1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Leuke goal:
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik moet zeggen, op de PC speelt het toch best lekker. Alleen moeten ze panna's iets minder makkelijk maken.. nu ga ik steeds voor de panna alla FIFA Street :+. Wachten, wachten, wachten, en als hij instapt snel een panna geven. :+

    Ook de (RT) knop tijdens dribbelen helpt al een stukje tegen het stroeve spel. Maar nog steeds niet echt soepel.

    Is er trouwens een omhaal-knop voor PES? Zeg maar dat je schietknop + (LB) moet doen oid?
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    360 graden draaien met je rechter analoog 8) Moet je maar een tijdens een wedstrijd op start drukken en dan bewegingen oid. Sommige truckjes lijken net street fighter combos. Slaan echt nergens op haha
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Verdedigen is trouwens echt verschrikkelijk, misschien nog wel erger dan al m'n andere irritatiepunten. Nutmeg is tof, manual passing met pijl ook.. maar verdedigen echt schijt met appels. Je verdedigende AI laat iedereen lopen, en ballen afpakken is te moeilijk 8).
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Je weet gewoon niet hoe het moet :p
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben trouwens wel benieuwd naar Cyrax' oordeel... :)
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben ook benieuwd naar de mening van "Cyrax het orakel".:D

    Zelf heb ik gisteren twee potjes gespeeld. En ik vind 'm niet slecht. Ik moet wel weer opnieuw wennen aan PES en de demo dus wat meer spelen. Dat komt ook omdat ik de laatste jaren alleen FIFA heb gespeeld. Kreeg mezelf wel in scoringspositie, maar de ballen vlogen alle kanten op.

    Nog weinig kritiekpunten. Hoewel ik het volkslied vooraf echt nutteloos vind, zeker omdat ze (bij mij in ieder geval) niet in maat zongen. Zag er heel komisch uit (terwijl het juist meer sfeer zou moeten brengen). Weinig gekke dingen gezien. Behalve dan dat de CPU de bal in mijn zestien stil ging leggen en onder zijn voet hield (alsof hij aan het tijdrekken was bij de cornervlag).

    Maar ja, moet dus wat meer spelen om echt in de game te komen.
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25

    UUUH dat gevoel heb ik totaal niet... je zegt dat je fifa speelt daar lijkt het toch meer dat je een echte wedstrijd speelt?
     
  9. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Verdedigen is een kwestie van timen. Het luistert heel nauw. Maar dat geldt in feite voor een hoop aspecten van de game om die goed uit te voeren. En dat vind ik nou juist het leuke. :)
     
  10. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik me nou niet voorstellen haha.

    Cyrax komt vanzelf wel met zijn oordeel maar je moet geduld hebben._O_

    Wat ik zelf al beter vond is als je eigen spelers tegen elkaar aanlopen dat je sneller weer controle heb over je eigen speler en niet zoals bij 2012 dat je niks meer kan doen.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2012
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb de demo gespeeld
    Vind hem aardig maar niet super beter of zo. Het oogt allemaal net wat vloeiender, maar is nog niet perfect.

    Wel kun je weer heerlijke afstandschoten maken.
    Ik moet hem nog wat meer spelen alsvorens ik echt kan oordelen.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Waarom doet iedereen alsof mijn oordeel zo belangrijk is? Ik speel PES 2012 niet eens :D. Mijn mening is ook maar een mening.

    Goed,

    Ik heb gisteren op de Xbox een 3-tal potjes gespeeld. Ik was er wel content mee, vooral het schieten is heerlijk. Manual gebruik ik vaak als ik in de 16 ben en alleen op de keeper afgaat. EN JE KAN WEER HEERLIJK STIFTEN!!!!!

    Verdedigend is het een verademing, veel beter dan PES 2012. Het werkt behoorlijk lekker, ik heb veel minder moeite om een bal af te pakken dan in PES 2012.

    Verder kan ik er natuurlijk nog geen ene reet van, ik kan die nieuwe moves niet uit te vingers toveren en het dribbelen vind ik nog wat lastig. Komt ook omdat ik PES nooit op de Xbox speel en ik wat moeite heb met die controller icm PES. Het voelde heel onwennig.

    Vanavond ga ik de hele avond spelen zodat ik een beter oordeel kan geven. Tot op heden vind ik het best tof. En wat Mgwlee zei over de botsingen, dat is ook heel prettig. Ze blijven niet spastisch stil staan na een botsing.

    Verder hoeft men echt niet te doen alsof ik altijd weet waar ik het over heb en verstand heb van footies. Want anders had ik ook wel Fifa gespeeld :+

    Mgwlee, vanavond demo spelen bij mij thuis?
     
  13. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    cyrax ja is prima
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Overigens vond ik dat er een vreselijk irritante stotter in de de demo zit. Heel irritant. Ik hoor er verder niemand over, ben ik dan de enige?
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Demo speelt iig echt beter dan 2012.
     
  16. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb ik ook een paar keer gehad.
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb overigens in mijn 5 potjes al een aaltal mongolische reddingen gezien van keepers.. Niet erg positief.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vroeger weekte het gewoon normaal hoor :p, hoe moet je instappen dan?
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    AA tappen
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Speciaal voor mij een tekening gemaakt? Ik voel mij vereerd ! _O_
    Mja, dit is mijn mening; De bewegingen zijn nog steeds houterig, bij FIFA is dit veel soepeler. :9
     

Deel Deze Pagina