goedendag , ik heb een probleem, ik heb net een xbox360 gekocht , en wil dus ook xbox live aanschaffen , maar ik moet me daar bij aanmelden, dus dat heb ik geprobeert, maar hij zeht dat die live-id al door iemand gebruikt is , en dat klopt ook wel , want ik heb xbox live op de pc aangemaakt, mja ik krijg het niet voor elkaar op de xbox360 console , dus iemand tips of iets dergelijks , snap er namelijk allemaal niet zoveel van ! spijtig genoeg... alvast bedankt !!!_0/
Als ik het goed begrijp wil je dus een account dat je op je computer hebt aangemaakt gebruiken op je xbox?
nou kijk dat hoeft niet persee, maar dat is wel mijn enige live id account, en die wil ik graag gebruiken voor mijn xbox console, ik dacht dat is allemaal 1 account of het nou voor pc of xbox is ,
Dat kan ook. Dan moet je op je xbox je account recoveren. Even je xbox-knop indrukken (die grote in het midden van je controller) en dan download profile aanklikken. Emailadres en wachtwoord intypen, en voila.
Zet je xbox aan ===> druk op de grote knop op je controller ===> je bent dan in je xbox guide (staat er ook linksboven) ===> je ziet staan: xbox home, sign in, create profile en dan download profile. Klik dat aan, en recover je account.
vet raar staat er gewoon niet , mja wat zou je daar aan moeten doen dan expers, als je zin hebt hoor hoeft niet ,
Duidelijker dan dit kan ik het niet maken. Kijk gewoon even rond op je xbox, je komt het vanzelf wel tegen.
dankj dankj maar ik zie het niet staan er staat alleen xbox home, join xbox live en play game on disc \;0