YESS xbox dvd region X

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door yony_the_gamer, 15 dec 2002.

  1. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Weg met al die regio's veels te verwarrend allemaal :)
     
  2. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn dvd speler heeft het er gelukkig ook nooit over :D


    en mijn xbox, die voer ik alleen maar games.. :9
     
  3. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    wat is nou eigenlijk de reden van dat hele regio gedoe? Dat anders iedereen alles uit de VS haalt ofzo?
     
  4. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze willen liever dat je eerst een film in de bioscoop kijkt om vervolgens de dvd te bestellen.

    Als de logica je ontgaat heeft het altijd met geld te maken :)
     
  5. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Iken

    Iken Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou leuk zijn als het allemaal onderbouwd zou kunnen worden want zonder dat blijft het een hoop gelul in de ruimte.
     
  7. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    moeten ze die films maar gewoon over hele wereld gelijk uit brengen hoor..
     
  8. APieSAi

    APieSAi Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    gaap discussie, de distributiekanalen hier willen gewoon winsten maken van 200 tot 300%, op 1 dvd'tje, als je dan uit het buitenland koopt gaan ze zaniken dat ze niets vekopen en velies maken door ons gedrag. zijn zijn fucking aso en willen over onze rug heen snel rijk worden, als je dit nie pikt en je dv's importeerd, is dat hun probleem (en zeker niet illegaal, want je betaald netjes alle rechten op alles dat je koopt, je betaald alleen niet de aso winst aan die aso mongolen die hier hun troep in de winkels proberen te verpatsen.)

    dat regionx proggie zien we toch nooit vershijnen, het is waarschijnlij al lang klaar, maar ze hebben een stukkie microsoft code nodig voor authetificatie, en dat zie ik niet gebeuren (lekker stom vna microsoft, want zo gaan alleen maar meer mensen modden).

    mijn motto is al sinds region x de eerste keer werd uigesteld: vergeet dvd op de xbox en koop een losse dvd speler die regiovrij is, dat werkt beter, ziet er beter uit, en maak minder herrie (als je niet zo'n jakkietakkie ding van 70 euro koopt tenminste)
     
  9. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je wel shaken... :mad:

    Dit staat in de Codejunkies forums:

    The situation with this is much the same as with the AR I'm afraid. We haven't DEFINATELY said that we won't EVER do one, but don't hold your breath.
     
  10. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,
    bij de Philips DVD spelers kan je ook d.m.v. een dvd de speler regio vrij maken.
     
  11. Mongroid 666

    Mongroid 666 Tortured Soul

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit stond ook op mijn Xbox, maar ik kan dus GEEN regio 1 of andere import DVD's spelen. Hoe kom jij trouwens aan die Xbox? Van mij was een aanbieding via mn werk. Zijn er nog meer mensen met zo een Xbox?
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    voor de mensen die het nog niet wisten (heb niet de hele thread door lopen lezen), dvd region x is er al een heel tijdje, maar dan op gemodificeerde xboxen. je hebt dan ook dongle free dvd region x waarmee je niet eens je afstandsbediening nodig hebt, ik denk dat dat er hier niet in zal komen.
     

Deel Deze Pagina