True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    IK ben bang dat er teveel nadruk komt te liggen op het vechten. Dat is iets dat mij juist helemaal niet rot, ik wil gewoon net als bij GTA 3 kunnen racen en schieten!!
     
  2. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan ook, maar alleen kun je dan ook nog man to man combat doen net als bij enter the matrix.
     
  3. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik, maar ik ben gewoon bang dat ze aan de man to man combat teveel aandacht besteden zodat de rest minder is.............
     
  4. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop ook dat dit geen probleem wordt.
     
  5. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja ze werken er natuurlijk al een hele tijd aan
    ik heb zelfs gehoord dat ze er al mee bezig waren toen gta3 ook nog in ontwikkeling was (weet niet of dit waar is)

    vorig jaar zeiden ze dat ie maart 03 zou uitkomen maar dat is nu uitgesteld tot sept 03, ik hoop dus dat ze de tijd goed gebruikt hebben om zowel man2mancombat als het gewone rijden en schieten goed uit te werken

    :)
     
  6. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt dat ze er al mee bezig waren toen gta3 in productie was,stond in xbox magazine, het is dus geen gta-wannabee!!
    Maar ze hebben nu al heel lang aan het spel gewerkt, dus we mogen best wel wat moois verwachten, en in de tijd dat ze met True crime bezig zijn, was vice city ook al uitgebracht, en als ze slim zijn 'lenen' ze ook wat spel-elementen zoals brommers, heli's enz., dingen die goed aanslagen bij het publiek.
    En ik hoop dat ze de mogelijkheden van de xbox ook goed gaan gebruiken! Maar dat doen ze ook al een klein beetje: geen laadtijden tussen buiten & binnen, eigen muziek:D!
    ik hoop echt dat dit een toppertje wordt!:9
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  7. denoalnkeun

    denoalnkeun Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk allemaal eens een keer op www.gamespot.com en zoek onder de xbox categorie naar Delta Force: Black Hawk Down... Dit word HET schietspel ooit! Kijk maar naar de screens...

    Wie het niet met me eens is mag reageren...
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    we zitten hier over een andere game te praten...
     
  9. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    AUB bij het threadonderwerp blijven.
     
  10. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Op gamekings lieten ze beelden van True crime zien. Het zag er zeker goed uit. Over de grafix hoef je je geen zorgen te maken. De beelden die ze showde waren niet super maar wel mooi. Ik heb geen karteltjes kunnen ondekken zoals bij veel van de screens.....
     
  11. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    De Gamekings van deze week, anders moet ik die morgen maar eens gaan kijken, om 19.00 uur toch?
     
  12. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    yup morgen kan je het weer zien. Was niet erg lang hoor.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ow, beter dan, morgen ook maar ff kijken
     
  14. Wulf

    Wulf Gras snoeien? 1€!

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Zenden ze gamekings ook in de regio Twente uit? Ik heb The box tot nu toe niet kunnen vinden op m'n tv..
    En geen box, is geen gamekings... :'-( Of weet iemand waar ik de afleveringen kan downen?
     
  15. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je effe kijken op dat blaadje dat je van het kabelbedrijf krijgt daar staat alles op en als het er niet bij staat kun je het waarschijnlijk niet ontvangen.
     
  16. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb wel The Box, en k had vorige weken wel Gamekings, maar vandaag niet.... :mad:
    K kijk best uit naar deze game. Vooral als je gewoon onbeperkte vrijheid in het level krijgt, dat zou echt vet zijn, aangezien de levels groot zijn :D
     
  17. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook geen the box op mn tv :mad:
    maar ik heb tog al zat trailers gezien; ook van e3 enz dus maakt niet zo heel veel uit

    dat van die kartels ik d8 dat ze dat konden fixen dmv antialiasing; denk en hoop dat ze dat wel gebruiken :)
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah , meestal zijn de screens lelijker dan hoe het er echt uitziet.
    Maar ik heb het gemist, ik moest mijn rapport ophalen :mad: en morgen kan ik ook al nie kijken :'-(
     
  19. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    off-topic

    Wat was er eigenlijk nog meer op Gamekings te zien

    off-topic
     
  20. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    echt vaag gisteren was er geen g kings ..ik weet niet of er vanfaag wel was neit gekeken.
     

Deel Deze Pagina