1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het gezien...

    De meest hartverscheurende scene uit de gehele triologie :'-(

    MAARRR

    Ik heb de genophage dus wél echt gecured. Ik had alleen niks gezegd over dat plan van die Dalatrass. Lijkt mij dus eerder een bug... Dat Wrex mij aanviel.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wie gaat dat dus wel doen natuurlijk? :+
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Is geen bug; zo hoort het.
     
  4. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh, wat stom dan.

    Ik kreeg niet eens de optie om te zeggen dat ik de Genophage wel gecured had toen hij me aanviel. :mad:
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Je hebt hem in principe een mes in zijn rug gestoken
    door niet eerlijk te zijn met Wrex, die je in deel 1 en 2 heeft bijgestaan.....het is een beetje een extreme oplossing maar ja, in the moment.......
     
  6. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Stalen gevoelens zeker.:+

    Ik ben altijd al een Renegade type geweest, en zelfs als ik ooit een FULL Renegade ga doen, zal ik dat niet kunnen.:'-(

    [​IMG]

    Me banner op BSN. Best wel nice.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2012
  7. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het wel een keertje gedaan trouwens. Wilde sowieso de attack van Kalros nog een keer zien.

    Ik kan trouwens iedereen aanraden om Javik mee te nemen naar Thessia! Erg gave interacties met Liara.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Had namelijk de ''vervanger'' al eens een kogel gegeven. ;)
     
  9. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    17 juli nieuwe GRATIS MP Expansion: Mass Effect 3: Earth Multiplayer Expansion.

    Gelekte details:

    Assuming the rumor is true, fans can expect to take on the various Mass Effect 3 enemies in Rio, Vancouver, and London environments. The leaked description also outs the inclusion of three new weapons -- Piranha assault shotgun, Acolyte pistol, and Typhoon light machine gun -- and six new human classes: Destroyer, Paladin, Demolisher, Slayer, Shadow, and Fury.

    Bron: http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/724826/mass-effect-3-earth-multiplayer-dlc-details-slip-out/
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Toch wel netjes dat ze de MP blijven spekken met free content.:thumbs:
    Dat is toch wel zeldzaam tegenwoordig.
     
  11. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Gaat Miranda trouwens altijd dood in deel 3? Bij mijn 1ste en 2de x gaat ze dood, bij me broertje ook en een maat van me dat ze ook bij hem doodging.
     
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Goed dat ze de MP blijven aanvullen natuurlijk, maar ik wil ook singleplayer DLC.. :)
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar het is zeker netjes dat (zeker EA) dit gratis uitbrengt allemaal. Echte grote DLC gaat nog wel komen, maar dit is wel goed om te zien. Dat gratis ook nog.mogelijk is.
     
  14. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Bij mij is ze blijven leven, vraag me niet hoe maar ik denk dat dit komt doordat
    Ik haar gewaarschuwd heb voor KAi Leng via een hologram in de Spectre office EN ze was mijn romance in ME 2,
    EDIT: Als je haar gewaarschuwd hebt voor de missie, dan moet je alsnog zelf haar vader neerschieten met een renegade optie, anders word ze nog fataal geraakt door een schot van haar vader.
    conlusie: Haar waarschuwen voor de missie en zelf haar vader neerschieten, that should do the trick ;)

    denk dat dit de redenen zijn om haar te laten leven..
    correct me if i'm wrong :)
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2012
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mooi nice, dan probeer ik daar ook even rekening mee te houden. Als ik haar op een iets andere manier kan laten leven, of niet, dan laat ik het wel weten.
     
  16. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Toevallig heb ik dit gisteren nog gedaan, en het klopt niet helemaal volgens mij.

    Ik had haar vader niet zelf geschoten. Wel middels een rode renegade optie hem ervan overtuigd Oriana te laten gaan, toen warpte Miranda hem zelf door dat raam en ze overleefde het wel. En ik had haar ook gewaarschuwd voor Kai Leng. Geen romance.
     
  17. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    klopt, nu ik mij herinner had ik Miranda ook laten warpen en had ze het overleeft (was al even geleden ;) )
    dat gaat dus ook maar dan zal het wel te maken hebben met loyalty uit ME 2 ofzo... [/SPOILER]
     
  18. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    De 17e komt er weer een gratis multiplayer DLC aan. Wanneer komt er nu eindelijk iets voor de singleplayer gamers?! En kom niet aankakken met de EC, daarvoor zijn er ook al 2 multiplayer packs uitgebracht. :mad:
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    SP duurt langer om te maken he ;)
     
  20. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan je die wapens van de multiplayer DLC eigenlijk ook in singleplayer gebruiken? Mocht ik nog eens verder gaan met mijn Insanity/Renegade-run dan zal ik ze daarvoor wel even downloaden.

    Over die Miranda-vraag hierboven:
    Bij mij bleef ze ook leven. In ME2 heb ik haar niet geromanced, maar wel de loyalty-missie gedaan. In ME3 heb ik niks Renegade-achtigs gedaan in die scène, maar ik had haar voortijdig wel gewaarschuwd voor Kai-Leng en haar Alliance-resources gegeven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina