[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind van wel hoor. :cool:

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je een idee wilt hebben hoe je er relatief voorstaat kun je het beste even op BF3stats.com kijken.

Daar halen ze alle data van battlelog op en maken er wat uitgebreidere statistieken en leaderboards van

http://bf3stats.com/stats_360/XplodedAppendix

Daar kun je bijvoorbeeld zien dat je met je SPM in de top 21% zit. Dus beter dan bijna 80% van de spelers in hun database

Score per minute 44 731 21% 457.378

edit:// al kun je na 8 uur spelen er nog niet zo heel veel van zeggen :+

Laatst bewerkt: 9 jul 2012
  3. Hilarisch

Hilarisch Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik zie gewoon dat ik nummer 41 ben met score per minute en 118 met kills per minute!

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je SPM is ook echt bizar hoog. Toevallig vorige week pas begonnen met BF3 en tijdens de dubbel xp heel veel CQD gespeeld? Bijna zonde om nu tussen de dubbel xp's door te spelen :+

5. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je xp zakt nu wel idd nu het geen dubbel xp meer is.
    Maar goed lekker belangrijk , de volgende gaat het wel weer omhoog :)

Ik zit nu op 719 en mijn doel was 700+ halen dus ik vind het wel goed nu.
    Om nu alleen CQD te spelen wat ik niet leuk vind zie ik ook niet zitten.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik was best even enthousiast over CQD toen het net uit was maar speel het eigenlijk helemaal niet. Het werkt prima en het voegt echt wel een soort gameplay toe die er nog niet was maar het trekt me gewoon totaal niet.

Eigenlijk speel ik van alle DLC alleen Gulf of Oman regelmatig (omdat dat de enige B2K map is met normale CQ)

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus ook , CQD is mij teveel rushen,c4 en campende gasten.
    Ik verwacht daarom veel van de volgende uitbreiding.

Is je server trouwens gestopt?
    Ik hem niet meer tussen mijn favorieten staan namelijk.

8. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om te spelen?
    GT: Bolleeder

9. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde. Ik gok / hoop dat armored kill wel wat meer gameplay bezorgd. Bij B2K was ik ook langer enthousiast. Gulf of Oman is misschien wel mijn favoriete map van heel bf3.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, die zou er nog wel moeten zijn. Volgens mij loopt hij nog tot de eerste week augustus

zal s kijken straks, misschien heeft iemand de naam veranderd

11. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand het Bonnetje van zn BF3 nog? dan kan ik een gratis online pass code krijgen via EA support? het is voor mijn broertje

12. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk eens nieuwe assignments die wel een beetje uitdagend zijn voor die nieuwe camo's.

13. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yeaa camo achievements :)

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik gooide daarstraks enkele keren een M15 mine neer, rijdt er een LAV (heel rustig) over en er gebeurt niets?! :confused::confused:

Gebeurde letterlijk 2x tijdens die pot, snap er niets van.

Bad luck... right! :'-(

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Net iemand gezien die misbruik maakte van die glitch op metro, waar je boven de map gaat. Heb hem gereport maar waarschijnlijk doet dat toch geen fuck, kut Fransoos. Stuurde een bericht naar de owner van de map die er toevallig was en die stuurde exact hetzelfde als "Goh Corozif" nl. "just good gamer" *)

8)

16. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja want goeie gamers zitten boven de map.

17. Hilarisch

Hilarisch Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn score per minuut keldert nu echt heel hard, haha, ik moet gewoon niet meer spelen tot de volgende dubbele experience event. :+

Weet iemand eigenlijk waarom ze alleen de camo's voor de f2000, pecheneg, l96 en scar-h doen? Dit is echt zonde!

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Beetje raar inderdaad want die wapens hebben al camo's.

Maar we krijgen ongetwijfeld nog wel andere assignments voor andere wapens, dat smeren ze natuurlijk uit over de komende maanden.

Vind het wel leuk dat die assignments ook echt ergens over gaan, en dat je ze niet allemaal in 1 avondje kan halen. Die Sniper assignment doe ik bijvoorbeeld echt wel een paar maanden over :+

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Net weer op Oman gespeeld 500%. Op het begin lukte het me om de apache elke keer uit de lucht te halen (helemaal alleen FYI) maar tegen het einde van het spel zat er iemand in die redelijk goed was: gebruikte zijn flares en die rookwolk en ging dan nog eens heel laag ging vliegen zodat ik niet kon locken + hij vloog weg van me. Dus het lukte me amper om hem nog te raken, 2x nog "vehicle disabled" gekregen en dat was het.

Wat me dus ongelooflijk stoorde is dat er ondertussen een apache van mijn team rondvloog en die gast had dus de kans om die andere apache uit de lucht te schieten omdat wanneer ik hem ging locken hij nl. zijn flares etc. gebruikte + laag ging vliegen. Het enige wat hij moest doen is richten en klaar. Deed hij dus niet... zucht!!! |:- Ze schoten ook niet op elkaar, idioten.

En net kreeg ik nog een bericht van iemand:
    argonaut4000
    met "intresting KD ratio u got there-lol and more lol". Hij had me nl. gedood toen ik die heli probeerde te locken, onze score tegen elkaar was 1-3. Uiteindelijk lukt het me om hem nog 3 keer te doden waardoor ik dus op 4-3 kom, blijkbaar werd hij toen boos. :emo:_0/

"now be a good little loser"

Ik weet dat ik niet de beste ben :'-( qua K/D maar mij maakt het weinig uit, ik speel enkel de objectives, probeer heli's uit de lucht te halen, LAV/Tanks kapot te schieten en ik ben blij. Heb hem gestuurd dat dit niet COD is.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gewoon in je profiel van je 360 bij privacy opties alle voice en bericht mogelijkheden op 'Friends only' zetten.

heb je geen last meer van die mensen die meer tijd besteden aan berichtjes sturen dan BF3 spelen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina