1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed career mode! Mis alleen nog een stukje over de Youth Academy... werkte bij FIFA 12 toch niet helemaal goed.. weinig super talenten, te langzame groei ( gemiddeld ) en als je een topclub als Real madrid was, had het weinig nut
     
  2. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Door deze nieuwe toevoegingen word het in mijn ogen meer dan een verbetering van Fifa 13. Dit wordt echt een compleet spel met Football Manager-achtige toevoegingen. Ik was fan van de manager modes, maar door de vreselijk irritante CPU stopte ik hiermee. Hopelijk worden daar wat verbeteringen in aangebracht. 28 September? Wie heeft er een tijdmachine voor me? :'-(
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het tijdens de match (audio) update systeem ook super tof!!
    Het was vaak irritant dat er random matches rechtsboven werden laten zien maar dat de concurrent soms gewoon niet langskwam, de updates streven inderdaad een echt football manager gevoel na. EPIC!
     
  4. Xboxownes

    Xboxownes Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hm gepreorderd, ik speel meestal ultimate team! :p
     
  5. Glengarry

    Glengarry Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals de meeste, ik vind het daarom raar dat ze hun zijn gaan focussen op CM ipv FUT tijdens hun trip naar Vancouver..
     
  6. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik denk ni dat de meeste Fifa spelers alleen maar UT spelen hoor...
    Ikzelf ben een fervent career mode speler.. doe bijna niet anders of gewoon tegen vrienden spelen, en af en toe online.

    Ben dus dan ook in de wolken met deze aanpassingen, echt een manager gevoel krijg je nu! hopen dat ze nog de youth teams aanpassen, maar vrees er een beetje voor..

    kvind het alleszins wel goed dat EA naar hun fans luisteren :thumbs:
     
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Na jaren PES te hebben gespeeld ga ik dit jaar voor FIFA13. Na wat ik gelezen heb gisteren en ook omdat de community van onze website voor FIFA gaat heb ik dit besloten. CM wordt echt vet.
     
  8. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Damn, ik lees op internet zoveel positieve toevoegingen bij FIFA 13.

    Een paar voorbeelden zijn nog bevoorbeeld dat je wisselspelers ziet opwarmen en de coach in zijn zone ziet rondlopen enzo..
    Ook dat camermannen en stewards niet gewoon van die kartonnen borden zijn maar "echte" mensen die ook bewegen en rondwandelen!

    very nice :)

    nieuwe celebrations ook, hier hoop ik dat je kunt vieren met je ploeg ipv maar met een spelers tegelijk, of hoe cool zou het zijn als je naar de wisselspelers kunt lopen of zelfs de coach in zijn armen vliegen, dat zou geweldig zijn!!!

    ook youth team verbeteringen en je kan ook aanbiedingen krijgen van andere clubs om te managen tijdens het seizoen..

    cant wait!!! 8)
     
  9. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Het enige wat jammer is dat Fifa niet heeft is te echt CL, EL en EK en Wk erin, daar heeft PES wel weer + voor mij en ook dat je in het midden van het jaar een transfer kan doen met een eigen speler.
    Ik koop denk ik gewoon fifa en pes
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Fifa 13 krijgt wel EK en WK. :)
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik zou veel liever Career beter zien dan FUT en ik ben niet de enige.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik vind FUT geen zak aan. Geef mij maar career modus :)
     
  13. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Behalve als ze het legendarische niveau zo verschrikkelijk maken 8). Irritant spelletje wat de CPU dan speelt.
     
  14. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb de Ultimate Edition voor €64,95 gepre-orderd bij GameMania! Ik betaal liever €10 meer voor een game die ik het meest speel op m'n Xbox dan dat ik €10 minder betaal bij een webshop en dat PostNL dan pas na een paar dagen de game in de brievenbus gooit... :)
     
  15. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa 13 kinect trailer
     
  16. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Jezus 65 euro? Er zijn zat winkels waar je hem gewoon op de release krijgt voor 45-50 euro, ik heb zelf de Ultimate Edition besteld voor 45,50 :+.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kinect is zo lame :+.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Idd, vooral dat zinnetje: Better with Kinect. No way, ook niet nu ik er plaats voor hem in mijn flatje. Ik koop er liever 2 full prized games voor.
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Fifa krijgt dus we EK en WK, en je kan ook int midden van het jaar een transfer aanvragen bij Be A Pro, en als Manager kan je ook op elk tijdstip van het jaar een aanbieding krijgen van een andere club, of gewoon zoeken naar clubs die geen coach meer hebben.
    daar sta je dan met je PES ;), haha grapje.
     
  20. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    pfff ja kinect... heb er echt spijt van dat ik dat ding ooit gekocht heb :confused:, heb even die UFC personal trainer gedaan, was wel ff goed, maar op den duur ga je toch liever naar de fitness ofzo.. voor de rest allemaal bagger games, nog geen 1 echt leuk spel gevonden |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina