1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Reaper die tegen de Reapers vecht, laaaaame.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die gaat regelrecht op Harbinger af hoop ik. _O_
     
  3. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Leviathan of Dis wordt AWESOME. Weet t zeker.
    Al sinds ME1 wordt ie 'geforeshadowed'.
    Ben blij dat BioWare ermee door is gegaan, want het leek er even op dat het voor altijd een plot was die 'vergeten' is met de tijd.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    WTF: Hij pikt een Mass Effect 2 save niet op als ik die wil importeren. Ik had een save met de naam John en een met mijn eigen naam uit Mass Effect II om te importeren. Wil je de naam John importeren, vind die hem niet eens. :mad: Er waren hier toch ook al problemen over bekend?

    Is hier iets tegen te doen??? :mad:
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Weet je zeker dat je met die save het vorige deel uitgespeeld hebt?
    Er waren inderdaad probs maar die zijn als het goed is opgelost met een patch.....
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, zeker weten. Ik heb inmiddels zelfs gewoon alles afgekeken qua aftiteling en zowel een keer continue als main menu gekozen na de aftiteling. Heb het laatste gevecht in totaal 2 keer gedaan met een totale speeltijd van bijna 54 uur.

    Ook heb ik nooit Cloud Gaming/Saving aan gehad of de ME saves op een andere manier verplaatst of opgeslagen, want hier waren de problemen vooral het grootst mee.

    Zo nog maar even proberen.

    Edit: Nu doet die het wel. Je moet dan gewoon nog een keer de laatste missie overspelen in ME II.

    Ik was er toch al bang voor, maar dat komt ook omdat BioWare te beroerd is om Mass Effect patches uit te brengen.
    Bij Mass Effect II slechts 1 patch en voor de rest geen fatsoenlijke patches.
    Heb de hele trilogie al zat uren gespeeld en er kan in alle dingen nog heel wat verbeterd worden.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2012
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb werkelijk waar nog nooit last gehad van wat-dan-ook in zowel ME 1 als 2. Alleen in deel 3 had ik 1 vastlopertje tijdens de
    'Jacob-missie'
    zeg maar, en that's it.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb alleen de bug hehad dat je vast kwam te zitten bij die navigatie gebeuren in de Normandy, wat voor bugs heb jij dan gehad, Geeltje?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, met Mass Effect I heb ik echt al tig keren disc unreadable gehad. Weet ik veel hoeveel vastlopers en ook vond en vind ik nog steeds Mass Effect III niet altijd lekker lopen. Mass Effect 2 gaat ook niet 100%, maar die is hier en daat op technisch gebied wel beter.

    Ik heb echter in alle delen last van fouten, bugs of glitches gehad. Spontane vastlopers in de muren en dergelijke. Londen WTF. 8)
     
  10. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand toevallig een link naar een livestream/blog van het comic con panel van BioWare?
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Disc unreadable is geen bug maar waarschijnlijk ligt het aan je dvd drive of aan de disc ;)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nope, want die was destijds net door MS vervangen en ik heb daarna ook geen RROD meer gehad.

    In ieder geval liggen alle problemen wel aan het beroerde patchen van BioWare, neem dat maar van mij aan.

    Er kunnen nog zoveel dingen aan die games gefixed worden, maar zij zijn niet de enige die dat kunnen. Bethesda heeft in theorie ook nog een hoop te fixen aan bepaalde toppers, maar of ze zoiets doen is dus slechts een theorie.

    Ik haat het als ze het niet doen, of niet fatsoenlijk testen, want je betaald er grof geld voor en zelfs voor iemand als ik die nooit megaveel last heeft van dit soort dingen, begint het wel steeds vervelender te worden.

    Developers en vooral grote publishers als EA denken dat het misschien allemaal vanzelf gaat. Game uitbrengen, niets meer aan doen en dan lekker cashen. :mad:
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ermm,. Disc unreadable is toch geen software issue
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Misschien niet, maar het probleem lag in ieder geval niet aan mijn destijds gerepareerde Xbox, want het gebeurde alleen bij Mass Effect.
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan ligt het aan je disc en niet aan het spel.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tsja, dat zal het dan wel zijn, maar ik was niet de enige met hetzelfde probleem op het web. Ik zeg dit niet om mijn zin te krijgen ofzo, maar gewoon een probleem dat zich iets te vaak voor heeft gedaan aan te geven.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    We kunnen alles krijgen op dat gebied, maar er is nog steeds geen film. :cool:
    Van een fatsoenlijke regisseur etc wel te verstaan. :cool:
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik zou echt zoveel liever een TV serie willen van ME.

    Ten eerste heb je dan meer afleveringen, meer verhalen, meer diepgang etc....bij een film moeten ze zo ontzettend veel eruit knippen en samenpersen om een goede ME film te krijgen....
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan maar een film van Oblivion door Peter Jackson met Viggo Mortensen als de held en Sean Bean als Martin Septim. Instant cash in, mits niet in 3D aub. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina