1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Rivals-Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 20 mei 2012.

  1. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik ben wel voor, hoe laat?
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    19.55 uur.
     
  3. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom straks online!
     
  4. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    worden er vanavond nog rondjes gereden gister kreeg ik weer eens onverwacht bezoek dus kon ik er niet bij zijn:mad:

    Grz.

    Bigga
     
  5. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips! Moet nu alleen nog zorgen dat ik een clean rondje rijd:emo: Pak vaak net iets teveel kerb mee in de laatste 2 bochten of bij de bochten op het rechte stuk. Heb inmiddels al wel een vies rondje onder de 3.30 gereden :)
     
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Het ligt ook echt dik bij elkaar ( op BT na). Ik kwam gister tot 3.27.1xx alleen met een driehoekje. Denk dat ik gister wel 10 cleane rondjes in 3.28 gereden heb, durf dan alleen in de laatste sector met de snelle bochten dan niet zoveel risico te nemen en lukt het me nog niet om onder de 3.28 te komen.
     
  7. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    MMMM, ga helaas geen goede tijd neerzetten. FF snel deze week nog 1 rondje kunnen rijden gereden, maar ik ga nu 1 weekje op vakantie!!!!
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Wordt die tijd van mij nu wel of niet meegenomen?

    Criterium is volgens de OP een tijd plaatsen in de week van de challenge. Maar eerder werd het gewoon meegenomen. Op zich prima, maar zo uit mn hoofd is mijn tijd slechts 1 ronde , met stilstaande start dus. Niet echt relevant tijd lijkt me. Ook voor de mensen die geen tijd neerzetten is het dan een flinke knauw achterstand. En ik heb geen tijd om een nieuwe tijd neer te zetten.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2012
  9. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb ook maar een poging gewaagd. Staat nu een tijd van 3:27,9xxx Er is nog ruimte voor verbetering. Dit weekend even kijken of ik nog een poging kan wagen met de ghost van B-Tender
     
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Met pijn en moeite een cleane lap neer weten te zetten. Niks voor mij deze challenge ;)
     
  11. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    1 rondje gereden toen had ik al geen zin meer in deze rivals. :+
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb nu een rondje of 30 gereden deze week en het gaat toch nog elke keer wat beter. Hopelijk verbeter ik me morgen nog
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Namens B-Tender: Rivals-Challlenge @ Le MAns
    ========
    Heren, ik ben afgelopen week onterect in Spanje beland. Ben nu aan de Middelandse zee van het mooie weer aan het genieten, maar dat houd in da ik de Le-Mans timerial challenge niet kan bijhouden deze week. Ik stel voor om deze challenge te verlengen met één week (ook gezien de nog relatief beperkte deelname toen ik vertrok en het 'belang' van zo'n lange baan). Kan een van jullie dat mededelen op het XBWF?
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ^Thanks!

    Inmiddels ben ik weer terug. Zoals is te zien ligt het aan de top nog erg dicht bij elkaar en kan iedereen nog voor de overwinning gaan! Tot komende zondagavond kan er nog gereden worden.

    [​IMG]

    Je tijd wordt (in de huidige situatie) niet meegenomen, omdat hij niet in de 'juiste' periode is neergezet (conform OP), sorry. Als het goed is heb ik nooit eerder 'oude' tijden meegenomen in het klassement of het moet een keer perongeluk zijn gebeurd. :)

    De achtergrond die erachter zit om oude tijden niet toe te laten is dat ik in sommige gevallen zelf al scherpe 'oude' tijden heb staan en ik (de schijn van) zelfbevoordeling bij het selecteren en rijden van de challenges wil voorkomen.
    Idem
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    UITSLAG RIVALS CHALLENGE WEEK 7

    [​IMG]

    [​IMG]
    Een uitgebreide bespreking van de Le Mans Challenge krijgen jullie woensdag. Voor die tijd kan ik helaas niet de Excel-mastersheet updaten (heb daar momenteel geen toegang tot). Ik verwacht dat we wat verschuivingen in het algemeen klassement gaan zien.

    Desalnietemin is het wel tijd voor een nieuwe challenge natuurlijk!



    AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE WEEK 8
    [​IMG]
    Voor week 8 verplaatsen we ons naar het asfalt van Road Atlanta. Autofabrikant Panoz is eigenaar van dit schitterende circuit en wat ligt vervolgens meer voor de hand om met de brute Panoz GTLM over dit circuit te jakkeren? Road Atlanta is gemaakt voor Panozzen en Panozzen zijn gemaakt voor Road Atlanta. Kortom, de challenge Topgear Rivals - Atlanta Games staat op het program deze week. Veel plezier en veel succes gewenst!

    Zoals jullie zien is vooralsnog Loyalronnin het snelst en is een tijd van 1.22.xxx een mooi richtpunt. Merk wel op dat tijden die voor vandaag zijn geplaatst niet geldig zijn voor het klassement! :)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2012
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb de tijd van Loyall een klein beetje verbeterd. Op zich een redelijk rondje maar vooral het 1e stuk kan nog veel beter.
     
  17. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    dit is een leukere rivals dan de vorige (mijn mening).

    Wisten julie trouwens ook van de Pitlane glitch:
    [​IMG]
    en nog eem een andere vette Porsche!
    [​IMG]
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Vind ik ook! Road Atlanta is nooit echt mij favoriete track geweest maar met deze auto valt de track best mee!
    Heb ik in FM3 veel gebruik van gemaakt :)


    [​IMG]
    Jullie hadden de officiele uitslag van de Le Mans Challenge nog te goed!
    [​IMG]
    [​IMG]
    De Le Mans challenge was een van de lastigste challenges tot nu toe. De auto in kwestie was ontzettend snel en de baan was lang en listig.
    Het is Coldzero die we mogen feliciteren met zijn eerste zilveren plak! Het is hem gelukt om met enige marge snelle jongens als Nori en Menno voor te blijven. Goed gedaan:b: In het klassement zien we en BIGGA84 hard zakken. Hun tijden waren ditmaal helaas niet genoeg om voorin mee te kunnen rijden. Het zijn met name NALS en Rovaro die hiervan profiteren.

    Ik heb afgelopen week geleerd over de 'INDEX-MATCH' formule (een iets 'geavanceerdere' variant van de VLOOKUP-functie) in Excel en ben daarmee gaan experimenteren a.d.h.v. onze rondetijd-gegevens. Wat eruit is gekomen is een grafiek die weergeeft hoe je totaaltijd zich verhoudt en ontwikkelt t.o.v. andere deelnemers. Wat direct opvalt is dat er grote verschuivingen hebben plaatsgevonden deze laatste week.

    [​IMG]



    AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE WEEK 8
    NOG EEN DAG OVER

    TUSSENSTAND
    [​IMG]
    [​IMG]










     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2012
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE WEEK 9
    [​IMG]

    Voor week 9 staat het technische circuit van Tsukuba op het program! De Open Time-Attack - Beginnende Rivalen challenge is de uitdaging die voor ons ligt. Met verwachte rondetijden rond de 50 seconden beloofd het een spannende strijd te worden. Deze week mag er geupgrade worden, maar auto's dienen aan bepaalde eisen te voldoen, namelijk de auto's moeten van Aziatische afkomst zijn, en een maximale PI van D350 hebben. Kijkend naar de Leaderboards zullen auto's als de Datsun 510, Nissan Fairlady Z '69 en Toyota Aygo het goed doen op deze baan. Iedereen wordt uitgenodigd om elkaar opweg te helpen met upgraden/tunen, maar op de Storefronts zijn ook meer dan voldoende snelle tunes te vinden.

    Veel plezier allemaal!

    UITSLAG RIVALS CHALLENGE WEEK 8

    [​IMG]
    Hierbij de uitslag van week 8! Met de Panoz GTLM mochten wij over Road Atlanta scheuren! Vanwege de vakantieperiode (vermoedleijk) was de deelname deze week helaas wat beperkt.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    B Tender doet goede zaken door op deze relatief korte baan met een moie marge voor zijn directe concurrenten te finishen. Cold Zero laat zien dat zijn zilveren medaille van verleden week geen incident was, door ook ditmaal met op deze ereplaats te finishen, maar ook Loyal Ronin ontwikkelt zich tot een deelnemer om rekening mee te houden, met zijn eerste medaille in dit kampioenschap! Denvan stijgt een plaatstje ten koste van Nori en ook asjemenou heeft goede zaken gedaan!
     
  20. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Kak, vergeten een tijd neer te zetten 8)

    Ach was toch al kansloos na die tweede challenge ;)
     

Deel Deze Pagina