[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de dice servers had je dat probleem niet zo erg , als je dan joinde was het of bijna afgelopen of net begonnen.

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Als het echt ongebalanceerd is en het aankomt op spawn killen, dan schop ik altijd de grootste spawnkillers naar het andere team.:p

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Op de PC hebben ze gewoon autobalance programma's er op, en mocht er teveel verschil in tickets zijn op het einde van het potje, worden de teams door elkaar geschud zodat het wellicht weer een eerlijke kans is. Dit is niet met alle servers het geval. Bovendien vind ik autobalance kut, ben je net lekker bezig, word je er uitgeflikkerd :+

4. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tsja, het is voor die één of twee spelers wel wat minder, maar voor de rest van de spelers toch fijner als er wat meer strijd is. Ik speel liever een spannende pot die ik net verlies, dan dat ik 15 minuten moet spawnrapen totdat de tickets van de tegenstander op zijn.

5. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Spelen er nog wel mensen de nieuwe maps of is het al saai geworden? :+
    Heb eindelijk mijn loon binnen en zit te twijfelen over premium, want B2K had ik al en close quarters lijkt me niet zo daverend, ben meer een vehicle mannetje :+

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bijna alleen maar ziba tower voor het moment echt een heerlijke map.
    Gisteren leuk potje trouwens iedereen van ons team ging echt voor de vlaggen.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb ze eigenlijk nog helemaal niet gespeeld, alleen even voor de achievements en assignments. Vermaak me nog prima met de nieuwe wapens levellen op de oude mappen.

Ben ook meer een grote mappen liefhebber. Als er geen kans is om door een tank overreden te worden of een chopper op je hoofd te krijgen gaat er toch wat van de onvoorspelbaarheid en de charme van de gameplay af

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ga nog even wachten tot september. Die AUG ziet er anders wel goed uit.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die AUG is ook niet verkeerd. En de MTAR en LA86A2 (dat is de support variant toch?) en M417 ook niet.

Andere nieuwe wapens zijn ietsje minder, vind de ACW-R bijv maar echt matig (helemaal vergeleken met de MTAR). Is ook echt in de stats terug te zien, met de MTAR heb ik een KPM van 1.39 en met de ACW 1.07. Voelt gewoon een stuk slapper aan

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat op de PC versie wel ingesteld kan worden, is dat als je een kill met een bepaald wapen maakt dat je dan zelf ook automatisch dood gaat.
    Je kan ook instellen wanneer iemand x aantal kills met dat wapen gemaakt heeft is het een kick.

Zo heb je bv die 64 man conquest op Metro. Dat is gewoon niet leuk als mensen vol lopen te in het wilde weg met de M320, RPG of granades lopen te gooien op die knelpunten bij de roltrappen.
    9 v/d 10 metro only servers hebben die regel.
    Op de pc(gaat ie weer:+) moet je joinen via Battlelog. Als je dan op de server pagina gaat kijken, kan je dus zien wat de stand is, welke spelers erin zitten met hun info erbij + hun score in dat potje. Ideaal!

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zouden ze dus ook op de 360 moeten kunnen laten zien. Zo complex kan dat toch niet zijn

Net gewoon drie kwartier zitten wachten, NIEMAND die de server joined. WTF.. zo is er niet zoveel aan om een eigen server te hebben :+

Laatst bewerkt: 5 jul 2012
  12. Hilarisch

Hilarisch Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh vet, je hebt je eigen server!

Wat is de naam van je server, dan zal ik voortaan een kijkje nemen en natuurlijk spelen als er genoeg mensen zijn. Welke gamemodes zitten er voornamelijk in en zijn dat ook close quarter maps/speltypen?

Wat ik doe is meestal team deathmatch of close quarters domination en dan gaat het snel, vooral met dubbel exp! Mijn score per minute zit nu op de 1600 maar dat komt voornamelijk door de dubbel exp en dat ik vrijwel alleen maar assault speel.

Laatst bewerkt: 6 jul 2012
  13. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik denk dat ik van het weekend wel weer even ga kijken. tis alweer een tijdje geleden. maar ik heb nog niet Close Quarters, weet niet of je die ook al speelt!

14. Hilarisch

Hilarisch Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, hoe krijg je zo'n balk van je stats in je signature?

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Klik eens op die signature..

16. Hilarisch

Hilarisch Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ben een vrij grote digibeet.

17. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    vandaag ook maar es beginne met bf3, vond bad company enzo beetje stroef werken dus hopelijk is deze wel vetjes.

18. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Heb ik eindelijk tijd deze week om te genieten van dat dubbel XP. Zijn er problemen met inloggen :confused:.
    Beter fixen ze dat snel!!!

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here.. ik vond het al zo'n raar probleem met de netwerk check maar goed zo meteen doet alles het wel weer :)

20. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    xbox live doet het weer!
    Wat hou ik van Double XP.
    Na een aantal lag potjes en retarded teams eindelijk 1tje die lekker ging.
    Ik heb nog in eens zo heel veel kills.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina