1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat ik echt, echt, ECHT miste bij het origineel en ook de EC weer was het volgende;
    de optie om dat pokkekind te wijzen op het feit dat ik net peace tussen de Geth en de Quarians voor elkaar heb gekregen, wat dus zijn verhaal dat die 2 vormen nooit samen vreedzaam konden samenleven hard onderuit ramt.

    DAT had er in moeten zitten IMO (voor diegene die dat voor elkaar hadden gekregen dus).
    Het zou extra tof zijn geweest als dat de vereiste was geweest om het perfecte einde te kunnen krijgen.:mad:
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan had ik nu het perfecte einde. :+ Sowieso blijf ik die verhoudingen nog storend vinden tussen die 2 soorten.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waarom?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Juist omdat het, naast tegen Reapers vechten, de grootste strijd is die er in de hele serie qua verhaal voorkomt. Ik vond hem gewoon zwaar en zwaar overschat door sommige mensen.

    Naar mijn idee had er zoveel meer in de game verteld kunnen worden, maar zeker het plot met de Heretic Base uit deel II kwam niet of nauwelijks naar voren. Er misten naar mijn idee gewoon stukken tussen deze twee soorten. De Geth en Quarians.

    Het was op het laatst zelf helemaal Tali en Legion alleen. Alsof zei het wel even zouden oplossen. Ja, dat is misschien zo bedoeld door BioWare, maar omdat die hele voorgeschiedenis in Mass Effect I en II zo belangrijk was had ik er ook veel meer van verwacht in Mass Effect III. Mass Effect III vond ik ook iets teveel op het recruiten leunen, maar minder erg dan in deel II.

    Begrijp me aub niet verkeerd hoor, door EC evenaard die bijna Mass Effect I.
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk dit spel dan gekocht, kom ik voor de niet zo leuke verrassing dat ik maar 1 save game uit ME2 kan importeren. Laat dit nou net de oudste zijn en degene waarop ik keuzes heb gemaakt die ik niet voor mijn 'echte' playthrough wou hebben.

    Later heb ik op Insanity een tweede volle playthrough gedaan, met alle DLC en de keuzes zoals ik die wil hebben, maar deze kan ik blijkbaar niet importeren?

    Ik had gelezen over face import bug maar dit is dat dus niet, ik heb gewoon met custom male shepard gespeeld in zowel 1 als 2.

    Verder geen gekke dingen gedaan zoals mods gebruiken, op een illegale xbox spelen of wat dan ook. Alle DLC gewoon via mijn account gekocht. Altijd op Hard-drive gespeeld en nooit cloud save hiervoor gebruikt.

    En (Mass Effect 2 spoiler):
    Shepard heeft gewoon het einde overleeft in Mass Effect 2.

    Ik las er op het BioWare forum over dat dit probleem ook bij andere mensen voorkomen, maar zag geen fix tenzij je 3rd-party programma's gaat draaien op Xbox wat ik dus niet wil ivm mogelijke ban. Verder zie ik geen duidelijke oplossing daar.

    Kan iemand mij helpen?

    P.S. Heb verder wel gewoon de nieuwste patch gedownload. Ga nu proberen Mass Effect 2 te laden en opnieuw te saven.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ik zou inderdaad je laatste ME2 save laden, effe de game uitspelen, en opnieuwe proberen die op te starten bij ME3....
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, dat heeft het probleem opgelost! Thanks :)
    Ik had niet eens een save van na het uitspelen, zelfs de auto-save niet aangezien ik na het uitspelen een eerdere save opnieuw had geladen.

    Tot dusver erg tevreden met deze game, had dit gewoon al veel eerder moeten spelen eigenlijk.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  9. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Op 1:55:
    Mordin die Wrex en Eve aan het klonen is :'-(

    Edit: Je kan hier gratis de soundtrack van de Extended Cut downloaden, het bestaat uit 7 nummers met o.a. een uitgebreidere "An End, Once and for All".
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2012
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik moet echt eens die opgestarte save uit Mass Effect 2 afmaken. Ik had voor ME III telkens teveel dood laten gaan, maar mede dankzij vette beelden en stukken uit ME III heb ik destijds ME II weer opgestart met alle DLC. Ik moet zelfs Overlord nog afmaken en die DLC waar je een vrouw moet veilig stellen in een missie.

    Ik kon alleen niet weten dat ME III zo ongelooflijk Epic zou worden op sommige momenten. Om die reden baal ik er ook van dat ik niet eerder ME 2 wat vaker heb gedaan. =(

    O en de collector's zuigen nog steeds ballen.
     
  11. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook in een benarde situatie.
    Ik wil ME3 voor de 3e keer doen, maar dit keer een Ashley romance, maar wel MET Wrex erbij.
    Nu heb ik 3 ME2 saves:

    1. Ashley en geen Wrex
    2. Kaiden en Wrex
    3. Kaiden en Wrex (Met andere keuzes, zoals Geth Heretics en Mealon's cure data)

    En heb nog een ME1 save waarin ik ongeveer op de helft ben, met Ashley romance en Wrex, maar dan moet ik dus eerst die save afmaken en ME2 doorspelen. Haha, en zoveel tijd heb ik niet.
    Mijn XBW Profiel foto laat duidelijk zien hoe ik me nu voel.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, je zult wel moeten als je Wrex wilt en Ashley.:+

    Ik heb nog altijd voor Ashley gekozen als ik ME1 speel, maar na deel 3, als ik nog eens een keer de hele trilogie ga doorspelen, kies ik voor Kaidan. Het blijft een knuppel, maar daar heb je tenminste nog wat aan qua powers.
     
  13. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    En je kan gay romance met 'em doen:+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik koppel Kaiden liever aan Cortez. :+
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kan ik niet want ik speel altijd met een femShep.:+
    Dat zijn toch geen armors om een gast van achter te zien lopen ? Ik zie echt 100 keer liever de kont van een femShep waggelen.:9
    Bovendien vind ik de stem van de femShep beter.
     
  16. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    NOUJA ZEG! Wrex! :mad:

    Ben bezig met mijn tweede (Renegade) playthrough, en ik had Wrex en Eve niet verteld over het plan om de genophage cure te saboteren, maar uiteindelijk heb ik Mordin het toch écht laten fixen. Komt Wrex alsnog verhaal halen op de Citadel, waarbij hij uiteindelijk doodgeschoten wordt. Wrex dood voor niks! Gelijk geen zin meer om verder te gaan met deze playthrough :mad:
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tsja, keuzes, net als in het echte leven. :+
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat krijg je ervan als je je vrienden in de rug steekt.:+
     
  19. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dat juist wel een keer meemaken. Ik ben altijd al benieuwd geweest hoe die scene gaat. (ik ga dat niet op youtube checken)
    Wat ik echt echt ECHT nooit over mijn hart zal krijgen is Mordin neerschieten. Damn, moet al bijna janken als ik eraan denk:'-(
     
  20. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het gezien...

    De meest hartverscheurende scene uit de gehele triologie :'-(

    MAARRR

    Ik heb de genophage dus wél echt gecured. Ik had alleen niks gezegd over dat plan van die Dalatrass. Lijkt mij dus eerder een bug...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina