grabbed by the ghoulies...

Discussie in 'Algemeen' gestart door nielzo, 18 jun 2003.

1. nielzo

nielzo Guest

Dit spel lijkt me echt zooo melig,
    monstertjes weg trappen of weg slaan met stoelen.
    Dikke zomby wijfen met grote boeken weg slaan.
    Dansende skeletten en monsters.
    Oversexte mummys
    Fikkende duivels doodblussen met je vuur blusser
    Met je super soker monsters uit de weg ruimen
    enz. enz. enz.

aanschouw het allemaal in deze trailer (dan moet je eerst even wel naar beneden kijken om op een van de logotjes te drukken die bij "grabbed by the ghoulies" staat)

veel plezier en ik wil dan even weten wat jullie ervan vinden en of je hem tegen de tijd dat ie uit komt gaat kopen ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2003
  2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    het lijkt me idd egt een leuke game=] tog kijk ik meer uit naar conker live and uncut=]

3. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zelf wacht ik eigenlijk op een leuke single player van rare.
    Misschien dat dit wel wat wordt. Nog bedankt voor de handige site Nielzo

4. nielzo

nielzo Guest

graag gedaan

5. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    volgens mij word dit zwaar eentonig om te spelen....

zo ziet het er tenminste uit

6. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer leuke trailer om naar te kijken, en ook zeer mooie grapchics. Ik zou hem misschien wel kopen, maar wanneer ik aan mijn portofoullie denkt, denk ik dat ie er niet inkomt.

7. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ziet d'r wel melig uit:) , mar ik denk denk dat het niet lang leuk is, en op ten duur zelfs eentonig:eek:
    En de graphix vind ik ook niet echt w0w!

8. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eigenlijk maar een zielig spel. Ik heb Conker's bad fur day gekocht voor de N64 destijds, maar na een aantal minuten spelen werd ik geel van irritatie. Ik vind dat Rare maar eens op moet schieten met PD, in plaats van tijd te verkwisten met deze onzin.

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind et zeker geen onzin, Grabbed by the ghoulies kan best wel eens iets origineels worden, en ook Concur.......... ziet er grappig uit!!

10. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, die trailer! Waarom zie ik meteen dat dit een Rare-game is? Die muziek alleen al, en ik zie een paar figuren rondlopen die recht uit Banjo-Tooie komen (Jingles ofzo). Maar wel cool zeg, lijkt me hippe game! :)

P.s: coole site!

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb net de trailer bekeken, lijkt me echt 3 keer niks aan. Ach ja, ieder zo zijn smaak.

12. mischa

mischa Guest

het lijkt me bout en een slechte zet van RARE, omdat iedereen het cel-shaded nu wel gezien heeft.
    als je het zo ziet lijkt de gameplay me bout en het verhaal net zo slap als mario}:] .
    als ze nu eens opschieten met perfect dark zero en het is gewoon een topper (ik verwacht niet anders) en lachen al de gc jongetjes uit die zeiden dat ze rare niet nodig hadden...:+
    dan krijgen ze respect en heb ik er misschien vertrouwen in, maar ik denk dat pd0 nog wel even op zich laat wachten, net als kameo Q1 2004, hij stond geplanned voor Q1 2003, is het zo moeilijk om een datum in te schatten:confused:

Deel Deze Pagina