Sinds vanmiddag, of eigenlijk dat ik een nieuwe gemodde savegame heb. Kan ik bijna geen lobbies joinen online. Dus als ik online zoek naar drift lobby, dan vind hij niks, of het duurt heel lang, of verlaten alle spelers 1 voor 1... Uiteindelijk zit ik dus daar in me 1tje Kan het aan me gemodde savegame liggen? Of anders?
Ik zou toch maar oppassen met die savegame,voor je het weet heb je een ban. Check de Unicorn FAQ/Tutorial op http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4986101.aspx
ik heb zelf forza 3 is er veel verschil tussen 3 en 4 of is hij alleen grafisch scherper en hoe zit het met de banen veel verschillende of komen die ook uit deel 3 dus mijn vraag is dus ook is het de moeite waard om hem te halen voor 60 euro
60 euro !?!? Ik heb hem vorige week gehaald bij die mediamarktactie. Skyrim, RDR en Forza 4 voor 55 euro. Ofterwijl iets meer dan 18 euro p.s. ik weet niet of die voor dat bedrag los te krijgen is ergens, maar ik denk dat je hem overal een stuk goedkoper kan krijgen dan 60 euro. Ik vind hem wel tof, maar hoe die in vergelijking met deel 3 is weet ik niet aangezien ik die nooit gespeeld heb.
Forza is doorgaans rond de €25. Er is inderdaad een flink verschil zoals de bestuurderspositie is niet meer strak achter het stuur maar wat losser zodat je de hele speedo ziet. Ook de graphics die al goed waren zijn nog beter. Alle auto's inclusief DLC uit Forza 3 zitten nu in FM4 uitgezonderd de 17 Unicorns. Er zitten nieuwe banen als Hockenheim, Infineon, Indy en fictie Barnese Alps.
RX-7 Spirit R Type-A, heeft de meeste stemmen. Dus reken daar maar op. Time To Beat To Win A Unicorn: 1:15.661 De reden van de lage tijd is een dlc auto die 4sec sneller was dan de rest. Ook al zou je zonder dlc makkelijk een 1:10 kunnen rijden. Normaal is het nog wel een uitdaging... nu echt niet meer.
ik ook. direct omgebouwd tot een drift-bakkie en ik heb nu 12 online drift sessies gedaan en 12x gewonnen.. I Rotary
Autogroepen Wisten jullie dat je bij het ' mijn auto's ' blad auto groepen kan samen stellen. Super handig als je 500 auto's hebt en geen zin meer hebt om steeds naar de zelfde paar auto's te zoeken. Ga naar 'mijn auto's', blader naar links en klik op het raster embleem. Dan zie je al je auto's van links naar rechts in rijen van 3 naast elkaar staan. Klik op a en selecteer de optie 'creëer een autogroep'. Je kan meerdere auto's tegelijkertijd selecteren en toevoegen / verslepen naar een andere auto groep. Nu staan je auto's standaard gesorteerd per auto groep. Ik heb nu bijvoorbeeld 20 drift auto's in een groep gezet. Als ik nu ga driften online, hoef ik niet door 500 auto's te bladeren, alleen maar de eerste 20 omdat de groep vooraan staat!
Super bedankt voor deze tip! Ik vind het altijd vervelend om elke keer je autolijst handmatig te sorteren op bv. merk of bouwjaar en dat je dan niet kan opslaan dat je de autolijst voortaan automatisch sorteert op jouw voorkeur. Maar nogmaals bedankt!