1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Hoezo Carriere mode tegen vriend spelen? kun je evengoed online friendlies spelen. Of je laat hem op bezoek komen dan kun je wel tegen elkaar in carriere modus.

    Maar dat zouden ze opzich wel kunnen toevoegen, al zie ik er niet echt een groot meerwaarde in. Zou leuk zijn voor dr bij
     
  2. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan ook, alleen dan kan je niet voor het klassement toch? Vind het sws BS dat je mt die H2H seasons geen eens verlenging hebt. Dat zorgt er voor dat ik niet meer die drive heb om toch nog die gelijkmaker te scoren.
     
  3. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou ik ook heel vet vinden, gewoon een hele competitie spelen, met alleen maar vrienden_O_
     
  4. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik wil is nog meer leagues (onder andere Jupiler League) en dat disconnectors nu eindelijk eens KEIHARD gestraft worden. Door die sukkels speel ik FIFA eigenlijk nooit online.

    Edit: En wat gevarieerdere challenges. Ze kwamen haast elke keer uit dezelfde league en met dezelfde teams (voornamelijk Premier League).
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2012
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Quitten moet niet meer mogelijk zijn. En als ze het er toch er in laten alleen de 1e 5 min en daarna ook niet meer mits er niet gescoord is.
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    De Tsjechische en Turkse competitie mogen van mij wel weer terug komen.
    Daarnaast zou ik het ook vet vinden als de Argentijnse en Oekraïense competitie word toegevoegd. In ieder geval Shaktar Donetsk en Dinamo Kiev
     
  7. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    zal mooi zijn als dit de nieuwe fifa 13 cover wordt :p
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2012
  8. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten nu ik al die filmpjes heb gezien, en al die mensen die erover praten en wat voor functies erin het spel bij komen!
     
  9. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Quitten moet wel degelijk mogelijk zijn. Anders krijg je van die mensen die al snel op een kansloze achterstand staan de controller neerleggen en even wat anders gaan doen. Het is pas tijdverspilling als je 12 minuten tegen niemand speelt, wat in UT regelmatig gebeurd..
    Daarnaast zou het ook onmogelijk zijn om te implementeren. Je kan je xbox altijd nog uitzetten..
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    En als er teveel lag is, dan stop ik er zelf ook vaak mee. Dan maar een verlies, maar lag verpest een potje. Dus quitten moet sowieso blijven.

    Ik ben benieuwd hoeveel mensen Paris Saint Germain zullen kiezen online. Die hebben nu toch een erg leuk team bij elkaar gekocht. Ik ga daar wel mee spelen, is een keer wat anders dan de standaard topclubs.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgend jaar is PSG niet echt origineel meer. Je speelt nu zeker met real?
     
  12. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Quitten moet inderdaad mogelijk zijn, want we moeten allemaal weleens onverwacht weg ofzo. Maar straf het dan wel keihard af. Nu is het nog te verleidelijk om te quitten voor sommige mensen blijkbaar.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    PSG zal volgend jaar het meest gekozen team zijn, samen met Real en Chelsea, gok ik zo. Wellicht ook United (als ze RvP kopen) en City.
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik wil graag met Juventus spelen maar dat lukt in 12 echt niet. Vooral van real verlies ik altijd. Teveel kwaliteit verschil, hoop dat juve nog een goede spits koopt want dan kan ik hopelijk wel mee komen.
     
  15. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde nu flink vaak met psg (zonder ibra en silva)"
    Is gewoon een fijn team maarja volgend jaar weet ik wel welk team het nieuwe 'fifa 11 chelsea'wordt :mad:
     
  16. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 13 soundtrack : Matisyahu - Searchin



    de eerste keer vond ik hem niet zo mooi maar na een paar keer afspelen vond ik het toch weel een mooi lied:9
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2012
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Typisch FIFA-nummer :+. Wel tof hoor!
     
  18. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Over muziek gesproken, in fifa 11 was deze Geweldug! maar in fifa 12 leek het wel alsof ze hadden gezocht naar de slechtste muziek (die ook nog eens gigantisch irriteerde)
    Hoe zit dat met fifa 13?
     
  19. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik ook niet maar fifa 13 heeft nog 1 andere soundtrack al laten weten.


    ik vindt het begin van dit nummer niet echt mooi maar ik vindt het nummer wel geschikt voor een fifa spel.
    weet ook niet echt wat voor muziek ik zou moeten verwachten voor een fifa spel.
     
  20. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kiest die nummers eigenlijk? :lol: Ik vind het zelf echt dramatisch af en toe. Niet alle nummers zijn zo slecht, maar sommige zijn echt niet Fifa waardig om het zo te zeggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina