1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tekken Tag Tournament 2

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 13 dec 2011.

  1. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Muhahaha laat maar komen als echte Tekken Fan mag deze natuurlijk niet ontbreken
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ziet er vet uit zeg. Word wel een zekerheidje dit. Morgen maar weer eens tekken 6 spelen. Alvast wat characters erbij leren want nu speel ik alleen maar met Bob.
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Tekken Tag Tournament 2 - Summertime
    [yt]PBRBN4GSQvc[/yt]0
    *Deze +/- 150 swimwear outfits zijn als pre-order te verkrijgen, heb nog geen EU store gezien die deze hadden. Dacht overigens dat deze pre-order wederom net als de characters Kunimitsu, Angel, Ogre, Michelle en de Snoop Dog Stage timed exclusive zijn en later gratis voor iedereen als DLC beschikbaar worden.

    cough dead or alive cough ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2012
  4. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha jaa mag je zegge, van Doa kan je had natuurlijk verwachten door de Extreme Volleyball games maar Tekken? :9
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    TTT2 extended fight lab trailer
    [yt]JSA18RRGyPw&[/yt]
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Basics
    [yt]f8AW2EzQtIg&[/yt]

    Intermediate
    [yt]D6mSQ8zMmSg&[/yt]
    [yt]ENdyEDR7ZXw[/yt]

    En een tweet van Harada:
    Hoewel je niet misschien alles bij de release krijgt als je niet de juiste pre-order of iets dergelijks hebt besteld, uiteindelijk word het allemaal gratis, plus eventuele nieuwe characters, stages etc.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2012
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wel relaxed hoor. :)
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    World Tekken Federation
    [yt]lnQqxrFV-AE[/yt]

    TTT2, collaboration costumes, new items, Tekken Tunes, conceptart, etc

    [yt]lbvKumbs-Bg[/yt]
     
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    De items in dat laatste filmpjes kun je die unlocken of zitten die al bij de character zelf? De online mode ziet er goed uit op dit moment, nu nog zelf testen.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Lijkt me dat je ze moet unlocken.

    [yt]OMtp8vfNobI&[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2012
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heeft een 39/40 van Famitsu gekregen, hoogste score voor een fighter in jaren.

     
  12. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik heb hem net binnen voor review. Heb vroeger wel eens een Tekken titel gespeeld, maar ik moet nog wel even wennen. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik de animaties dik in orde vind.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    en grafisch? tekken 6 zag er beetje outdated uit toen..
     
  14. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Erg kleurrijk, models zijn clean, al vond ik Eddie een beetje flets. Ik zal morgen nog even wat beter kijken :)
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Komt de We Are Tekken edition nou met die Snoop Dogg stages of enige vorm van DLC?
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Tekken pre-order
    *Dit zijn de officiële winkels die aan deze pre-order actie meedoen hoewel er meerdere zijn.

    Je krijgt de DLC characters, Snoop Dogg stage, 150+ Bikini bundle en Kazuya en Lili avatar items(PS3 krijgt een Theme) alleen als je pre-ordered, ze zijn niet inbegrepen bij de We Are Tekken of de standaard editie.

    Er zijn 4 DLC characters, Kunimitsu, Ancient Ogre, Angel en Michelle, bij nederlandse winkels vallen alleen Kunimitsu en Ancient Ogre te verkrijgen.

    Nu dit te hebben gezegd word dit pre-order spul uiteindelijk voor iedereen beschikbaar om te downloaden...GRATIS(naast die avatar items gok ik), waarschijnlijk na één maand.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Shit.. heb die We are tekken bij wehkamp besteld voor 54... maar twijfel nu omdat ik daar dus niks bij krijg

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De pre-order extras zijn uiteindelijk voor iedereen beschikbaar en in de We Are Tekken editie heb je een artbook, remix en original soundtrack, behind the scenes dvd, metal case en natuurlijk het spel...voor maar 54 euro, niet slecht. Maar als je echt niet kan wachten op bepaalde pre-order extras, dan annuleren maar?

    Wou zelf erg graag Angel en Michelle al op release, maar geen winkel in NL die dit heeft :'-(

    *Edit
    Level Up Your Game heeft een paar simpele walkthroughs gemaakt voor de 4 DLC characters, goed begin voor om een character te leren imo.
    [yt]sJg2FkYSVyk&list[/yt]
    [yt]KrM-gxVCksg&feature[/yt]
    [yt]5omtoSK9D2E&[/yt]
    [yt]pazdxZVJu58&[/yt]

    Kunimitsu lijkt me toffer dan ik had verwacht.

    LUYG is een geweldige bron voor iedereen die TTT2 en Tekken in het algemeen wil leren, naast Tekkenzaibatsu.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2012
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh nee ging me niet alleen maar om die pre-order extras.. Normale kan ik voor 40eu krijgen incl die pre-order extras. Maja 14eu voor al die extra dingen zonder enige dlc.. Ik heb het weekend om te beslissen haha.. Die artbooks vind ik eigenlijk altijd wel nice, maar gewoon zonde dat het geen ingame shit bevat..
     
  20. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48

Deel Deze Pagina