1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Nog niet echt overtuigd. Beetje clunky qua controls, keeper gooit de bal soms hele andere kant op, en het scoren 'VOELT' nog niet echt zo lekker als het PES5 deed...

    ...maar goed, het is zeker niet verkeerd, en ik moet ook nog wennen aan de controls na jaren FIFA gespeeld te hebben, dus hopelijk gaat het steeds iets lekkerder.

    Wel fijn dat je gewoon snel je wedstrijdjes kunt spelen, ipv na iedere wedstrijd een verplicht filmpje of whatever te moeten kijken en dat soort onzin.
     
  2. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    heus moet je gold hebben om een demo te downloaden, zzzzzzzzzzzzz.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is altijd het geval, als eerste krijgen de gold leden toegang tot de demo en daarna volgen de Silver leden. Eerlijk is eerlijk jullie betalen er niet voor, dan moet je maar iets langer wachten. :cool:
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    ...op PSN is ie wel gewoon gratis te downloaden deze week (donderdag waarschijnlijk).

    Beetje sneu van MS inderdaad.
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan je elke demo ( Die nieuw zijn) gratis downloaden, zonder dat je plus abbo bijvoorbeeld moet hebben?
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Video van mij

    [yt]gsM8ZsFuRik[/yt]

    Is mijn eerste potje
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
  7. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, en dit was voorheen op de 360 ook zo.
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    De bewegingen van de spelers, zien er nog steeds erg on realistisch uit.. FIFA 12 ziet er nog beter uit qua bewegingen. NO offence ! O-)

    Oke, wist ik niet..
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wow wat ben ik nep in dit spel zeg, wtf.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Mooi! Krijgen anderen eens kansen een toernooi te winnen :D
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    [​IMG]
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    HAHAHAHAHAHAH
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Cyrax wacht dit jaar niet af tot hij de demo heeft gespeeld en begint gelijk al in de aanval te gaan ;)
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee maar ik ben echt dramatisch, van 5 potjes op de normale stand heb ik er maar 1 gewonnen en alle potjes waren met dramatisch spel. Wordt een leuk jaar 8)
     
  15. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Wow, wat een positiviteit hier. Zou het dan echt kunnen? Weer een ouderwetse leuke PES? Jullie hebben me nu wel nieuwsgierig gemaakt. Vanavond direct downloaden als ik thuis ben. Hoewel dat filmpje met al die ballen richting de kruising me wel weer een beetje bang maakte...
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ach welnee, het zijn altijd dezelfde mensen die het leuk vinden en dezelfde die het niet leuk vinden. Daar gaat deze versie volgens mij niets aan veranderen :+
     
  17. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Denk dat ik maar voor sensible soccer ga!
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dus je bent toch een geweldige speler _O_

    Ik heb dat namelijk ook altijd in het begin. Ik schop iedereen zijn kont in PES en bij een nieuw deel verlies ik de eerste tijd altijd. Maar dan kom ik los en is het over met mijn vriendjes :+.

    Op gamescom verloor ik altijd op de een of andere manier, in demo's verlies ik ook altijd, ik ben altijd aan het kutten en proberen....
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Vind topspeler nu wel makkelijk worden :+ Straks maar de hoogste moeilijkheidsgraad proberen.

    [yt]3gO_pRRnUwk[/yt]
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar zo te zien ben jij ook wel een goede speler. Je zou zó bij Digitaalgras aan een PES-toernooi kunnen meedoen ;)
    Heb je al geprobeerd op manueel schieten te spelen? Dat is wel een uitdaging voor je denk ik.

    Verder valt het me op dat de scheids een beetje slechte collision detect heeft.
    Zie 8 minuut 50 waar hij bij het geven van een kaart dwars door de speler gaat met zijn arm :x Ik had in een potje hetzelfde.
     

Deel Deze Pagina