Brute force: kopen of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaLogical, 21 jun 2003.

1. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem net binnengekregen van gcshop en ik vind het echt geweldig:
    - super graphics
    - lekkere gameplay
    - vette wapens
    - goed geluid
    - makkelijke controls
    Als je twijfelt, gewoon kopen, je krijgt waar voor je geld.

2. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het ook een toppie game... psies vooral de gameplay is mooi hoor... het is niet de beste en mooiste game ooit, maar gewoon een goede game, misschien zelfs een top 10 game op de xbox tot nu toe, en is het waard om te kopen.

3. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de meningen liggen lekker verschillend :)

4. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ontdekt dat er best veel variatie in de gameplay zit. Ik deed een level steeds gunbalzing, maar toen ging ik het anders aan pakken. Ik gaf commando dat iedereen moest blijven waar ze waren, en zelf ging ik met Hawk sluipen en cloaken. Das was echt vet, je kan echt via opstakels ongezien achter een vijand komen, en hem neer hakken. Ook zonder te cloaken. Je moet wel voorzichtig te werk gaan.
    Dat is weer eens wat anders als gunblazing

5. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zekers een goede game! (heb hem vandaag gehaald) en hij speeld lekker weg, het is wel ff wennen dat je weer 4 karakters moet besturen (heb CDS uitgeleend) maar het went snel, Ik vind hem beter dan RtCW ToW singleplayer. Multiplayer is ook wel gaaf (de enige mode's zijn: deathmatch + co-op) co-op is echt beter dan bij CDS (controls, grafixs, wapens :+ ) Maar als je deze game niet hebt kun je ook niet vergelijken (stom).

Als je van shooters houd: kopen (misschien eerst lenen, uitproberen) Het is geen miskoop (tenminste niet voor mij)

Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  6. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar kun je zelf kiezen hoe je je poppetje wilt hebben >>>>>> dat je alleen het geweer ziet, net als bij halo of dat je het hele poppetje ziet ???????

7. Hoegieboegie

Hoegieboegie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je bij de multiplayer ook bots??? dat zou wel heel erg vet zijn:D

8. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geen bots, alleen third person, maar het is allemaal wel ferm. Als je een beetje door hebt hoe je je squad bestuurd werkt dat ook leuk. Gewoon een beetje in het begin kloten met het sqaud gedeelte, en je kan al snel heel wat ermee :)

9. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deathmatch niet.
    Bij teamdeathmatch heb je wel een team bij je, dus dat zijn wel een soort bots. Je moet dan ook tegen een team vechten.

10. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet wel met minstens 2 spelers zijn he... 1 per team :)

Squad Deathmatch is erg leuk, gewono Deathmatch is wel een beetje normaal. Maar ik heb het gevoel dat die Hawk (invisible) een beetje sterk is met die blade :p Ik own mn broertje steeds enorm :p

EDIT: wat ik ook leuk vind bij dit spel, is dat hij bijhoud, bij Deathmatch en coop, hoeveel kills je maakte, hoeveel score je haalde enzo. Dat vind ik zeer ferm :) Het zijn de kleine dinge he :)

11. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is bots. Sorry voor dit domme vraag :)
    en third person is toch ook net als die van halo ?

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Bij multiplayer, als er nog meer mannejtes/poppetjes in het level lopen die je een kopje kleiner willen maken. Goed voorbeeld hiervan is timmesplitters2. Halo is een fps, dus first person

13. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het geluid is super goed bv als een vijand met een sniper vlak langs je schiet hoor je zeg maar zooef.
    Qua replaywaarde denk ik dat die wel goed is, in de campain kan je DNA unlocken van vijanden waar je dan in deathmach en team deathmach mee kan spelen.
    Je kan statistics bekijken, zodat je bijvoordbelld kan zien dat je 1562 enemies heb vermoord, 140x bent doodgegaan en 5 uur met Brutus hebt gespeeld. Leuk toch??????

14. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bots zijn zeg maar computergestuurde mensen. En Halo is een FPS, dat staat voor First Person Shooter en dat wil zeggen dat je alleen het geweer ziet. Brute Force is een TPS, een Yhird Person Shooter en dat wil zeggen dat je het mannetje ziet.

15. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Over dat DNA, heb je nou in elke level zo'n DNA streng?? zo ja dan moet ik nog ff missies overspelen.....

16. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat snap ik ook niet echt. Waarvoor is dat DNA gedoe?????

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan kan je volgens mij die personage's weer goed klonen zonder puntenverlies.

18. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo'n DNA geval hebt gevonden (ik heb bv. een 'marine' gevonden), dan kun je met een marine vechten in multiplayer.

Edit-> Wat Wouter zegt is ook waar.. maar ik geloof dat dat iets anders is (wel met DNA)

19. Devil's Elite

Devil's Elite Bad-ass Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    hey cool! dus die DNA-shit werkt net zoals het verdienen van bonus characters? :9

20. Devil's Elite

Devil's Elite Bad-ass Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ff snel vraagje... hoe krijg ik een pic. onder mijn naam?

Deel Deze Pagina