1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Prachtige trailer.

    Pijltjes hadden inderdaad niet gehoeven maar dat 'regenboog' zit er al 2 jaar in. Vind het een beter oplossing dan dat je dat balkje onderin hebt. Het pijltje is er volgens mij ook om je te helpen bij manual passen zodat je zeker weet dat de bal daar naartoe gaat.

    Dit wordt sowieso day one
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die regenboog is optional. Ik zet het altijd uit... Die pijlen, volgens mij zitten die niet in de game, maar heeft Konmai dat in het filmpje gezet. Verder ziet het er inderdaad arcadeachtig uit, maar dat is niet nieuws. Het speelt niet zoals het eruit ziet, tenminste PES 2012 speelde niet arcade en voelde ook niet zo aan. Ik hoor dat de pace in deze game nog rustiger is, dus ik verwacht dat het iig niet arcade speelt.
     
  3. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Pace schijnt inderdaad lager te liggen. Iets dat het voetbal ten goede komt. Pijltjes schijnen er niet in te zitten, maar puur voor het filmpje (anders vast ook optioneel). Die powerindicator is nu al uit te schakelen.

    Leuk dat ze een aantal EK goals hebben nagespeeld. Alleen die van Balo ging in het echt iets harder... ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2012
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb nu wel zin gekregen in die demo!

    Alleen die panenka penalties kloppen nog steeds niet. ;)
     
  5. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Demo zou ergens volgende week moeten komen? Maar ik denk dat ze voorzichtig zijn met de aankondiging nu omdat het vorig jaar ook misging met demo 1 voor Xbox Live....
     
  6. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste wat mij opvalt in deze 'on the pitch' demo, is de manier waarop er wordt gescoord en dan met name de manier waarop er wordt geschoten. Spelers lijken allemaal kanonskogels te produceren die zonder problemen - hoogstwaarschijnlijk zo scripted als maar kan- het doel invliegen. Jammer.

    Edit: Dit is vast te verhelpen door manueel te spelen, maar hier kan je in mijn ogen niet mee aankomen als ontwikkelaar zijnde. Ik heb het voorgevoel dat deze editie wederom een teleurstelling gaat worden. Binnen 1 minuut weet ik of een game goed of slecht is en alles daar tussen in.

    Ik hoop echt van harte dat de demo mijn (mogelijke) ongelijk gaat aantonen. Dat hoop ik echt.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2012
  7. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Demo komt sowieso in juli, dus ergens volgende week nog. Waarschijnlijk 25 juli, maar ze zullen inderdaad wel voorzichtig zijn tot het echt zeker is i.v.m. vorig jaar.

    Filmpjes zeggen niet veel, tuurlijk is het een leuke marketing tool, maar zo'n demo zegt toch veel meer vind ik.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je begrijpt dat dit een compilatie is? Er is ook een filmpje waarin je de verschillende manieren van schieten kunt zien. Volgens de filmpjes kun je met veel oefenen nu echt ballen goed plaatsen, daar hoop ik dan maar op. Want in PES 2012 is het een klein beetje heel erg random, scripted dus.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2012
  9. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het echt, Cyrax77. Ik hoop het echt. Ik wacht persoonlijk al 5 jaar op een waardig vervolg op PES 5/6.

    Sinds Fifa 2009 ben ik definitief overgestapt naar The Dark Side, of wacht? Is PES tegenwoordig niet The Dark Side?

    In het algemeen: Ik zeg niet dat PES 2008 t/m 2012 slecht is, dat niet. Maar kwalitatief/gameplay wijs zo veel minder dan voorheen, echt erg jammer.

    Ik denk al 5 jaar lang dat het team dat destijds verantwoordelijk was voor de ISS reeks op PS2 etc, tegenwoordig verantwoordelijk is voor de destijds (in 2008 ) ingeslagen (arcade) weg van PES. Het lijkt wel alsof al het talent, die zorgden voor geweldige WE/PES games, sinds 2008 voor EA in Canada werkzaam is, waarop Konami besloot dat het ISS team het dan voortaan maar moest doen, met alle gevolgen van dien...
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2012
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik wacht ook al heel lang, sinds PES 2008 ben ik zwaar unhappy waar het voetbalgames betreft. Ik speel nog steeds PES, maar zeer, zeer weinig. Ik ben op zoek naar het oude spelplezier, dat het spel doet wat ik wil en wanneer.

    Ik speel ook Fifa, maar ook dat is het niet voor mij. Daar mis ik het echte gevoel bij. De enige game die nog een beetje okay was dat was PES 2011, die voelde redelijik goed aan. PES 2012 is totaal ruk, wat een boutgame is dat zeg....
     
  11. mussi

    mussi Guest

    :'-(:'-(

    [​IMG]
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoe weten velen nu al dat de gameplay goed is etc? Is toch nog geen demo niks?
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wie zegt dat dan?
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is FIFA.
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Geven meerdere mensen aan namelijk!
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Waar staat dat dan? Want ik zie het niet echt eigenlijk.
     
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    PES moet je gewoon echt zelf spelen voordat je een oordeel kan geven. Net als Fifa, video's zeggen niet veel.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, maar als iemand dan zegt dat velen zeggen dat de gameplay goed is, en ik vraag waar dat dan staat, dan komt er geen reactie. Zeg het dan ook gewoon niet.
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Deels waar maar wat ik uit de trailer kan halen is dat het dit keer weer wat vloeiender is. Schoten gaan er lekker in en hier en daar een nieuwe animatie. Maar je moet het inderdaad zelf eerst spelen. Demo hopelijk deze maand nog :)
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Niet gelijk zo trippen ben ook op mijn werk ;) maar heb inderdaad niet goed gelezen zoals ik begrijp heeft iemand hier een beta gespeeld of wat dan nog?
    en iemand sprak over gameplezier.. is inderdaad iets anders dan gameplay :)
     

Deel Deze Pagina