1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wanneer kwam die nieuwe game mode trouwens uit? Vind het verdacht stil bij Riot, ze ketsen er af en toe's een nieuwe champ en wat skins uit maar dan houd het ook wel op.
    Zijn ze met een nieuwe game bezig al ofzo?


    Als je nog speelt ik heet daar heel origineel: Dr0kzNL


    En wtf dat smite man, waarom word dit nu pas verteld? 8)


    [yt]6gvhmTa6_tQ[/yt]

    Vette game dus, ff kijken of er ergens een beta key valt te regelen.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    "Your SMITE Beta Key has been activated!"
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja erg leuk, maar dit is het LoL topic :)
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ooohhhh :eek:

    Waar heb je die gefixed?

    Wat is LoL?
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Smite is gewoon LoL 3D 8)

    Een of andere actie van een duitse website, ff in m'n beste duits uitgelegd waarom ik de key moet en niet de honderd andere...en gewonnen :lol:


    Maar ik heb er 3 om weg te geven, dus stuur je wel een PM, als iemand anders nog een key hoor ik het wel. :b:
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Smite ook even gespeeld, totaal niet mijn game. Meteen weer terug gegaan naar LoL.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat bevalt je niet?

    Wil graag weten wat LoL fans van de game vinden. Want als zelfs jullie het kut vinden zie ik Smite niet groot worden. Wat ik erg jammer zal vinden.

    Ik vind zelf Smite wel een toffe game vanwege de spanning die bij LoL geheel ontbrak. LoL voelt zo traag aan en voorspelbaar, iig voor mij dan. Raak er totaal niet enthousiast van.

    edit:
    Oh wtf, dacht dat ik in het Smite topic zat. Nu gaan we wel erg hard offtopic :+
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Smite is enorm chaotisch. Bij LoL gaat het er om dat je de minions last-hit en door het verkrijgen van bepaalde objectives en ganks een voordeel probeert te halen.

    Bij Smite hoef je niet te last-hitten, gezien je altijd gold krijgt. Het doel is meer om zo lang mogelijk in de buurt van je minions te blijven. Verder is de jungle zo enorm groot, dat het verkrijgen van objectives een veel kleinere rol speelt. Ook van top naar mid lopen is een te groot risico, omdat het zo'n enorme afstand is.

    Verder zijn teamfights enorm chaotisch, er is daarnaast geen punt om AD-carry of AP-carry eerst uit te schakelen gezien bijna elke rol om damage draait.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Eindelijk is Zyra uit, iemand al mee gespeeld? Heb Jayce compleet afgehoert de afgelopen weken, ben wel weer toe aan iets nieuws.

    En wacht nog steeds op die Olaf skin |:-

    Mwah vind het niet chaotisch, het is gewoon veel meer actie met een ruleset die heel erg op LoL's lijkt. Last-hitten is sowieso fucking saai en zou sommige champs compleet buitensluiten, je krijgt trouwens meer gold als je een kill maakt of genoeg dmg doet ;)!

    Denk ook niet dat een 1 op 1 kopie van LoL maar dan in 3D met wasd controls ooit leuk kan zijn.
     
  10. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Championship tijd :). Ik hoop dat Taipei Assassins winnen.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ga weg van Twitch, LoL'ers. :mad:
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hehe, ik vind het wel tof dat een game zo populair kan zijn.

    Maar waarom LoL zo populair is, is me echt een raadsel. Zeker niet slecht voor een F2P game van een relatief kleine studio.
     
  15. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Najin sword FTW, al wordt het waarschijnlijk weer M5.

    RIOT heeft een geweldige communicatie met de community. Maar de echte grap is dat het een van de simpelere MOBA's is. Daarom is het ook makkelijker op te pakken door nieuwe spelers.
     
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    De enigste reden dat t zo groot is, is omdat Riot er zoveel impompt. Letterlijk. Weinig extra sponsors, meeste van de tournaments worden betaald door Riot zelf.
     
  17. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Klopt, maar de meeste mensen spelen LoL niet vanwege de toernooien. Eerder vanwege de hoge productiewaarde.
     
  18. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    TSM!\o/
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja valt ook wel mee met die buggy as hell Adobe Air launcher :+
    T komt meer gewoon omdat t makkelijk in te stappen is en makkelijk te begrijpen. Plus de tournooien hebben wel degelijk VEEL spelers gewerfd als je het mij vraagt. Je ziet adds en streams overal vanwege t geld dat ze erin pompen.
     
  20. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ofcourse voor M5 en CLG.eu. Niet alleen maar omdat ze uit de EUW scene komen maar ook omdat M5's teamwork echt fantastisch is.. en ja... CLGeu's Froggen OP
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina