regelmatig speel en dan is het niet zo erg. Maar het blijft natuurlijk raar om veel geld uit te geven aan stomme voetbalkaartjes, haha.
     
  8. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bronze hebt moet je ook gewoon bronzen pakketje kopen maar dankzij pre-order geil heid kan je bijna instant goud hebben
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Ultimate edition kopen, krijg je 24 weken 1 goldpack per week
     
  10. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0

    wat moet ik anders ermee bedoelen?...
     
  11. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha:lol: ik heb iets te weinig geslapen geloof ik|:-
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat is de ultimate edition precies en waar kan ik hem bestellen?
     
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Jongens vraagje: wat vinden jullie de beste formatie voor een liga BBVA team? Thx!
     
  15. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik speel zelf 41212 met mijn liga bbva team. Messi en Benzema voorin, Ozil erachter, Villa en Sanchez vanaf zijkanten.
     
  16. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Speelt het een beetje lekker? Komen je flankspelers vaak in scoringspositie of is het meer voorzetten?
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Had dat vorig jaar ook met IF ronaldo op lm. Die gast kwam nooit aan scoren toe. Beetje jammer van me coins daar want verdedigen daar doet hij niet aan. In 4-4-2 was hij al wat vaker vooor het goal omdat hij dan naar binnen kon. Maar was nog steeds zonde van de coins!
     
  18. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit, ik zou iMOTM Khedira alleen vervangen door een betere passer..
    Misschien Busquets IF of Raul Garcia TOTS? Deze 2 hebben ook nog eens een hogere defending dan Khedira
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    De blauw raul garcia heeft een lekker dribbel, schot en pass maar zet niet zo snel mensen van de bal vindt ik. khedira doet dit beter. Kan je team noet zien dus weet niet welke spelers je hebt maar wat dacht je van fabregas of alonso? Beide heerlijke spelers! De IFS nog. En volgens mij is de blauwe xabi alonso een god! Tis dat ik eerst eens een goedr keeper aan me selectie moet toevoegen anders wist ik het wel.

    Btw de normale xavi, iniesta zijn ook heerlijk. Goede sterke middenvelders zijn heerlijk maar je kan beter spelers hebben die sterk aan de bal zijn vindt ik zodat je hem niet verliest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina