1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    iOS 6 beta 3 is beschikbaar! :thumbs:
    Voornamelijk stabiliteit en bug fixes.
     
  2. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Zag het ook. Hij is weer bezig. :)
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een studentenkamer, dus ik heb één aansluiting voor internet. Van dat punt loopt een internetkabel naar mijn computer.

    Zo'n accespoint is toch niet interessant? dan heb ik geen internet meer op mijn pc via de kabel (pc ondersteund geen draadloos internet).

    Ik zit dus volgens mij wel vast aan een router
     
  4. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Router is toch ook gewoon een accespoint. Je kunt evt. de nieuwe AirPort Express aanschaffen. UTP in en uit + dualband WiFi.

    Heb zelf hier een Time Capsule op m'n kamer, maar dat is alleen omdat ik m'n NAS en Xbox ook via een kabeltje wil hebben. MacBook gaat gewoon draadloos op 450Mbps. Snel zat dus.
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks :) Maar eens op mijn gemakje kijken welke ik ga kopen.:thumbs:
     
  7. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Dat is inderdaad jou keuze. Ik beveel het je ook alleen aan omdat ik er erg goede ervaring mee heb.
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik hoor verhalen over release van iPhone 5 op 7 augustus in Amerika?!
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zou mooi zijn, 11 november loopt mijn abo af, november - 3 maanden = augustus. :)
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mijne loopt in augustus af, met de release van de iPhone 4 had ik hem gelijk. Gaat toch aardig snel die 2 jaar zeg. :eek:
    Maargoed ik denk zelf dat de volgende iPhone pas rond september/oktober zal uitkomen.
     
  11. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Voor wie beta 3 draait va iOS6. Ben ik niet de enige waarbij de Muziek.app crashed als je een album of playlist via iTunes Match binnen haalt op de iPhone?
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik krijg sinds ongeveer twee weken opeens een paar keer per dag onzinnige push-berichten van de Facebook app. Berichten dat bepaalde vrienden hun status hebben bijgewerkt, een foto hebben geplaatst en meer van dat soort meuk. Iemand enig idee? Ik kan me niet herinneren dat ik iets heb aangepast in het bos van instellingen op Facebook.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Had ik twee dagen geleden ook ineens.

    Kan zijn dat je die bepaalde vrienden per ongeluk 'close friends' hebt gemaakt, waardoor je van iedere foto en status een melding krijgt.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb t idee dat facebook daar zelf ook een handje in heeft. Ik had dat nml ook maar weet 100% zeker dat ik niemand aparte statussen heb zitten geven
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Omdat mijn htc titan steeds kapot is en opgestuurd moet worden heb ik Iphone 3 van mn zus al die tijd in gebruik. Nu ging ik mijn titan weer ophalen en die gozer dacht dat die Iphone van hun was. Dus heeft ie het software eraf gehaald. Dik balen dit want volgens mij kan ik nu alleen de laatste versie Ios er op zetten maar als ik lees op internet doet ie het dan niet meer. Die titan is weeeer kapot (na 1 dag) en nu moet ik dus die ipone weer op itunes sluiten. Ik heb geen kopie of iets. Is er nog wel een mogelijkheid dat ik ios 4 er op kan zetten?
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoezo laat je iemand in hemelsnaam de software van je zus/jouw iPhone eraf halen 8).
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    In de winkel zette ze alles over naar mijn telefoon. Hij dacht ik hun leentoestel had en daarom heeft ie er alles maar afgegooid volgens mij. Dus ik kreeg me HTC terug en vroeg waar gelijk "waar is m'n iphone"? Toen zei die dat ie dacht dat ie van hun was en moest hem dus weer van achter halen. En kwam er vanmorgen pas achter dat alles er af is. Heb via een backup via m'n zus wel weer alles er op gekregen dus het is wel gelukt. :)

    Slechte service van die winkel iig.
     
  18. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik maak zo de overstap van de 4 naar de 4s. Kan nog redelijk wat krijgen voor mijn release iphone 4 en zo kan ik de stap naar de 5 nog even uitstellen. ik ga geen +- 800 betalen voor een 16gb iphone 5 straks. Alleen nou de vraag, het is een nieuwe 4s in de seal. Ik wil hem zien en aansluiten aan mijn itunes op macbook. Als hij dan herkend word en ook kan updaten dan weet je 100% dat geen clone iPhone is he? Ik heb geen zin om 475 eur weg te gooien voor een fake...
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als hij hem herkent etc lijkt het me dat je gewoon met een echte te maken hebt ja. Van wie koop je hem dan als ik vragen mag, Marktplaats?

    Ook even aan de volume knop zijkant kijken om te zien of je met een 4s te maken hebt, deze heeft namelijk 2 van die strepen ipv 1 zoals bij de 4.

    http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/
     
  20. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Thx via mp ja. Geseald en alles. Hagelnieuw en dus ook gewoo. Volle garantie en dat voor €475 :). Nu de iPhone 4 nog verkopen maar daar krijg ik wel €350-375 voor :) kan ik ff vooruit tot de 5 en kan ook nog wel ff wachten :)
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2012

Deel Deze Pagina