1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    nou heb me belgische team compleet, maar kom erachter dat 4321 TOTAAL NIET werkt voor mij haha! Denk toch maar ff alles in de verkoop en een hybrid 41212 ofso, iemand nog suggesties? Ik denk dat ik sowieso wel weer met ibra wil, imo de beste speler van t spel, overpowered als een bevroren frikandel :D

    Wist niet dat een formatie zoveel verschil kon maken zeg!
     
  2. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer eens 4-3-1-2! echt een aanrader en speelt heel anders dan 4-1-2-1-2

    je hebt dan 3 centrale mensen ipv de lm en de rm
     
  3. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, Ik ben nieuw op dit forum.
    Weten jullie misschien een leuk team voor ongeveer 40k, waar ik wel nog kan sparen voor verbeteringen? Opstellingen die ik fijn vind zijn 4-3-2-1 , 4-1-2-1-2.
     
  4. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Franse competitie is erg goedkoop. Voor 20-30k heb j echt een goed team, en daarna kun je sparen voor IF's.
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Een vraag voor de mensen die een beetje met veel spaanse middenvelders hebben gespeeld.

    Ik speel 433 met nadruk op balbezit en snelle flankspelers met een actie om er langs te komen. Wel het liefst maar een actie dus snelheidop me flanks is een must. Daarom navas en mata ipv de ifs van silva en ienesta.

    Nu zoek ik daarvoor drie geschikte middenvelders. Alonso en fabregas staan hoe dan ook vast maar nu zoek ik nog een rcm. me rb is ramos dus die kan ook verdedigend wat opvangen.

    Ik zit te denken aan de prijsklasse rond de 60k maar iets meer iets minder mag ook.


    Ik twijfel tussen. Normale xavi en iniests . of up silva (linkspoot op rechts is fijn) of Blauwe raul garcia.

    Iemand?
     
  6. balotelli

    balotelli Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor Sif Borja Valero gaan. Heb zelf ook een spaans team in 4-3-3 en hij is echt een held, als hij je niet bevalt zou ik garcia toty nemen, die is verdedigend sterker.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    wat zijn de pros van borja? raul garcia vond ik namelijk weinig imponeren. maar over borja hoorde ikzowel vorig jaar als dit jaar veel goeds. sommige spelers hebben het gewoon!
     
  8. balotelli

    balotelli Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdedigend vind ik hem niet heel sterk, maar dat compenseert hij met een goede balcontrole (geen skills, wel kort aan de voet) en een zeer goede passing en een geweldig afstandsschot! Ik vind hem persoonlijk een zeer goede speler.
     
  9. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me idd goed alternatief! Ik vindt 41212 opzich veruit de lekkerste opstelling om mee te spelen, enige nadeel is idd die LM en RM die ik niet optimaal naar hun kwaliteiten kan gebruiken, heb ik daar liever harde werkers die aan kunnen vallen en verdedigen :p

    -------------------- pato-------ibra-------------------------------
    -------------------------robinho----------------------------------
    ----marchisio blauw------lucas if----------gustavo blauw----------
    maicon------------silva--------------luiz---------------dani alves
    ------------------------ helton if----------------------------------

    Zat ik aan te denken. Iemand nog suggesties? :9
    Sowieso die driekhoek pato ibra en robinho werkt als een trein voor mij, hoe standaard die ook is :cool:
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2012
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zou je pato niet lekker op rechter spits zetten? kan hij voorzetjes geven met zijn goede beenop ibra zijn hoofd. En zlatan kan overal binnen de 25 meter naar zijn goede been draaien en schieten?

    En zou alves dumpen. is verdedigend te zwak en lekker maicon daar neer gooien. En op links lekker marcelo!
     
  11. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zie indd altijd dat iedereen het zo doet pato rechts, maar een of andere manier speel ik zo het lekkerste een beweeglijk type links en dan of de actie make en sgieten of buitenom en dan voorgeven, met links geeft pato ze altijd ook aardig op ibra's waterhoofd :9

    Zal dat wel ff proberen dan marcelo links en maicon rechts, zit alleen nog te twijfelen over de keeper! Cesar is sws een drama en steek is beest maar geen optie met deze verdediging, want luiz wil ik er denk wel sws in, veelste overpowered :emo:

    ik vond int begin van fifa 12 lucas altijd zo heerlijk spelen, maar heb hem al maanden niet meer gebruikt, en nu met die sif lijkt me helemaal beest. Dat kreng is alleen echt niet te krijgen in 4312 als CM voor een normale marktprijs |:-
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zo helton lekker laten staan. Zal het wel prima doen denk ik. Lucas IF niet gehad.

    wat kost ie?
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    If Helton is naar mijn mening de beste Braziliaanse keeper. Al is steek een klasse apart....
     
  14. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    moet te krijgen zijn voor 60k, maar nu istie overal 70k, trouwens maby raar vraagje, nooit geprobeerd, maar formatiekaarten werken die ook op if sif en blauwe kaarten? dan kan ik tenminste ook ff een bargain bij andere formaties zoeke en dan voor cheap een 4312 kaartje fixen :9
     
  15. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    -------------------- pato-------ibra-------------------------------
    -------------------------robinho----------------------------------
    ----marchisio blauw------lucas if----------gustavo blauw----------
    maicon------------silva--------------luiz---------------dani alves
    ------------------------ helton if----------------------------------

    OF vegeta style :9 marcelo----silva-----luiz----maicon


    Dit is wat ik nu dus wil, zijn er nog suggesties voor betere middenvelders die bij deze achterhoede en voorhoede passen?
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Met vegeta style moet je wel marichiso op rechts en silva en luiz omdraaien voor chem.

    En formatie kaartjes werken gewoon! Heb ik met me alba ook gedaan.

    Maar wat dacht je van Ramires? werkpaard nummero uno!
     
  17. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Sinds ik 2 ipv 4 teams heb veranderd de naam van m'n 2e team vaak in de naam van m'n 1e. Heb dan dus 2 teams met dezelfde naam. Is hier wat aan te doen?

    @ Nielzz: dit iets? http://www.futhead.com/12/squad/1382719
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In een hele week maar 7 pagina's verder? :eek:

    Kan wel zien dat ik nu in Toscane zit _O_. :+
     
  19. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks voor de suggesties, zat indd al aan ramires te denken ook! En Amersfoorter thanks voor de tip, is indd wel goeie zo die if clichy erbij!

    Kan trouwens niet wachten op FIFA 13 >>> FUT app voor me iphone, dat wordt me oplader meenemen waar ik ook ga :b:
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2012
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Amesfoorter zeker leuk team man. Relaxte spelers met leuke stats maar vooral ook spelers die A lekker spelen en b lekker overpowered zijn!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina