1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Game Capture & Game Montages [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 20 okt 2010.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan hem gewoon op de www.gamecapture.com bestellen.

    nog en voorbeeld:
    [yt]w_PBxF6oh1M[/yt]


    hij is net sinds 30 mei uit :)
     
  2. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn tv is een jaar of vijf oud en is volgens mij HD-Ready. Is dit voldoende om 720p te recorder via de Hauppauge HD PVR, of moet mijn tv Full HD zijn?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    HD-ready = 720P ;) Is dus voldoende en doe ik zelf ook.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Is voldoende :)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nog een nieuwe test film dit keer Batman

    [yt]FMmvkDqLWZA[/yt]
     
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Paar dagen terug een gerecorded clipje gezien met mijn, slechte, easycap en er maar is een gameplay video van gemaakt :p



    Binnekort maar eens de HD PVR binnenhalen, dit is echt bagger kwaliteit :p

    edit:
    zet hem wel op HD, want anders is het niet naar te kijken x)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2012
  7. ThuGShadow

    ThuGShadow Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik had vroeger een HD Pvr gaming edition. Op de website staat lag free, maar als ik fifa 2012 speel online dan zit er vertraging op als ik met de hd pvr speel, als ik dan pvr uitschakel is de vertraging weg. Heb je soms fifa 12 liggen en zie je het eventueel eens zitten om online een wedstrijdje te spelen en er een opname van te maken? Ik zoek een degelijk capture kaart en dit enkel voor MW3 en Fifa 12. Het mag me geld kosten maar geen vertraging als ik een pas geef of dat ik eraan ben doordat er lag opzit.
    Ik zal je eeuwig dankbaar zijn als je dit zou willen doen.
    Bedankt alvast!
    Mvg Benny
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb zelf de HD PVR, maar het is me nog nooit opgevallen dat het lag zou veroorzaken bij Fifa, of welke andere game dan ook :eek: (als het echt zo is heb ik wel een excuus waarom ik zo vaak verlies :+)
     
  9. ThuGShadow

    ThuGShadow Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het via component op de xbox 360 en op 720p. Het is bijna niet te merken maar er zit vertraging op. Ik speel heel veel en een fractie van een seconde is veel in fifa. Heb een redelijk nieuwe pc, daar ligt het dus ook niet aan. Was wel tevreden van de kwaliteit, die was super op de HD pvr.
    Kzal waarschijnlijk toch die elgato bestellen en zo kan ik eens vergelijken.
    Greetz
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb helaas geen mw3 of fifa .. maar ik speel zo slecht dat ik niet eens weet wat lag is :+
     
  11. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben sinds kort ook aan het proberen wat op te nemen met de HD PVR.
    Maar het wilt niet lukken iets goed te openen met Sony vegas, m2ts loopt meteen vast, en met mp4 loopt het geluid niet in sync met het beeld... weet iemand wat ik moet doen?
     
  12. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwste drivers al geïnstalleerd? http://www.hauppauge.com/site/support/support_hdpvr.html
     
  13. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2

    Dat had ik dus ook. En fix was dat je de oude drivers moest gebruiken van de hauppauge :) (bij hauppauge forums, wisten ze niks van dit probleem af, maar er zijn genoeg mensen die het hebben :') )
    1.5.7.0 drivers moet je hebben, want die gebruik ik zelf ook ;)
    Toen geen problemen meer gehad en alles werkt dan ook perfect in Sony Vegas



    btw zie dat ze 25 maart nieuwe hebben uitgebracht :

    Probeer anders die eerst even? Mocht je dan nog steeds problemen hebben, probeer die 1.5 drivers :)

    Ik heb ze nog wel op de pc staan hier, mocht je ze niet kunnen vinden ;)

    succes ermee :D
     
  14. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al een hele tijd geleden een topic aangemaakt over een game capture card. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een Roxio Game Capture. Deze kostte 100 euro. Ik was hier toen erg tevreden mee, een half jaar gelden. Dat ding was leuk om het mee te leren, maar leverde natuurlijk niet echt goede kwaliteit. Ik ben nu dus op zoek naar een nieuwe.

    Ik heb ondertussen een wat hoger budget (zo'n 200 euro). Ik heb natuurlijk zelf al wat research gedaan, maar omdat ik de vorige keer zo goed was geholpen, besloot ik om toch nog een nieuwe thread te maken. Maar zoals ik al zei heb ik al wat research gedaan, en ben ik een hele hoop goede apparaten tegengekomen. Zoals de Hauppage HD PVR bijvoorbeeld. Maar natuurlijk heb ik niet echt een duidelijk beeld wat ik allemaal met 200 euro kan doen. Mijn vraag is dus eigenlijk: Wat is de beste optie voor mij met een maximum van 200 euro?

    Ik maak vaak filmpjes en zet die op Youtube, ik ben dus echt op zoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou dan voor de Elagato gaan. Ik heb de hd pvr gehad, maar ben meer te speken over de elagato. Vooral omdat deze compacter is en hdmi ondersteund
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Verkoop je je HD pvr toevallig dan ook?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope is al lang weg
     
  18. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Elagato? Dat is deze toch:

    [​IMG]

    Ik zag dit filmpje op Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=jLI--RoJnfA&feature=relmfu

    En ik moet zeggen dat het er best mooi uit ziet. Is hij wel gewoon in Nederland verkrijgbaar, en hoeveel kost hij dan? Is hij een beetje een normale prijs heeft lijkt het me wel een mooi dingetje.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  20. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens het plaatje heeft dat ding een HDMI ingang en uitgang. Bekent dat dat ik in HDMI kan opnemen?
     

Deel Deze Pagina