1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    dan zal het wel aan mij liggen, want ik ga telkens dood met mijn monk op Hell. als ik dan idd kijk naar andere gasten op public, dan is hun gear vet beter dan dat van mij....
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Misschien dat ze het alleen beter afgesteld hebben en andere elixers gebruiken en het kan ook voor een deel aan je rotation liggen, als is rotation in deze game volgens mij heel minimaal. In ieder geval een stuk minder dan in WoW.
     
  3. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Act 1 op Inferno is best simpel nu. Ik zit nu aan de 30k DPS en daarmee kom je een heel eind... Alleen Act II is heel wat anders. Man wat erger ik me aan sommige gevechten. Vooral de normale vijanden met rare's/elite's gecombineerd... 8)

    Maar goed, ooit zal ik het eind van Act IV halen :D
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Geen Blizzard North maar een WoW team dat aan Diablo 3 heeft gewerkt is het probleem.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Goed dat je het zegt.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Maar waarom dan is dan de hamvraag? 8)
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Op welk lvl? Want je kan de game cheezen door lvl reduction weapon te fixen. \o/

    En toen ik lvl 60 was kon ik alle gear gebruiken die ik gefarmed had in Inferno met mijn DH. Was gewoon een kwestie van Res stacken + VIT/STE en Hell was beaten.

    Moneys. Blizz wilt natuurlijk 1 grote blije game fabriek ipv overal kleine studios omdat het goedkoper is. Dus Blizzard North werd opgeheven en de productie van Diablo werd verplaatst naar Blizzards grootste studio. Natuurlijk gaan niet alle werknemers van North verhuizen en dan krijg je een ander Diablo team.

    Oh, deze moet ik ff delen:
    http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6079712248

    Haha 8) __O_
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2012
  8. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Serieus, Act II inferno -_- Ik trek geregeld de haren uit mijn kop uit frustratie... Maar...ik ... moet... doorgaan... Ik zit bijna bij Belial nu :)

    Maar voor mijn gevoel is het spel nu pas echt begonnen. Echt ziekelijk moeilijk/frustrerend maar het pusht me wel om door te gaan :)
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Voor 1.0.3 was het nog 10x erger, dan had je toen een hartaanval gehad. ;)
     
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, ik zit dat nu te lezen "Damage from monsters in Acts II, III, and IV in Inferno difficulty has been reduced". Dan ben ik benieuwd hoe dat dat voorheen was. Nu als ik zo'n champion pack krijg met teleport, mortars, freezing en nog zo'n extra attack, krijg ik geregeld al een oneshot voor mijn kiezen... Dan vraag ik me wel af hoe erg het voor de patch was 8)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Een van de redenen waarom ik het maar een keer uitspeel denk ik. Kan je trouwens nog dingen aanpassen in difficulty of niet? Ik meende van niet.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee, zodra je de game beat unlock je de volgende diffculty.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jammer, dan maar een nieuwe char beginnen ofzo. Het is niet anders, wil idd heen hartkloppingen ofzo. :+
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op Nightmare?

    Als je de game niet op hogere difficulties speelt is hetzelfde als de game niet spelen.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Onzin, want kennissen van mij spelen de game ook niet meer omdat ze hem al uitgespeeld hebben en niet nog eens voor een iets beter stukje loot een hogere, meer frustrerende stand gaan doen.

    Ik speel hem gewoon een keer uit en dan misschien een andere class, maar dan vind ik het ook wel welletjes. Het blijft verder toch hetzelfde en ik heb al lang gezien dat een hoop loot gewoon crap is en nog nauwelijks waarde heeft ook.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Voor sommige mensen is Normal al extreem moeilijk. Begrijp dat nou!
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat is juist het punt van de game.
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Maar dude, het heet ''Normal'', dat zou een normale mens toch makkelijk kunnen halen?. Misschien dat Yellow zijn ''kennissen'' niet in het normaal past, maar dan nog. :>


    :+
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Yellow heeft een rechtzaak tegen Blizz aangespannen vanwege het gebrek aan een easy gamemode.
     

Deel Deze Pagina