1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    vind hem geen lb. Hij draait als een vrachtwagen. Enige positieve is om hem als een soort derde cb te gebruiken. Dat je rb doorschuift. Netzoals barca regelmatig met alves doet als ze pyol op lb zetten.

    Zelf doe ik dat ook met martinez, pique en ramos. Alba de LB schuift dan de hele tijd door terwijl ik nog steeds drie beesten heb staan!
     
  2. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    pff dat PSG krijgt een leuk teampje volgend jaar met Zlatan en Thiago Silva.
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wow dat wordt zeker een leuke competitie. Met de as Zlatan, Pastore en Thiago Silva heb je een paar beesten staan.

    Volgend jaar fut ga ik echter een super team bouwenipv steeds een ander super team en veel coins verliezen met steeds traden. Verlies je zoveel mee die dure spelers verkopen. En eenkeertje niet coins verkopen maar gewoon lekker alles in het team.

    Heb al een idee. Hopelijk maken ze villa weer gewoon striker btw. lw zuigt.
     
  4. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    vind wel superchill zoveel mogelijk transfers, maakt FUT13 straks ook weer heel anders en leuker :9

    Team Ligue 1 2012/2013 \o/

    ---------------Ibra--------------Remy---------------
    ------------------------belhanda---------------------
    -------------Lavezzi------------------Nene----------
    ------------------------mavuba---------------------
    ------Nsáme-----Thiago Silva------Alex------Debuchy

    Is ook wel weer leuk alles met 0 beginnen.
    Als je eenmaal stack heb met wat coins is het best makkelijk er snel meer van te maken, maar het begin is altijd aardig lastig snel aan veel coins te komen, wat is jullie tactiek dan? Contracten etc. gaan mij te sloom vaak :9

    Gaat iemand van jullie nog de ultimate edition bestellen? eerste 24 weken elke week een gold pack :9
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2012
  5. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    EN RONALDO SP :)
     
  6. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die me een beetje kan helpen met dit team? wil dit team heel graag.. heb geen coins begin net.

    [​IMG]
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand die weet hoeveel een IF Rémy met 94 contract waard is?
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zijn niet al te dure spelers. speel wat offline wedstrijden en verkoop wat . Heb jebdit team zo!
     
  9. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    EASPORTSFIFA:

    1st round of #FUT transfers drop today at 6pm UK. Few stat changes too! We'll release the full list of players at 6pm UK Time too!

    Wist trouwens niet eens dat Montolivo: Fiorentina >> AC Milan en Jordi Alba: Valencia >> Barca al doorgevoerd waren!
    Ben benieuwd naar de nieuwe lijst vandaag :9
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2012
  10. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mijn team verkocht, waar ik 200k had ingestopt, en heb er 80k voor gekregen:emo:

    Wat kan ik nu het beste doen om weer winst te draaien, en de laatste maanden voor FUT13 nog wat plezier ermee te hebben
     
  11. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Na een tijdje weer begonnen. Alle IF-eredivisie en andere bijzondere silvers die ik had verkocht voor veel minder dan ik ze had gekocht.
    Mijn favoriete middenvelders uitgezocht en dit team eromheen gebouwd met allemaal CHEM 9, moet zeggen speelt heerlijk.

    [​IMG]
     
  12. balotelli

    balotelli Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat handelen. Tip probeer eens wat met getransfeerde spelers als ze net uit zijn. Net zelf 100k winst op een avond, ging nog nooit zo lekker!
     
  13. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je ook verder wat tips, aangezien ik maar 80K heb om mee te handelen
     
  14. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    100k op 1 avond ?!?!? shiit, hoe krijg je dat voor elkaar?...
    Ik kan opzich wel aardig handelen maar het gaat nogal langzaam. Ik maak dan per week 30k winst en na een week heb ik er met zulke relatief lage winst geen zin meer in en pomp ik alles in een team om alles vervolgens vaak met verlies te verkopen..
     
  15. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus haha.

    Maar met een stack handelen gaat wel snel opzich, nu helemaal met goedkope IF's. Maar hoe doen de meeste van jullie dat als bijv FUT13 net uit is de eerste week?
     
  16. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk maken die rode en oranje lijnen geen hol uit, als iedereen maar CHEM 9 heeft? Want dat vraag ik me al een jaar lang af eigenlijk haha,

    bijv. een team dat overal 9 CHEM heeft en 100 total chemistry maar overal oranje lijnen heeft, speelt dat nou echt minder dan een team dat ook overal 9 CHEM en 100 total chemistry heeft maar lichtgroene lijnen ? O-)
     
  17. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon focussen op 1,2,3 spelers en daar veel in handelen meestal zit er veel verschil in formatie

    lichtgroen = baas :D ik vind het altijd lekkerderder spelen met een team zonder oranje lijnen :) maar ja veel zal t niet uitmaken
     
  18. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een stack :+
    Ik handel meestal aan het begin best goed tot 100k ofzo, dan gaat het me te langzaam en doe ik meestal domme dingen xD
    Of het handelen gaat dan niet meer goed, op de een of andere manier als ik ongeveer 80 tot 100k heb maak ik veel minder winst, voor mij is winst op een dure speler toch wat minder dan de winst op flink wat kleintje die samen maar de helft kosten 8)
    Ik begin meestal met 5k en koop vooral zilveren spelers van de gewoon populaire leagues, veel pace, goede formatie etc.
    Hiervan kun je er best een aantal kopen en ze verkopen snel dus ik maak meestal wel 20k op een dag, soms meer en dit doe ik dan een week ofzo.
    (daarna verveelt handelen zo erg dat je stopt haha)

    Dit kan ook bij fut 13, gewoon wat goedkopere spelers kopen
    Je vind daar ook sneller bargains volgens mij, dan maak je zo'n 500 coins tot 1k winst:D
    Ga ik dit jaar zeker doen als aan het begin de markt nog goed is, ik wil ook eens een miljoen coins en ik kan dat zeker doen met het aantal uren dat ik speel en mijn 'tradeskills'
    Handige link :D
    http://www.youtube.com/watch?v=xa3ovTUVGqA

    Hopelijk heb je er wat aan, pm me maar voor wat uitgebreider ding xD
    Zoals je ziet kost het wel best veel tijd en maak je relatief weinig winst dus dat is wel een nadeel:mad:

    En nu wil ik de methode weten om echt 100k op een avond te maken:D
    Want dan ga ik me nu even tot 100k traden en nog snel door tot een miljoen voor fut 13 :b:
     
  19. balotelli

    balotelli Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    @Mr Polska ik heb meestal hetzelfde probleem, maar vond nou Hazard van Chelsea voor 15k. En binnen 5 minuten verkocht voor 90k
    Vandaar 100 k op een avond. Maar met het Ek kon dit ook. Ik had veel pirlo's en balotelli's en gelukkig deden zij het in het begin goed :)
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2012
  20. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel echt ziek hahaha... Ja klopt met het EK ging het wel heel makkelijk maar nu is het weer zoals vanouds bij mij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina